Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00159475/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemów drenażu podciśnieniowego, blokerów oskrzelowych, stabilizatorów serca, shuntów wieńcowych i wycinaków aortalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prądnicka 80
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-202
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/szpitaljp21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemów drenażu podciśnieniowego, blokerów oskrzelowych, stabilizatorów serca, shuntów wieńcowych i wycinaków aortalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bf5ce9b-8e83-4eaf-8b02-a10d3d9e120c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043489/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 Dostawa stabilizatorów, shuntów wieńcowych, wycinaków aortalnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Oddziału klinicznego Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159475
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.271.41.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System drenażu podciśnieniowego - stent do endoskopowej terapii nieszczelności i niewydolności zespoleń jelitowych oraz system drenażu podciśnieniowego - stent do endoskopowej terapii ubytków przełyku/perforacji4.5.3.) Główny kod CPV: 33141642-2 - Akcesoria do drenażu
4.5.5.) Wartość części: 226250 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bloker oskrzelowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stabilizator tkankowy, stabilizator wieńcowy, stabilizator koniuszkowy, shunt wieńcowy, wycinak aortalny4.5.3.) Główny kod CPV: 33184300-6 - Sztuczne części serca
4.5.5.) Wartość części: 621000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244350 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sonologistic Sp. z o.o. s.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222856433
7.3.3) Ulica: ul. Kresowa 7a
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SONOLOGISTIC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SONOLOGISTIC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hammermed Medical Polska Sp. z o.o. Spółka komandytowo-akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282800837
7.3.3) Ulica: ul. Kopcińskiego 69/71
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-032
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAMMERMED MEDICAL POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
HAMMERMED MEDICAL POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 669492 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669492 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 669492 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: ul. Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 669492 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/28/25, Zakup oprogramowania serwerowego oraz bazodanowego dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Świadczenie usługi serwisowania 14 sztuk respiratorów model NPB 840 produkcji NELLCOR PURITAN BENETT INC. w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części...
- Dostawa oprogramowania do anatomii z wykorzystaniem mieszanej rzeczywistości w związku z realizacją projektu pt. "Doskonały Uniwersytet - kształcenie dla gospodarki". - postępowanie powtórzone.
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z przeprowadzeniem procesu konsultacji społecznych dla zadania pn.: "Zagospodarowanie Parku Bagry wielkie w Krakowie".
- Zakup komputerów, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera dokumentów, akcesoriów komputerowych oraz telewizorów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w lokalizacji al. Modrzewiowa 25 w Krakowie w roku 2026 przez okres 6 miesięcy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego i wielorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 2 Pakiety.
- Rozbudowa bazy magazynowej i uzupełnienie zasobów Miasta Siedlce służących do realizacji zadań OL i OC w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej-zakup i dostawa zabezpieczenia wyposażenia osobistego -część 2 - powtórzony
- Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa 60 sztuk implantów przeciwjaskrowych dla WSO w Krakowie
- Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w Mieście Mława
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





