Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180324/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ciągu pieszego na ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż ul. Kleczewskiej
w ramach projektu pn.: Stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie K OSI – etap III”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363118861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zakładowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdm-konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://konin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i utrzymanie dróg publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ciągu pieszego na ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż ul. Kleczewskiejw ramach projektu pn.: Stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie K OSI – etap III”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91e06438-1558-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001505/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie K OSI - etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie KOSI – etap III2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180324/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM.IV.ZP.WRPO3.092.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 392156,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż
ul. Kleczewskiej z korektą przejść dla pieszych na niezależne przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerzystów. Szczegóły dotyczące zakresu robót zawarte są w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6 do SWZ), którą stanowią:
1. Projekt budowlano-wykonawczy,
2. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3. Przedmiar robót.
Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 3 lata od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. Po zakończeniu okresu gwarancyjnego zostanie przeprowadzony odbiór pogwarancyjny. Zamawiający przewiduje wydłużenie okresu gwarancji zgodnie z kryterium oceny ofert (rozdz. XV SWZ).
Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte
w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.W niniejszym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta.
Zamawiający, Zarząd Dróg Miejskich w Koninie, stosownie do treści art. 222 ust. 4 i 5 ustawy Pzp: przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 471 023,03 zł (brutto), niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o nazwie oraz siedzibie Wykonawcy, którego oferta została otwarta oraz o cenie zawartej w ofercie.
Złożona oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 813449,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 813449,77 PLN
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa kart przedpłaconych
- Wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie.
- Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy Szkole Podstawowej w m. Dębówiec
- Przeprowadzenie certyfikowanego kursu technologii łączenia
- Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





