eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strachówka › UPORZĄDKOWANIE INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ POPRZEZ BUDOWĘ DRÓG NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA



Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
UPORZĄDKOWANIE INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ POPRZEZ BUDOWĘ DRÓG NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRACHÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 6

1.5.2.) Miejscowość: Strachówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-282

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 257562828

1.5.8.) Numer faksu: 257562829

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strachowka.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strachowka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UPORZĄDKOWANIE INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ POPRZEZ BUDOWĘ DRÓG NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3167827f-c251-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057833/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Uporządkowanie infrastruktury komunikacyjnej poprzez budowę dróg na terenie gminy Strachówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3960350,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: „UPORZĄDKOWANIE INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ POPRZEZ BUDOWĘ DRÓG NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA”

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Zadanie 1
PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA GROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOSCI WIKTORIA
Inwestycja przewiduje wykonanie przebudowy, rozbudowy drogi gminnej w miejscowości Wiktoria o długości 890 m, wraz ze skrzyżowaniami, dla której zaplanowano:

1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z projektem podziału nieruchomości i uzyskaniem pozwolenia na budowę/decyzji ZRID:
• na odcinku od pik 0+000 do 0+890 na podstawie decyzji lokalizacyjnej celu publicznego lub decyzja ZRID,
• szacunkowa ilość działek przewidzianych do podziału – 18 działek,
• ilość działek będących własnością Gminy Dąbrówka – 3 działek,
• działki przylegające do pasa drogowego przeznaczone do czasowego zajęcia z ograniczonym prawem korzystania związanym ze zjazdem – 7 działek.
2) Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego – KR1 o szerokości od 4,0 do 5,0 m o szacunkowej powierzchni jezdni głównej – 3 745 m2, skrzyżowania z innymi drogami – 330 m2.
Konstrukcja jezdni grogi gminnej – KR1:
• warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11 S 50/70 - gr. 4 cm,
• warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16 W 50/70 - gr. 5 cm,
• warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/32 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,
• wzmocnienie podłoża kruszywem naturalnym stabilizowanym cementem o Rm = 2,5 MPa o gr. 15 cm, Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego sposobu wzmocnienia podłoża pod warunkiem uzyskania wtórnego modułu odkształcenia o wartości ≥ 80 MPa, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób wzmocnienia podłoża,
• wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

3) Wykonanie poboczy o szerokości od 0,5 o szacunkowej powierzchni: 846 m2
Konstrukcja poboczy:
• mieszanka kruszywa łamanego 0/32 mm i naturalnego w stosunku 1:1 stabilizowanego mechanicznie o gr. warstwy 20 cm,
• wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

4) Zjazdów o zmienne szerokości o szacunkowej powierzchni: 290 m2
Konstrukcja zjazdów:
• kruszywo łamane 0/32 mm stabilizowane mechanicznie o gr. warstwy 20 cm,
• wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

5) Dodatkowe roboty:
• przebudowa sieci teletechnicznej o długości około 370 m,
• zabezpieczenie sieci teletechnicznej rurami typu AROT o dł. Około 29 m,
• rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni,
• rozbiórka istniejącej podbudowy z betonu kruszonego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie wykopów i nasypów,
• wycinka drzew i karczowanie krzewów,
• wykonanie elementów odwodnienia powierzchniowego (muldy trawiaste, rowy, przepusty pod drogą i zjazdami),
• stała organizacja ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego,
• humusowanie i obsianie mieszanką trawa skarp nasypów, muld, skarp rowów,
• uporządkowanie terenu budowy

Szczegółowy zakres zamówienia określa załączony program funkcjonalno – użytkowy (PFU).

Zadanie 2.
PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA GROGI GMINNEJ W MIEJCOWOŚCIACH KĄTY CZERNICKIE – KRAWCOWIZNA

Inwestycja przewiduje wykonanie przebudowy, rozbudowy drogi gminnej w miejscowościach Kąty Czernickie, Krawcowizna o długości 970 m oraz skrzyżowań, dla których zaplanowano:

1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z projektem podziału nieruchomości i uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych/decyzji ZRID:
• na podstawie decyzji lokalizacyjnej celu publicznego lub decyzji ZRID,
• szacunkowa ilość działek przewidzianych do podziału – 9 działek,
• ilość działek będących własnością Gminy Dąbrówka – 7 działek,
• szacunkowa ilość działek przewidzianych do przejęcia w całości – 1 działka;
• działki przylegające do pasa drogowego przeznaczone do czasowego zajęcia z ograniczonym prawem korzystania związanym ze zjazdem – 3 działki.
2) Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego – KR1 o szerokości od 4,0 do 5,0 m o szacunkowej powierzchni jezdni głównej – 4 374 m2, skrzyżowania z innymi drogami – 403 m2.
Konstrukcja jezdni grogi gminnej – KR1:
• warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 8 S 50/70 - gr. 4 cm,
• warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 11 W 50/70 - gr. 5 cm,
• warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/32 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,
• wzmocnienie podłoża kruszywem naturalnym stabilizowanym cementem o Rm = 2,5 MPa o gr. 15 cm, Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego sposobu wzmocnienia podłoża pod warunkiem uzyskania wtórnego modułu odkształcenia o wartości ≥ 80 MPa, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób wzmocnienia podłoża,
• wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

3) Wykonanie poboczy o szerokości od 0,5 o szacunkowej powierzchni: 980m2

Konstrukcja poboczy:
• mieszanka kruszywa łamanego 0/32 mm i naturalnego w stosunku 1:1 stabilizowanego mechanicznie o gr. warstwy 20 cm,
• wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

4) Zjazdów o zmienne szerokości o szacunkowej powierzchni: 173 m2
Konstrukcja zjazdów:
• kruszywo łamanego 0/32 mm stabilizowane mechanicznie o gr. warstwy 20 cm,
• wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

5) Dodatkowe roboty:
• zabezpieczenie sieci teletechnicznej rurami typu AROT o dł. Około 117 m,
• rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni,
• rozbiórka istniejącej podbudowy z betonu kruszonego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie wykopów i nasypów,
• wycinka drzew i karczowanie krzewów,
• wykonanie elementów odwodnienia powierzchniowego (muldy trawiaste, rowy, przepusty pod drogą i zjazdami),
• stała organizacja ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego,
• humusowanie i obsianie mieszanką trawa skarp nasypów, muld, skarp rowów,
• uporządkowanie terenu budowy

Szczegółowy zakres zamówienia określa załączony program funkcjonalno – użytkowy (PFU).
Dodatkowe informacje, które należy uwzględnić przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy wszystkich zadań):
• na czas prowadzenia robót zabezpieczyć i oznakować miejsce prowadzenia robót,
• ewentualne konieczności wejścia na działki będące własnością innych osób należy uzgodnić przed rozpoczęciem prac,
• zamówienie należy wykonać z materiałów własnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie na podstawie ustawy Prawo budowlane i przy użyciu własnego sprzętu,
• obsługa geodezyjna (geodezyjne tyczenie oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza) leży po stronie Wykonawcy,
• przed rozpoczęciem prac należy bezwzględnie opracować i uzgodnić projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, co jest niezbędnym warunkiem rozpoczęcia robót,
• po wykonaniu robót należy przywrócić teren do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem prac.


KOD CPV:
Dział: 45000000-7 – Roboty budowlane
Grupa: 45200000-9 – Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
Klasa: 45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównanie terenu.
45111200-0 Roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4871230,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5246613,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4871230,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agbud Group Piotr Skłodowski spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251538677

7.3.3) Ulica: Aleja Lipowa

7.3.4) Miejscowość: Karpin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-252

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4871230,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.