eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › "Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz artykułów biurowych w ramach projektu "Rozwój edukacji zawodowej Powiatu Starachowickiego"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz artykułów biurowych w ramach projektu „Rozwój edukacji zawodowej Powiatu Starachowickiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Starachowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Władysława Borkowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 276 09 47

1.5.8.) Numer faksu: 41 276 09 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.starachowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.starachowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz artykułów biurowych w ramach projektu „Rozwój edukacji zawodowej Powiatu Starachowickiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7876883f-bb29-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039117/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz artykułów biurowych w ramach projektu „Rozwój edukacji zawodowej Powiatu Starachowickiego”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rozwój edukacji zawodowej Powiatu Starachowickiego” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.4. Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Osi 7. Sprawne usługi społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach umowy o dofinansowanie nr RPSW.07.04.00-260027/16-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121688/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325135,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I – Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu „Rozwój edukacji zawodowej Powiatu Starachowickiego”
Sprzęt komputerowy i multimedialny do pracowni Centrum Kształceni Zawodowego w Starachowicach - budynek nr 2
- laptop 1 szt.;
- rzutnik cyfrowy 1 szt.;
- ekran rozkładany 1 szt.
Sprzęt komputerowy i multimedialny do pracowni Centrum Kształceni Zawodowego w Starachowicach - budynek nr 3
- projektor multimedialny 1 szt.;
- drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4;
- komputer stacjonarny z systemem operacyjnym 10 szt.
Sprzęt komputerowy i multimedialny do pracowni Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Starachowicach
- projektor multimedialny 1 kpl.;
-drukarka laserowa sieciowa ze skanerem i kopiarką 1 kpl.;
- stacja robocza 13 kpl.;
- laptop (mobilna stacja robocza) 1 szt.;
- projektor multimedialny 1 kpl.;
- stacja robocza 10 kpl.;
- laptop (mobilna stacja robocza) 1 szt.;
- drukarka laserowa sieciowa ze skanerem i kopiarką 1 kpl.;
- podkładka pod mysz 17 szt.;
- mysz 17 szt.;
- laptop 17 szt.;
- podkładka pod mysz 1 szt.; mysz 1 szt.; laptop 1 szt.;
- laptop (na stolik do prezentacji multimedialnych) 1 szt.;
- projektor multimedialny 1 szt.;
- ekran projekcyjny elektryczny 1 szt.;
- Zestaw interaktywny (tablica interaktywna dotykowa + rzutnik) 1 szt.;
- Drukarka laserowa (kolor) ze skanerem i kopiarką A4 1 szt.;
- Czytnik kodów kreskowych 3 szt.;
- Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych 1 szt.;
- Interaktywny system odpowiedzi (24 piloty dla ucznia + 1 nauczyciel) 1 szt.;
- Zestaw nagłośnieniowy do pracowni (wzmacniacz, głośniki, mikrofon) 1 szt.;
- Wskaźnik świetlny do prezentacji multimedialnych 1 szt.;
- Pilot do prezentacji multimedialnych 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

38652100-1 - Projektory

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 254508,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II – Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu „Rozwój edukacji zawodowej Powiatu Starachowickiego”
Artykuły biurowe do pracowni budynku nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego
w Starachowicach:
- Tablica szkolna 1 szt.;
- Biurko 1 szt.;
- Zestaw szkolny ławka + krzesło 10 szt.;
- Szafa biurowa 1 szt.;
- Szafy metalowe dwudrzwiowe 3 szt.
Artykuły biurowe do pracowni budynku nr 3 Centrum Kształcenia Zawodowego
w Starachowicach:
- Tablica szkolna biała suchościeralna 1 szt.;
- Tablica flipchart 1 szt.;
- Lampa stanowiskowa 4 szt.;
- Stanowisko magazynowania dla pracowni (biurko dla prowadzącego, szafy, krzesło) 1 szt.;
-Tablica szkolna biała suchościeralna 1 szt.;
- Tablica flipchart 1 szt.;
- Stanowisko magazynowania dla pracowni (biurko dla prowadzącego, szafy, krzesło) 1 szt.;
Artykuły biurowe do pracowni Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Starachowicach:
- Tablica szkolna biała suchościeralna 1 szt.;
- Tablica flipchart 1 szt.;
- Stanowisko magazynowe 1 szt.;
- Tablica szkolna biała suchościeralna 1 szt.;
- Tablica flipchart 1 szt.;
- stanowisko magazynowe 1 szt.;
- stolik 17 szt.;
- krzesło 17 szt.;
- biurko 1 szt.;
- fotel obrotowy regulowany 1 szt.;
- Stolik uczniowski 2-osobowy 10 szt.;
- Krzesło uczniowskie 20 szt.;
- Zestaw mebli szkolnych 1 szt.;
- Żaluzje okienne pionowe (komplet) 1 szt.;
- Tablica suchościeralna (biała) 1 szt.;
- Tablica flipchart 2 szt.;
- Gabloty i tablice oszklone (do stałych i czasowych prezentacji tematycznych) 10 szt.;
- Tablice korkowe 6 szt.;
- Szafka multimedialna 1 szt.;
- Stolik pod projektor i laptop 1 szt.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195910-4 - Tablice do pisania

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

39121100-7 - Biurka

39130000-2 - Meble biurowe

39141300-5 - Szafy

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39263000-3 - Wyposażenie biurek

4.5.5.) Wartość części: 70626,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208681,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211929,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208681,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 498-013-84-93

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208681,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

4. Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część 2 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie na część 2 unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.