eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kargowa › Przebudowa stacji uzdatniania wody we wsi Smolno Wielkie oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojnowo, Gmina Kargowa



Ogłoszenie z dnia 2024-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa stacji uzdatniania wody we wsi Smolno Wielkie oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojnowo, Gmina Kargowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080971856

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 4

1.4.2.) Miejscowość: Kargowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 66-120

1.4.4.) Województwo: lubuskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgkkargowa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kargowa.zakladkomunalny.com/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223147

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00056590

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody we wsi Smolno Wielkie oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w m. Wojnowo, gm. Kargowa”, które szczegółowo zostały określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym z 21 września 2023 r., stanowiący załącznik do niniejszej SWZ. Przebudowa musi zapewnić możliwość zwiększonej produkcji wody adekwatnie do prognozowanych rozbiorów, automatyzację pracy SUW oraz uzyskanie parametrów jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. 2017 poz. 2294).
Przedsięwzięcie obejmuje m.in.:
I. W zakresie przebudowy stacji uzdatniania wody:
1) Przebudowę studni głębinowych S1 i S2,
2) Wymianę pomp głębinowych w dwóch studniach głębinowych (S1, S2) ujęcia wody (m.in. H podnoszenia 30,95 m i 24,95 m, Wydajność 46 m3/h i 46 m3/h, moc ok. 7,5 KW),
3) Przebudowę układu uzdatniania wody w Stacji Uzdatniania Wody, w tym m.in. dostawę i montaż (zbiorniki retencyjne wody uzdatnianej o wielkości min. 150m3):
a) systemu napowietrzania (wydajność układu technologicznego dwóch aeratorów pierwszego i drugiego stopnia Q=30m3/h, zakładany czas kontaktu woda/powietrze T=180ms, mieszacz o pojemności min. 1,55m3; dwie sprężarki zapewniające sprężone powietrze do poszczególnych aeratorów o wydajności każda min. 450l/min, ciśnienie min. 10bar, zasilanie ok. 4KW, )
b) układu filtracji wraz z układem regeneracji filtrów (układ dwustopniowy filtracji wody po 2 filtry DN2000 na każdy stopień – łącznie 4 filtry, natężenie przepływu wody Q=30m3/h, wymagana powierzchnia filtracji 5,0m2, jedna dmuchawa bocznokanałowa do płukania filtrów o wydajności min. 225m3/h i mocy ok. 5,5KW, pompa do płukania filtrów o wydajności min. 163m3/h i mocy ok. 7,5KW, odstojnik popłuczyn o minimalnej objętości 21m3),
c) zestawu hydroforowego (wydajność min. 45m3/h, moc ok. 3KW, wysokość podnoszenia pomp min. H=30m),
d) urządzenia do dezynfekcji wody (chlorator ze zbiornikiem i pompą dozującą, pompa dozująca o regulowanej wydajności w zakresie min. 0,006l/h – 6,0l/h),
e) urządzeń pomiarowych (przepływomierze, przetworniki ciśnienia, sondy hydrostatyczne)
f) Przebudowę hali technologicznej - wymiana obudowy hali technologicznej na płyty warstwowe, wykonanie termoizolacji ścian oraz dachu budynku hali filtrów oraz jednej strony ściany części socjalnej (od strony południowej), przebudowa fundamentów pod aeratory, filtry i pozostałe urządzenia technologiczne lub rozbiórka istniejących i budowa nowych fundamentów pod urządzenia, rozbiórka płytek w hali technologicznej i wykonanie posadzki przemysłowej szczelnej, wykonanie utwardzeń na terenie zewnętrznym SUW z kostki betonowej na podbudowie (nośność co najmniej 24t, powierzchnia ok 600 m2), w tym droga dojazdowa (ok. 100-120mb), plac parkingowy na co najmniej 3 samochody osobowe i 1 autokar/pojazd ciężarowy, plac manewrowy.
oraz budowa sieci zewnętrznych i wewnętrznych sanitarnych, sieci i instalacji elektrycznych (m.in. wykonanie nowych instalacji zasilania wszystkich urządzeń, montaż nowych rozdzielni).
Ponadto w PFU przewidziano także wyposażenie obiektu w niezbędne oznakowanie oraz w niezbędny sprzęt bhp i p.poż. w zakresie wynikającym z przepisów odrębnych, a także Rozruch urządzeń i instalacji oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Stacji w zakresie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych.
II. W zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej:
1) budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości ok. 150mb, w technologii kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (przewody z rur PE100 PN10, średnica przewodów od fi50mm do fi110mm, ilość studni kanalizacyjnych przyłączeniowych ok 9 szt.).
