Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00172218/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy mrożonek dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.(II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.kostecka@uzdrowisko-ladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy mrożonek dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.(II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1dec15c-da78-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172218/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 138528,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69102,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony w:
– formularzu cenowym nr 1a do SWZ;
- Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
- Projekt umowy– zał. nr 3a do SWZ dla części 1 i 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 67782,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek dla Zdrój Wojciech2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony w:
– formularzu cenowym nr 1b do SWZ;
- Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
- Projekt umowy– zał. nr 3a do SWZ dla części 1 i 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 1320 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35031,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35031,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35031,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP Misiek Krzysztof Misiołek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7550012006
7.3.3) Ulica: Wiejska 24B
7.3.4) Miejscowość: Prudnik
7.3.5) Kod pocztowy: 48-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35031,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP Misiek Krzysztof Misiołek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7550012006
7.3.3) Ulica: Wiejska 24B
7.3.4) Miejscowość: Prudnik
7.3.5) Kod pocztowy: 48-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Odbudowa drogi w miejscowości Trzebieszowice zniszczonej w wyniku powodzi w 2024
- Odbudowa placówek oświatowych w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 - modernizacja stołówki, kotłowni, byłego składu węgla oraz budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 1 w Lądku-Zdroju
- Drugie postepowanie: Usuwanie skutków powodzi w budynku socjalno-biurowym i budynku warsztatów na oczyszczalni ścieków ul. Wiejska 57 w Lądka-Zdroju
- Odbudowa Mostu Św. Jana w Lądku-Zdroju zniszczonego w wyniku powodzi w 2024 r.
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy ryb, warzyw mrożonych, mięsa i wędlin
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa mrożonek przez okres 12 miesięcy dla jednostek Centrum Usług Logistycznych z podziałem na części według lokalizacji
- "Sukcesywna dostawa mrożonek dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części, z czego części od I do III w ramach projektu RaP STEAM (...)"
- Realizacje dostaw konserw, artykułów mrożonych i warzyw strączkowych do Zakładu Karnego w Herbach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych i przedszkoli w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Warzywa mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.