eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Zakup i dostawa doposażenia w ramach programu "Laboratorium Przyszłości" w podziale na 6 zadań



Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa doposażenia w ramach programu „Laboratorium Przyszłości” w podziale na 6 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 21 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W BIAŁYMSTOKU

1.3.) Oddział zamawiającego: SP 21

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000735397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polowa 7/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-612

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp21@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp21bialystok.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-219e1844-d051-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa doposażenia w ramach programu „Laboratorium Przyszłości” w podziale na 6 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-219e1844-d051-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00144763/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa doposażenia w ramach programu „Laboratorium Przyszłości”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151656/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/SP21/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 158184,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚCI 1 PN.: WYPOSAŻENIE PODSTAWOWE
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa doposażenia w ramach programu „Laboratorium Przyszłości” w podziale na 6 zadań.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że urządzenia te posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SWZ posiadają jedynie charakter przykładowy - w każdym przypadku określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika może występować jedynie w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp).
4. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oferowany sprzęt / oprogramowanie musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne wskazane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie nazw własnych, typów, modeli, symboli, znaków towarów lub producenta, itp. to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o takich samych lub lepszych parametrach technicznych/funkcjonalnych, aniżeli określone w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W celu oceny równoważności oferowanego sprzętu/oprogramowania Zamawiający będzie badać spełnienie tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ.
5. Stosownie do art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 36015,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚCI 2 PN.: WYPOSAŻENIE STANOWISK
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa doposażenia w ramach programu „Laboratorium Przyszłości” w podziale na 6 zadań.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że urządzenia te posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SWZ posiadają jedynie charakter przykładowy - w każdym przypadku określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika może występować jedynie w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp).
4. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oferowany sprzęt / oprogramowanie musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne wskazane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie nazw własnych, typów, modeli, symboli, znaków towarów lub producenta, itp. to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o takich samych lub lepszych parametrach technicznych/funkcjonalnych, aniżeli określone w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W celu oceny równoważności oferowanego sprzętu/oprogramowania Zamawiający będzie badać spełnienie tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ.
5. Stosownie do art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 29492,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚCI 3 PN.: ROBOTYKA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa doposażenia w ramach programu „Laboratorium Przyszłości” w podziale na 6 zadań.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że urządzenia te posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SWZ posiadają jedynie charakter przykładowy - w każdym przypadku określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika może występować jedynie w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp).
4. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oferowany sprzęt / oprogramowanie musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne wskazane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie nazw własnych, typów, modeli, symboli, znaków towarów lub producenta, itp. to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o takich samych lub lepszych parametrach technicznych/funkcjonalnych, aniżeli określone w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W celu oceny równoważności oferowanego sprzętu/oprogramowania Zamawiający będzie badać spełnienie tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ.
5. Stosownie do art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.5.) Wartość części: 93038,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚCI 4 PN.: AGD
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa doposażenia w ramach programu „Laboratorium Przyszłości” w podziale na 6 zadań.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że urządzenia te posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SWZ posiadają jedynie charakter przykładowy - w każdym przypadku określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika może występować jedynie w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp).
4. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oferowany sprzęt / oprogramowanie musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne wskazane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie nazw własnych, typów, modeli, symboli, znaków towarów lub producenta, itp. to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o takich samych lub lepszych parametrach technicznych/funkcjonalnych, aniżeli określone w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W celu oceny równoważności oferowanego sprzętu/oprogramowania Zamawiający będzie badać spełnienie tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ.
5. Stosownie do art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.5.) Wartość części: 12432,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚCI 5 PN.: AUDIO-VIDEO
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa doposażenia w ramach programu „Laboratorium Przyszłości” w podziale na 6 zadań.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że urządzenia te posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SWZ posiadają jedynie charakter przykładowy - w każdym przypadku określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika może występować jedynie w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp).
4. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oferowany sprzęt / oprogramowanie musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne wskazane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie nazw własnych, typów, modeli, symboli, znaków towarów lub producenta, itp. to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o takich samych lub lepszych parametrach technicznych/funkcjonalnych, aniżeli określone w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W celu oceny równoważności oferowanego sprzętu/oprogramowania Zamawiający będzie badać spełnienie tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ.
5. Stosownie do art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.5.) Wartość części: 16173,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚCI 6 PN.: BHP
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa doposażenia w ramach programu „Laboratorium Przyszłości” w podziale na 6 zadań.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że urządzenia te posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SWZ posiadają jedynie charakter przykładowy - w każdym przypadku określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika może występować jedynie w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp).
4. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oferowany sprzęt / oprogramowanie musi spełniać parametry techniczne/funkcjonalne wskazane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie nazw własnych, typów, modeli, symboli, znaków towarów lub producenta, itp. to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o takich samych lub lepszych parametrach technicznych/funkcjonalnych, aniżeli określone w załączniku nr 4 i 1A do SWZ. W celu oceny równoważności oferowanego sprzętu/oprogramowania Zamawiający będzie badać spełnienie tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w załączniku nr 4 i 1A do SWZ.
5. Stosownie do art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 2435,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z powodu że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, dokonał unieważnienia postępowania na Część I:
a. Oferta firmy NEW LIFE PROPERTY SPÓŁKA Z O.O.; ul. Nowogrodzka 64 lokal 43; 02-014 Warszawa w trybie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp została odrzucona, bowiem oferta została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego lub innych dokumentów lub oświadczeń.
b. Oferta firmy FHU Intersell Waldemar Płonka; Jesionowa 17a; 41-300 Dąbrowa Górnicza w trybie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp została odrzucona, bowiem jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
c. Oferta firmy CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.; Wolność 8 lok. 4; 26-600 Radom w trybie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp została odrzucona, bowiem jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
d. Oferta firmy Nowa Szkoła Sp. z o.o.; ul. POW 25; 90-248 Łódź w trybie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp została odrzucona, bowiem jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
e. Oferta firmy MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z O.O.; ul. Graniczna 46; 93-428 Łódź w trybie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp została odrzucona, bowiem jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
f. Oferta firmy X3D SPÓŁKA Z O.O.; ul. Prosta 8; 77-100 Bytów w trybie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp została odrzucona, bowiem jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28084,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28084,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28084,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100283710

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28084,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79684,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79684,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100283710

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79684,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11868,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22721,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11868,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100283710

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11868,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12890,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18991,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12890,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA MUZYCZNA "ACCORD" WŁODZIMIERZ PIESIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330281302

7.3.3) Ulica: ul. Wiśniowa 10

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12890,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1674,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9258,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2555,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Marcin Wroński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260384507

7.3.3) Ulica: Barwinek 5/26

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-150

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2555,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.