Sieć kanalizacji sanitarnej wykonać należy we wsi Wojnowo, na dz. ew. o nr 51/12 – obręb Wojnowo. Roboty w zakresie budowy sieci kanalizacji ciśnieniowej wykonywane będą w obszarze, gdzie obecnie nie występuje inna sieć kanalizacyjna. W obszarze tym występuje siec wodociągowa, elektroenergetyczna i gazowa. Projektowany przebieg sieci kanalizacji ciśnieniowej należy uzgodnić z gestorami pozostałych sieci, celem uniknięcia kolizji. Z uwagi na uwarunkowania terenowe i środowiskowe należy przewidzieć zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji sanitarnej na tym odcinku w systemie niskociśnieniowym z przydomowymi przepompowniami ścieków. Zamawiający nie wymaga dostarczenia systemu monitoringu i wizualizacji przydomowych przepompowni ścieków. Wymaga się od Wykonawcy sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji istniejących obiektów, ilości mieszkańców, przepustowości sieci kanalizacji sanitarnej, oraz pozostałych danych, które w ramach zadania związane są z Robotami. Inwentaryzacja będzie obejmowała określenie wszystkich danych niezbędnych do opracowania Dokumentacji Projektowej zgodnie z wymaganiami, w tym takich elementów jak wymiary, rzędne wysokościowe, współrzędne, stan budowli, topografia terenu itd.
2. Szczegółowy zakres robót/prac został określony w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej (Program Funkcjonalno-Użytkowy z 21 września 2023 r. wraz z pozwoleniem wodnoprawnym na pobór wód podziemnych, wynikami badań jakości wody surowej i uzdatnionej, dokumentacją fotograficzną SUW).
Wymagane jest udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 60 miesięcy, liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Dopuszcza się rozwiązania równoważne.
Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności. Załączniki do PFU udostępnione w ramach niniejszego postępowania mają charakter informacyjny, odzwierciedlają stan wiedzy jaką dysponuje Zamawiający i zgodnie z jego najlepszą intencją służą do zrozumienia zakresu i oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego. Opracowania mogą zostać wykorzystane również jako materiał wyjściowy na etapie projektowania, ale nie mogą przez to ograniczać odpowiedzialności Wykonawcy za prawidłowość, rzetelność i zgodność z obowiązującym prawem wykonanych przez niego dokumentów oraz osiągnięcie gwarantowanych efektów inwestycji i jej poszczególnych części.
Przed przystąpieniem do realizacji inwestycji Wykonawca jest zobligowany do wykonania szczegółowej weryfikacji (aktualizacji) danych odnośnie parametrów wody surowej pobieranej z poszczególnych studni oraz zapotrzebowania na wodę, które zostaną ostatecznie przyjęte jako podstawa wymiarowania i projektowania przebudowy SUW.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody we wsi Smolno Wielkie oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w m. Wojnowo, gm. Kargowa”, które szczegółowo zostały określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym z 21 września 2023 r., stanowiący załącznik do niniejszej SWZ. Przebudowa musi zapewnić możliwość zwiększonej produkcji wody adekwatnie do prognozowanych rozbiorów, automatyzację pracy SUW oraz uzyskanie parametrów jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. 2017 poz. 2294).
Przedsięwzięcie obejmuje m.in.:
I. W zakresie przebudowy stacji uzdatniania wody:
1) Przebudowę studni głębinowych S1 i S2,
2) Wymianę pomp głębinowych w dwóch studniach głębinowych (S1, S2) ujęcia wody (m.in. H podnoszenia 30,95 m i 24,95 m, Wydajność 46 m3/h i 46 m3/h, moc ok. 7,5 KW),
3) Przebudowę układu uzdatniania wody w Stacji Uzdatniania Wody, w tym m.in. dostawę i montaż (zbiorniki retencyjne wody uzdatnianej o wielkości min. 150m3):
a) systemu napowietrzania (wydajność układu technologicznego dwóch aeratorów pierwszego i drugiego stopnia Q=30m3/h, zakładany czas kontaktu woda/powietrze T=180ms, mieszacz o pojemności min. 1,55m3; dwie sprężarki zapewniające sprężone powietrze do poszczególnych aeratorów o wydajności każda min. 450l/min, ciśnienie min. 10bar, zasilanie ok. 4KW, )
b) układu filtracji wraz z układem regeneracji filtrów (układ dwustopniowy filtracji wody po 2 filtry DN2000 na każdy stopień – łącznie 4 filtry, natężenie przepływu wody Q=30m3/h, wymagana powierzchnia filtracji 5,0m2, jedna dmuchawa bocznokanałowa do płukania filtrów o wydajności min. 225m3/h i mocy ok. 5,5KW, pompa do płukania filtrów o wydajności min. 163m3/h i mocy ok. 7,5KW, odstojnik popłuczyn o minimalnej objętości 21m3),
c) zestawu hydroforowego (wydajność min. 45m3/h, moc ok. 3KW, wysokość podnoszenia pomp min. H=30m),
d) urządzenia do dezynfekcji wody (chlorator ze zbiornikiem i pompą dozującą, pompa dozująca o regulowanej wydajności w zakresie min. 0,006l/h – 6,0l/h),
e) urządzeń pomiarowych (przepływomierze, przetworniki ciśnienia, sondy hydrostatyczne)
f) Przebudowę hali technologicznej - wymiana obudowy hali technologicznej na płyty warstwowe, wykonanie termoizolacji ścian oraz dachu budynku hali filtrów oraz jednej strony ściany części socjalnej (od strony południowej), przebudowa fundamentów pod aeratory, filtry i pozostałe urządzenia technologiczne lub rozbiórka istniejących i budowa nowych fundamentów pod urządzenia, rozbiórka płytek w hali technologicznej i wykonanie posadzki przemysłowej szczelnej, wykonanie utwardzeń na terenie zewnętrznym SUW z kostki betonowej na podbudowie (nośność co najmniej 24t, powierzchnia ok 600 m2), w tym droga dojazdowa (ok. 100-120mb), plac parkingowy na co najmniej 3 samochody osobowe i 1 autokar/pojazd ciężarowy, plac manewrowy.
oraz budowa sieci zewnętrznych i wewnętrznych sanitarnych, sieci i instalacji elektrycznych (m.in. wykonanie nowych instalacji zasilania wszystkich urządzeń, montaż nowych rozdzielni).
