eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kargowa › Przebudowa stacji uzdatniania wody we wsi Smolno Wielkie oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojnowo, Gmina Kargowa



Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody we wsi Smolno Wielkie oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojnowo, Gmina Kargowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080971856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Kargowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgkkargowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kargowa.zakladkomunalny.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a72cd70c-b5f6-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody we wsi Smolno Wielkie oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojnowo, Gmina Kargowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a72cd70c-b5f6-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa stacji uzdatniania wody we wsi Smolno Wielkie oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości m. Wojnowo, gmina Kargowa” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056590

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody we wsi Smolno Wielkie oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w m. Wojnowo, gm. Kargowa”, które szczegółowo zostały określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym z 21 września 2023 r., stanowiący załącznik do niniejszej SWZ. Przebudowa musi zapewnić możliwość zwiększonej produkcji wody adekwatnie do prognozowanych rozbiorów, automatyzację pracy SUW oraz uzyskanie parametrów jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. 2017 poz. 2294).
Przedsięwzięcie obejmuje m.in.:
I. W zakresie przebudowy stacji uzdatniania wody:
1) Przebudowę studni głębinowych S1 i S2,
2) Wymianę pomp głębinowych w dwóch studniach głębinowych (S1, S2) ujęcia wody (m.in. H podnoszenia 30,95 m i 24,95 m, Wydajność 46 m3/h i 46 m3/h, moc ok. 7,5 KW),
3) Przebudowę układu uzdatniania wody w Stacji Uzdatniania Wody, w tym m.in. dostawę i montaż (zbiorniki retencyjne wody uzdatnianej o wielkości min. 150m3):
a) systemu napowietrzania (wydajność układu technologicznego dwóch aeratorów pierwszego i drugiego stopnia Q=30m3/h, zakładany czas kontaktu woda/powietrze T=180ms, mieszacz o pojemności min. 1,55m3; dwie sprężarki zapewniające sprężone powietrze do poszczególnych aeratorów o wydajności każda min. 450l/min, ciśnienie min. 10bar, zasilanie ok. 4KW, )
b) układu filtracji wraz z układem regeneracji filtrów (układ dwustopniowy filtracji wody po 2 filtry DN2000 na każdy stopień – łącznie 4 filtry, natężenie przepływu wody Q=30m3/h, wymagana powierzchnia filtracji 5,0m2, jedna dmuchawa bocznokanałowa do płukania filtrów o wydajności min. 225m3/h i mocy ok. 5,5KW, pompa do płukania filtrów o wydajności min. 163m3/h i mocy ok. 7,5KW, odstojnik popłuczyn o minimalnej objętości 21m3),
c) zestawu hydroforowego (wydajność min. 45m3/h, moc ok. 3KW, wysokość podnoszenia pomp min. H=30m),
d) urządzenia do dezynfekcji wody (chlorator ze zbiornikiem i pompą dozującą, pompa dozująca o regulowanej wydajności w zakresie min. 0,006l/h – 6,0l/h),
e) urządzeń pomiarowych (przepływomierze, przetworniki ciśnienia, sondy hydrostatyczne)
f) Przebudowę hali technologicznej - wymiana obudowy hali technologicznej na płyty warstwowe, wykonanie termoizolacji ścian oraz dachu budynku hali filtrów oraz jednej strony ściany części socjalnej (od strony południowej), przebudowa fundamentów pod aeratory, filtry i pozostałe urządzenia technologiczne lub rozbiórka istniejących i budowa nowych fundamentów pod urządzenia, rozbiórka płytek w hali technologicznej i wykonanie posadzki przemysłowej szczelnej, wykonanie utwardzeń na terenie zewnętrznym SUW z kostki betonowej na podbudowie (nośność co najmniej 24t, powierzchnia ok 600 m2), w tym droga dojazdowa (ok. 100-120mb), plac parkingowy na co najmniej 3 samochody osobowe i 1 autokar/pojazd ciężarowy, plac manewrowy.
oraz budowa sieci zewnętrznych i wewnętrznych sanitarnych, sieci i instalacji elektrycznych (m.in. wykonanie nowych instalacji zasilania wszystkich urządzeń, montaż nowych rozdzielni).
Ponadto w PFU przewidziano także wyposażenie obiektu w niezbędne oznakowanie oraz w niezbędny sprzęt bhp i p.poż. w zakresie wynikającym z przepisów odrębnych, a także Rozruch urządzeń i instalacji oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Stacji w zakresie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych.
II. W zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej:
1) budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości ok. 150mb, w technologii kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (przewody z rur PE100 PN10, średnica przewodów od fi50mm do fi110mm).
Sieć kanalizacji sanitarnej wykonać należy we wsi Wojnowo, na dz. ew. o nr 51/12 – obręb Wojnowo. Roboty w zakresie budowy sieci kanalizacji ciśnieniowej wykonywane będą w obszarze, gdzie obecnie nie występuje inna sieć kanalizacyjna. W obszarze tym występuje siec wodociągowa, elektroenergetyczna i gazowa. Projektowany przebieg sieci kanalizacji ciśnieniowej należy uzgodnić z gestorami pozostałych sieci, celem uniknięcia kolizji. Z uwagi na uwarunkowania terenowe i środowiskowe należy przewidzieć zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji sanitarnej na tym odcinku w systemie niskociśnieniowym z przydomowymi przepompowniami ścieków. Zamawiający nie wymaga dostarczenia systemu monitoringu i wizualizacji przydomowych przepompowni ścieków. Wymaga się od Wykonawcy sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji istniejących obiektów, ilości mieszkańców, przepustowości sieci kanalizacji sanitarnej, oraz pozostałych danych, które w ramach zadania związane są z Robotami. Inwentaryzacja będzie obejmowała określenie wszystkich danych niezbędnych do opracowania Dokumentacji Projektowej zgodnie z wymaganiami, w tym takich elementów jak wymiary, rzędne wysokościowe, współrzędne, stan budowli, topografia terenu itd.
2. Szczegółowy zakres robót/prac został określony w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej (Program Funkcjonalno-Użytkowy z 21 września 2023 r. wraz z pozwoleniem wodnoprawnym na pobór wód podziemnych, wynikami badań jakości wody surowej i uzdatnionej, dokumentacją fotograficzną SUW).
Wymagane jest udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 60 miesięcy, liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Dopuszcza się rozwiązania równoważne.
Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności. Załączniki do PFU udostępnione w ramach niniejszego postępowania mają charakter informacyjny, odzwierciedlają stan wiedzy jaką dysponuje Zamawiający i zgodnie z jego najlepszą intencją służą do zrozumienia zakresu i oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego. Opracowania mogą zostać wykorzystane również jako materiał wyjściowy na etapie projektowania, ale nie mogą przez to ograniczać odpowiedzialności Wykonawcy za prawidłowość, rzetelność i zgodność z obowiązującym prawem wykonanych przez niego dokumentów oraz osiągnięcie gwarantowanych efektów inwestycji i jej poszczególnych części.
Przed przystąpieniem do realizacji inwestycji Wykonawca jest zobligowany do wykonania szczegółowej weryfikacji (aktualizacji) danych odnośnie parametrów wody surowej pobieranej z poszczególnych studni oraz zapotrzebowania na wodę, które zostaną ostatecznie przyjęte jako podstawa wymiarowania i projektowania przebudowy SUW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4247190 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5730000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4247190 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METROLOG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570865738

7.3.3) Ulica: Kościuszki 97

7.3.4) Miejscowość: Czarnków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część prac budowlanych - nazwy firm podwykonawczych, nie są nam znane na ten moment.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4247190 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.