Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00158994/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa placów zabaw przy Przedszkolach Miejskich w Bytomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 78 68 301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,123205,9036a8d56b6c86b83909fa7b3b8368fa.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i rozbudowa placów zabaw przy Przedszkolach Miejskich w Bytomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f06903c-cf8f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038736/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja i rozbudowa placów zabaw przy przedszkolach miejskich nr 5, 21, 31 i 54 (budżet obywatelski)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158994
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 341504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 5 w Bytomiu, Aleja Legionów 6 realizowana w systemie „projektuj-buduj”, obejmującym prace projektowe i roboty budowlane.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik do SWZ.
UWAGA: Rysunki urządzeń oraz elementów małej architektury zamieszczone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowią jedynie materiał poglądowy. Wykonawca winien zaoferować urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych opisanych w dokumentacji. Wszystkie urządzenia winny być nowe.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu:
1) co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane prace projektowe, roboty i zastosowane materiały budowlane liczonych od dnia końcowego odbioru robót. Okres ten oceniany będzie w ramach kryteriów oceny;
2) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia liczonych od dnia końcowego odbioru robót. Okres ten oceniany będzie w ramach kryteriów oceny.
4. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace budowlane takie jak roboty rozbiórkowe, montażowe, ziemne, nawierzchniowe oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze robót opracowanym przez Wykonawcę do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia.
WW. obowiązek nie dotyczy również przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac., osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców.
Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 75406,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 21 w Bytomiu, ul. Olimpijska 1A realizowana w systemie „projektuj-buduj”, obejmującym prace projektowe i roboty budowlane.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik do SWZ.
UWAGA: Rysunki urządzeń oraz elementów małej architektury zamieszczone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowią jedynie materiał poglądowy. Wykonawca winien zaoferować urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych opisanych w dokumentacji. Wszystkie urządzenia winny być nowe.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu:
1) co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane prace projektowe, roboty i zastosowane materiały budowlane liczonych od dnia końcowego odbioru robót. Okres ten oceniany będzie w ramach kryteriów oceny;
2) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia liczonych od dnia końcowego odbioru robót. Okres ten oceniany będzie w ramach kryteriów oceny.
4. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace budowlane takie jak roboty rozbiórkowe, montażowe, ziemne, nawierzchniowe oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze robót opracowanym przez Wykonawcę do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia.
WW. obowiązek nie dotyczy również przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac., osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców.
Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 136585,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 31 w Bytomiu, ul. Pułaskiego 15 realizowana w systemie „projektuj-buduj”, obejmującym prace projektowe i roboty budowlane.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik do SWZ.
UWAGA: Rysunki urządzeń oraz elementów małej architektury zamieszczone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowią jedynie materiał poglądowy. Wykonawca winien zaoferować urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych opisanych w dokumentacji. Wszystkie urządzenia winny być nowe.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu:
1) co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane prace projektowe, roboty i zastosowane materiały budowlane liczonych od dnia końcowego odbioru robót. Okres ten oceniany będzie w ramach kryteriów oceny;
2) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia liczonych od dnia końcowego odbioru robót. Okres ten oceniany będzie w ramach kryteriów oceny.
4. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace budowlane takie jak roboty rozbiórkowe, montażowe, ziemne, nawierzchniowe oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze robót opracowanym przez Wykonawcę do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia.
WW. obowiązek nie dotyczy również przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac., osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców.
Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 65691,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 54 w Bytomiu, Czecha 34 realizowana w systemie „projektuj-buduj”, obejmującym prace projektowe i roboty budowlane.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik do SWZ.
UWAGA: Rysunki urządzeń oraz elementów małej architektury zamieszczone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowią jedynie materiał poglądowy. Wykonawca winien zaoferować urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych opisanych w dokumentacji. Wszystkie urządzenia winny być nowe.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu:
1) co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane prace projektowe, roboty i zastosowane materiały budowlane liczonych od dnia końcowego odbioru robót. Okres ten oceniany będzie w ramach kryteriów oceny;
2) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia liczonych od dnia końcowego odbioru robót. Okres ten oceniany będzie w ramach kryteriów oceny.
4. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace budowlane takie jak roboty rozbiórkowe, montażowe, ziemne, nawierzchniowe oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze robót opracowanym przez Wykonawcę do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia.
WW. obowiązek nie dotyczy również przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac., osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców.
Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 63821,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 31.03.2023r. wszczął postępowanie o zamówienie publiczne pn. „Modernizacja i rozbudowa placów zabaw przy Przedszkolach Miejskich w Bytomiu”. Postępowanie zostało podzielone na cztery części. W odpowiedzi na Ogłoszenie o postępowaniu, na część 1 postępowania pn. PM 5 złożono dwie oferty z ceną 179.580,00 i 195.963,00 zł brutto.
Ponieważ złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia tj. kwotę 92.750,00 zł brutto i Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty, konieczne i zasadne stało się unieważnienie postępowania na podstawie jw.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156652,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156652,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U. FIGLER Henryk Figler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451062851
7.3.3) Ulica: Oświęcimska 12
7.3.4) Miejscowość: Zbrosławice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-674
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156652,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79488,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79488,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U. FIGLER Henryk Figler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451062851
7.3.3) Ulica: Oświęcimska 12
7.3.4) Miejscowość: Zbrosławice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-674
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "FIGLER" Henryk Figler
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "FIGLER" Henryk Figler
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79488,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69984,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69984,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U. FIGLER Henryk Figler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451062851
7.3.3) Ulica: Oświęcimska 12
7.3.4) Miejscowość: Zbrosławice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-674
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "FIGLER" Henryk Figler
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "FIGLER" Henryk Figler
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69984,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa materiałów" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK, w tym: Część I, II i III
- Remont dachu budynku centrali i dyspozytorni dla Pompowni "Śląsk" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
- "Prowadzenie pomiarów i obserwacji makroskopowej na terenie byłego obszaru górniczego "Siersza I" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji.
- Malowanie ścian oraz sufitów w korytarzach w obrębie od parteru do 4 piętra, oraz pomieszczeń pracowni RTG w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Remont nawierzchni placu przed budynkiem z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych (ul. Strzelców Bytomskich 16 w Bytomiu)
- Dostawa oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej "Wędrowiec" w Bytomiu w 2024 roku - część 2
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Malowanie ścian oraz sufitów w korytarzach w obrębie od parteru do 4 piętra, oraz pomieszczeń pracowni RTG w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń OAiIT z wyposażeniem medycznym oraz uwzględnieniem wymagań dla pacjentów z COVID-19" dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Wykonanie robót budowlanych na terenie obiektu CZRL, ul Wieżowa 8
- Przebudowa wymiennikowni w ramach realizacji zadania pn. "Przebudowa z nadbudową budynku nr 36 wraz ze zmianą przeznaczenia na budynek wielofunkcyjny
- Remont pomieszczeń oraz wymiana oświetlenia w budynkach Prokuratur Rejonowych i budynku prokuratur poznańskich
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.