Ponadto w PFU przewidziano także wyposażenie obiektu w niezbędne oznakowanie oraz w niezbędny sprzęt bhp i p.poż. w zakresie wynikającym z przepisów odrębnych, a także Rozruch urządzeń i instalacji oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Stacji w zakresie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych.
II. W zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej:
1) budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości ok. 150mb, w technologii kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (przewody z rur PE100 PN10, średnica przewodów od fi50mm do fi110mm).
Sieć kanalizacji sanitarnej wykonać należy we wsi Wojnowo, na dz. ew. o nr 51/12 – obręb Wojnowo. Roboty w zakresie budowy sieci kanalizacji ciśnieniowej wykonywane będą w obszarze, gdzie obecnie nie występuje inna sieć kanalizacyjna. W obszarze tym występuje siec wodociągowa, elektroenergetyczna i gazowa. Projektowany przebieg sieci kanalizacji ciśnieniowej należy uzgodnić z gestorami pozostałych sieci, celem uniknięcia kolizji. Z uwagi na uwarunkowania terenowe i środowiskowe należy przewidzieć zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji sanitarnej na tym odcinku w systemie niskociśnieniowym z przydomowymi przepompowniami ścieków. Zamawiający nie wymaga dostarczenia systemu monitoringu i wizualizacji przydomowych przepompowni ścieków. Wymaga się od Wykonawcy sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji istniejących obiektów, ilości mieszkańców, przepustowości sieci kanalizacji sanitarnej, oraz pozostałych danych, które w ramach zadania związane są z Robotami. Inwentaryzacja będzie obejmowała określenie wszystkich danych niezbędnych do opracowania Dokumentacji Projektowej zgodnie z wymaganiami, w tym takich elementów jak wymiary, rzędne wysokościowe, współrzędne, stan budowli, topografia terenu itd.
2. Szczegółowy zakres robót/prac został określony w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej (Program Funkcjonalno-Użytkowy z 21 września 2023 r. wraz z pozwoleniem wodnoprawnym na pobór wód podziemnych, wynikami badań jakości wody surowej i uzdatnionej, dokumentacją fotograficzną SUW).
Wymagane jest udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 60 miesięcy, liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Dopuszcza się rozwiązania równoważne.
Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności. Załączniki do PFU udostępnione w ramach niniejszego postępowania mają charakter informacyjny, odzwierciedlają stan wiedzy jaką dysponuje Zamawiający i zgodnie z jego najlepszą intencją służą do zrozumienia zakresu i oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego. Opracowania mogą zostać wykorzystane również jako materiał wyjściowy na etapie projektowania, ale nie mogą przez to ograniczać odpowiedzialności Wykonawcy za prawidłowość, rzetelność i zgodność z obowiązującym prawem wykonanych przez niego dokumentów oraz osiągnięcie gwarantowanych efektów inwestycji i jej poszczególnych części.
Przed przystąpieniem do realizacji inwestycji Wykonawca jest zobligowany do wykonania szczegółowej weryfikacji (aktualizacji) danych odnośnie parametrów wody surowej pobieranej z poszczególnych studni oraz zapotrzebowania na wodę, które zostaną ostatecznie przyjęte jako podstawa wymiarowania i projektowania przebudowy SUW.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) o wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej:
- jedną robotę budowlaną polegającą co najmniej na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie stacji uzdatniania wody o wydajności min. 500 m3/dobę,
- jedną robotę budowlaną polegającą co najmniej na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej o długości co najmniej 100 metrów bieżących.
Powyższe roboty mogą być wykazane w ramach jednego zamówienia pod warunkiem spełnienia wymaganego zakresu prac.
oraz
b) wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami, tj.:
- Kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia. Kierownik budowy musi posiadać w swoim doświadczeniu:
-- co najmniej 1 zadanie, które polegało na kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót lub kierownik budowy od początku realizacji, do zakończenia i rozliczenia inwestycji w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy i/lub remontu stacji uzdatniania wody o wydajności min. 500 m3/dobę,
-- co najmniej 1 zadanie, które polegało na kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót lub kierownik budowy od początku realizacji, do zakończenia i rozliczenia inwestycji w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy i/lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej o długości co najmniej 100 metrów bieżących.
Powyższe zadania mogą być wykazane w ramach jednego zamówienia pod warunkiem spełnienia wymaganego zakresu prac.
- Projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia. Projektant branży sanitarnej musi posiadać w swoim doświadczeniu:
-- Co najmniej 1 zadanie, które polegało na sporządzeniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy i/lub remontu stacji uzdatniania wody o wydajności min. 500 m3/dobę.
Dopuszcza się wykazanie się jedną osobą posiadającą zarówno wymagane uprawnienia do projektowania jak i kierowania robotami budowlanymi pod warunkiem spełnienia wymaganego zakresu prac.

