eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Przebudowa drogi gminnej 108192 R w Lutoryżu z obiektem mostowym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej 108192 R w Lutoryżu z obiektem mostowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-309762e7-bb71-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej 108192 R w Lutoryżu z obiektem mostowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-309762e7-bb71-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066446/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej 108192R w Lutoryżu z obiektem mostowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067466

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przepustu drogowego i odcinka drogi gminnej nr 108192R w Lutoryżu wraz z infrastrukturą towarzyszącą o długości ok. 171,4 mb.
Zakres przebudowy drogi gminnej nr 108192R na odcinku w km 0+000 – 0+050,80 oraz 0+083,60 – 171,40 objęty jest zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę, na działkach o nr ewid.: 1682/1, 1692/1, 736/2, 737/2, 734/2, 1679 w Lutoryżu. Polega na wzmocnieniu istniejącej nawierzchni do nośności 11,5 tony/oś oraz budowie odcinka drogi dla pieszych w km 0+000 – 0+050,80 wraz z przejściem dla pieszych, oświetlonym 2 lampami z zasilaniem solarnym na funda-mencie prefabrykowanym 30 cm x 30 cm. Przebudowywany odcinek drogi ma długość ok. 138,6 mb, początek przebudowy drogi za skrzyżowaniem z drogą powiatową 1406R.

Zakres przebudowy drogi obejmuje:
 wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni o gr. 4-8cm,
 ułożenie siatki z włókna szklanego powlekanego bitumem 100/100 kN/m,
 wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W – 4 cm,
 wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki min.-asf. AC 11S – 4 cm,
 ustawienie krawężników betonowych,
 wykonanie nawierzchni drogi dla pieszych z kostki brukowej betonowej,
 przebudowa zjazdów w granicach pasa drogowego,
 wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
 wykonanie humusowania wraz z obsianiem.
Natomiast w km 0+050,80 do km 0+083,60 zakres obejmuje przebudowę obiektu mostowego – przepustu na dz. 1662 w ciągu drogi gminnej.
Zaprojektowano przepust o przekroju skrzynkowym otwartym (betonowy) o długości 9,80 m wyko-nany z elementów prefabrykowanych. Światło przepustu 2,0 x 1,5 m. Zaprojektowano wymianę gruntu nienośnego (pył próchniczy, namuł) na grunt nośny. Posadowienie przepustu na wzmocnio-nym podłożu na płycie żelbetowej gr. 40 cm. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wzmoc-nienia gruntu pod przepustem pod warunkiem opracowania przez Wykonawcę na własny koszt projektu zamiennego podpisanego przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane.
W ramach inwestycji przewidziano także wymianę nawierzchni drogi w obrębie przebudowywane-go obiektu mostowego, budowę chodnika w miejscu istn. kładki stalowej oraz oczyszczenie i umoc-nienie skarp cieku wodnego. Odwodnienie odbywa się powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne. Dodatkowo zaprojektowano dwa odcinki kanalizacji deszczowej. Zasadnicze roboty budowlane będą prowadzone na długości ok. 32,80 m. Całość inwestycji objęta pozwoleniem na budowę zlokalizowana jest na działkach o nr ewid.: 1692/1, 736/2, 1682/1, 743/1, 743/3, 736/1, 1662, 742, 735 w Lutoryżu.
W zakresie przebudowy przepustu wyróżnić należy następujące roboty:
 rozbiórkę: istn. betonowego przepustu okularowego, nawierzchni jezdni w obrębie przepustu oraz kładki stalowej zlokalizowanej przy przepuście;
 wykonanie przepustu drogowego skrzynkowego;
 budowa kanalizacji deszczowej w obrębie przepustu;
 przebudowa nawierzchni drogi;
 wykonanie chodnika;
 montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu: barieroporęczy, bariery ochronnej i balustrady;
 oczyszczenie i umocnienie skarp cieku wodnego (na długości ok. 30 m od przepustu w górę i w dół cieku, w sumie 60 m).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do SWZ: Projektach wy-konawczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

44132000-4 - Elementy przepustów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1081844,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1530878,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1081844,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MG Infrastruktura Marian Wołczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651525589

7.3.3) Ulica: Podwisłocze 18/105

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-309

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1081844,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.