Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00173746/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy mięsa dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.kinal@uzdrowisko-ladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy mięsa dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85a40bad-4c6c-4072-b68b-f074ff982922
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 807971,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa postępowania:
Sukcesywne dostawy mięsa dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. na podstawie złożonej oferty w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Dostarczane towary winny spełniać wszystkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem, w szczególności wszelkie wymagania zawarte w:
a) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 tj. ze zm.) oraz aktach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy,
b) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1980 tj. ze zm.),
c) ustawie z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2023 r. poz. 872 tj.),
d) rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 10 marca 1999 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy uboju zwierząt i przetwórstwie mięsa (Dz. U. z 1999 r. nr 25, poz. 226),
e) rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2015 poz. 29 tj. ze zm.).
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).
UWAGA:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 645638,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 683191,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 645638,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUNO TASSI SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272359947
7.3.3) Ulica: Staniewicka 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 645638,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamówienie podstawowe oszacowano zgodnie z dyspozycją art. 35 ustawy Pzp.
Wartość NETTO zamówienia podstawowego wynosi:
646.377,50 zł netto tj. 139.392,62 euro netto* / 678.696,38 zł brutto.
*średni kurs złotego w stosunku do euro, stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 4,6371 na podstawie Obwieszczenia Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 3 grudnia 2023 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (M.P. z 2023 r. poz. 1344).
Wartość opcji czasowej (ewentualne przedłużenie umowy o kolejne 3 m-ce): 161.594,37 zł netto
Ogółem wartość wynosi:
807.971,87 zł netto tj. 174.240,77 euro netto* / 848.370,47 zł brutto.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Odbudowa placówek oświatowych w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 - modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowym przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lądku-Zdroju
- Roboty rozbiórkowe i zabezpieczające w budynku WILLI C i WILLI B położonych przy ul. Parkowej w Lądku - Zdroju
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.