Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00130331/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i montaż dźwigu osobowego dla osób z niepełnosprawnościami w ZSP w Bytowie w ramach projektu „Dostosowanie oraz zakup wyposażenia dla szkół zawodowych w Powiecie Bytowskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bytowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjno - Prawny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks.dr. Bolesława Domańskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598228000
1.5.8.) Numer faksu: 598228001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatbytowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbytowski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10693201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i montaż dźwigu osobowego dla osób z niepełnosprawnościami w ZSP w Bytowie w ramach projektu „Dostosowanie oraz zakup wyposażenia dla szkół zawodowych w Powiecie Bytowskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6463eac9-e211-474b-9dca-ec35a3936350
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045119/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i montaż dźwigu osobowego dla osób z niepełnosprawnościami w ZSP w Bytowie w ramach projektu „Dostosowanie oraz zakup wyposażenia dla szkół zawodowych w Powiecie Bytowskim”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie realizowane jest w ramach projektu „Dostosowanie oraz zakup wyposażenia dla szkół zawodowych w Powiecie Bytowskim” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (EFRR), Działanie 6.2. Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RS.272.4.2025.III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa o dźwig osobowy dla osób z niepełnosprawnościami wraz z przebudową budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Bytowie przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 35, na działce ewidencyjnej nr 18 obręb sto trzy. Budynek zakwalifikowany jest jako kategoria IX – obiekty szkolne. Działka podlega ochronie konserwatorskiej. Budynek Zespołu Szkół Ponadpodstawowych (dawniej: Ewangelickie Seminarium Nauczycielskie) ujęty jest w Gminnej Ewidencji Zabytków. Obiekt stanowi rozbudowę budynku szkoły od strony północno-zachodniej. Projektowana inwestycja nie zakłada zmiany funkcji użytkowania istniejącego budynku, w sposobie dostępu do drogi publicznej, w ukształtowaniu terenu
i układzie zieleni oraz parametrach technicznych sieci i urządzeń uzbrojenia terenu. Układ komunikacyjny pieszy oraz kołowy bez zmian z uwzględnieniem projektowanego wejścia zewnętrznego, który połączy się
z istniejącym układem komunikacji pieszej.
Projekt obejmuje:
rozbiórkę: nawierzchni brukowanych kostką betonową - w zakresie umożliwiającym realizację projektu; części bunkra żużlowego (strop i nadziemna część murów); fundamentu nieistniejącego komina kotłowni szkolnej (rozebranego w 2000 r.) posadowionego na poziomie podłogi byłej kotłowni – t.j - 3,52 na poziomie);
rozbiórkę fragmentów murów w obrębie projektowanych ościeży drzwi szybowych – na każdej z kondygnacji; rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego i rynny w celu wymiany izolacji cieplnej i pokrycia dachowego;
budowę szybu oraz podestu wejściowego ze schodami zewnętrznymi;
przebudowę otworu okiennego i fragmentu instalacji c.o.;
wykonanie zadaszenia wejść do budynku i dźwigu oraz rozbudowa istniejącej kanalizacji deszczowej, wody opadowe z projektowanego zadaszenia odprowadzone będą do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej;
montaż i zasilenie urządzeń – dźwigu o napędzie elektrycznym ciernym – bez maszynowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
44112420-8 - Wsporniki dachowe
44112430-1 - Szyby dachowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 765170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 796792,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 765170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061
7.3.3) Ulica: Daniłowskiego 6/76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-833
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 765170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Wykonanie zadania w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych, mobilnych zbiorników wody oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki z podwoziem kołowym w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ MIEJSC DORAŹNEGO SCHRONIENIA ORAZ MAGAZYNÓW ZASOBÓW OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W POWIECIE BYTOWSKIM
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH (2) KOTŁÓW GAZOWYCH ORAZ NIEZBĘDNEGO OSPRZĘTU INSTALACYJNEGO W LOKALNEJ KOTŁOWNI GAZOWEJ NA TERENIE KAMPUSU UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont posadzki garażu bojowego Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu w ramach Programu OLiOC
więcej: Wsporniki dachowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.