Po zmianie:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) o wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej:
- jedną robotę budowlaną polegającą co najmniej na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie stacji uzdatniania wody o wydajności min. 500 m3/dobę,
- jedną robotę budowlaną polegającą co najmniej na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie:
-- sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej o długości co najmniej 100 metrów bieżących,
lub
-- sieci międzyobiektowych w rozumieniu rurociągi wód popłucznych, rurociąg sanitarny, rurociąg wody surowej, rurociąg ssania tłoczenia do zbiorników retencyjnych, rurociąg spustu wody ze zbiorników retencyjnych o długości co najmniej 100 metrów bieżących
Powyższe roboty mogą być wykazane w ramach jednego zamówienia pod warunkiem spełnienia wymaganego zakresu prac.
oraz
b) wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami, tj.:
- Kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia. Kierownik budowy musi posiadać w swoim doświadczeniu:
-- co najmniej 1 zadanie, które polegało na kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót lub kierownik budowy od początku realizacji, do zakończenia i rozliczenia inwestycji w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy i/lub remontu stacji uzdatniania wody o wydajności min. 500 m3/dobę,
-- co najmniej 1 zadanie, które polegało na kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót lub kierownik budowy od początku realizacji, do zakończenia i rozliczenia inwestycji w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy i/lub remoncie:
--- sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej o długości co najmniej 100 metrów bieżących,
lub
--- sieci międzyobiektowych w rozumieniu rurociągi wód popłucznych, rurociąg sanitarny, rurociąg wody surowej, rurociąg ssania tłoczenia do zbiorników retencyjnych, rurociąg spustu wody ze zbiorników retencyjnych o długości co najmniej 100 metrów bieżących.
Powyższe zadania mogą być wykazane w ramach jednego zamówienia pod warunkiem spełnienia wymaganego zakresu prac.
- Projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia. Projektant branży sanitarnej musi posiadać w swoim doświadczeniu:
-- Co najmniej 1 zadanie, które polegało na sporządzeniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy i/lub remontu stacji uzdatniania wody o wydajności min. 500 m3/dobę.
Dopuszcza się wykazanie się jedną osobą posiadającą zarówno wymagane uprawnienia do projektowania jak i kierowania robotami budowlanymi pod warunkiem spełnienia wymaganego zakresu prac.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-03-04 10:00

Po zmianie:
2024-03-07 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-03-04 11:00

Po zmianie:
2024-03-07 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-04-02

Po zmianie:
2024-04-05

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Wprowadzone zmiany:
- Zamawiający nie wymaga dostarczenia studni kanalizacyjnych przyłączeniowych ok 9 szt. w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej - opis przedmiotu zamówienia.
- Dopuszczenie wykazania się doświadczeniem Wykonawcy i Kierownika budowy w zakresie sieci międzyobiektorych.
- Termin składania ofert: 7 marca 2024 r. do godz. 10:00.
- Termin otwarcia ofert: 7 marca 2024 r., o godz. godz. 11:00.
- Termin związania ofertą do 5 kwietnia 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.