Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00154543/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zapewnienie obsługi ratowniczej na plażach strzeżonych w Gminie Dziwnów w miejscowościach Dziwnówek i Łukęcin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dziwnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Dziwnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-420
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@dziwnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziwnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dziwnow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zapewnienie obsługi ratowniczej na plażach strzeżonych w Gminie Dziwnów w miejscowościach Dziwnówek i Łukęcin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2dd9acc-ae8b-4eb5-917a-903cf0a157ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035895/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zapewnienie obsługi ratowniczej na plażach strzeżonych w Gminie Dziwnów w miejscowościach Dziwnówek i Łukęcin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154543
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 442239,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu kąpielisk strzeżonych, zapewnieniu we wskazanych terminach obsługi ratowniczej wyznaczonych strzeżonych kąpielisk morskich poprzez zorganizowanie, usytuowanie oraz wyposażenie stanowisk ratowniczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewnienie wykwalifikowanej kadry ratowniczej oraz nadzoru nad jej pracą, zapewnienie właściwych warunków socjalnych dla kadry ratowniczej, zapewnienie oznakowania i wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt techniczny, ratunkowy, pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne, ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz współpracę z Zamawiającym w ramach realizacji programu pn.” Błękitna flaga”. Na podstawie umowy o udzielenie zamówienia publicznego, zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, Zamawiający zleci Wykonawcy zorganizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych na wyznaczonych obszarach wodnych na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 714. ze zm.).CZĘŚĆ I. Zapewnienie obsługi ratowniczej plaży strzeżonej w miejscowości Łukęcin:
Do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczono następujący odcinek plaży:
kąpielisko morskie w Łukęcinie 2 o długości 100 mb na zachód od wejścia na plażę od ul. Bajkowej;
kąpielisko morskie w Łukęcinie 2 o długości 100 mb na zachód od wejścia na plażę od ul. Spacerowej.
Ilość stanowisk ratowniczych: 1 stanowisko ratownicze na każde 100 mb plaży strzeżonej.
Obsługa ratownicza ww. stanowisk:
w okresie od 15 czerwca do 31 sierpnia – 3 osoby (1 stanowisko ratownicze z 3 ratownikami wodnymi).
Czas pracy ratowników w czasie realizacji umowy: każdego dnia kalendarzowego od godziny 9:00 do 17:00.
Terminy otwarcia i zamknięcia kąpieliska morskiego w Łukęcinie 2 w okresach od dnia 15 czerwca do dnia 31 sierpnia 2025 roku:
w okresie od 15 czerwca do 31 sierpnia plaża strzeżona o długości 100 mb z 1 stanowiskiem ratowniczym i obsadą 3 ratowników wodnych, na odcinku plaży na zachód od wejścia od ul. Bajkowej;
w okresie od 15 czerwca do 31 sierpnia plaża strzeżona o długości 100 mb z 1 stanowiskiem ratowniczym i obsadą 3 ratowników wodnych, na odcinku plaży na zachód od wejścia przy ul. Spacerowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 145824,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu kąpielisk strzeżonych, zapewnieniu we wskazanych terminach obsługi ratowniczej wyznaczonych strzeżonych kąpielisk morskich poprzez zorganizowanie, usytuowanie oraz wyposażenie stanowisk ratowniczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewnienie wykwalifikowanej kadry ratowniczej oraz nadzoru nad jej pracą, zapewnienie właściwych warunków socjalnych dla kadry ratowniczej, zapewnienie oznakowania i wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt techniczny, ratunkowy, pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne, ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz współpracę z Zamawiającym w ramach realizacji programu pn.” Błękitna flaga”. Na podstawie umowy o udzielenie zamówienia publicznego, zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, Zamawiający zleci Wykonawcy zorganizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych na wyznaczonych obszarach wodnych na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 714. ze zm.).Część II. Zapewnienie obsługi ratowniczej plaży strzeżonej w miejscowości Dziwnówek:Do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczono następujące odcinki plaży:
kąpielisko morskie Dziwnówek o długości 400 mb linii brzegowej, w tym: 100 mb na zachód i 300 mb na wschód od wejścia na plażę od ul. Kamieńskiej.
Ilość stanowisk ratowniczych: 4 (1 stanowisko ratownicze na każde 100 mb plaży strzeżonej).
Obsługa ratownicza ww. stanowisk: w okresie od 15 czerwca do 31 sierpnia – 12 osób (3 ratowników wodnych na każde 1 stanowisko ratownicze),
Czas pracy ratowników w czasie realizacji umowy: każdego dnia kalendarzowego od godziny 9:00 do 17:00.
Terminy otwarcia i zamknięcia kąpieliska morskiego w Dziwnówku w okresie od dnia 15 czerwca do dnia 31 sierpnia 2025 roku :
w okresie od 15 czerwca do 31 sierpnia plaża strzeżona o długości 400 mb z 4 stanowiskami ratowniczymi i obsadą 12 ratowników wodnych, na odcinkach plaży, w tym:
- na zachód od wejścia od ul. Kamieńskiej – 100 mb;
- na wschód od wejścia przy ul. Kamieńskiej – 300 mb.
Zamawiający daje Wykonawcy możliwość wzięcia w nieodpłatne użyczenie, na okres 01 czerwca do 15 września 2025 roku w sprawie ratownictwa wodnego, bazy ratowników na działce nr 182/3 w Dziwnówku na podstawie odrębnej umowy. Projekt umowy użyczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 296415,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186825,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wodna Służba Ratownicza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943063099
7.3.3) Ulica: Kleczkowska 50
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA WODNA SŁUŻBA RATOWNICZA
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA WODNA SŁUŻBA RATOWNICZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-15 do 2025-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373651,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wodna Służba Ratownicza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943063099
7.3.3) Ulica: Kleczkowska 50
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA WODNA SŁUŻBA RATOWNICZA
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA WODNA SŁUŻBA RATOWNICZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-15 do 2025-08-31INNE PRZETARGI DZIWNÓW
- Modernizacja energetyczna budynków OSP na terenie Gminy Dziwnów
- Rozbudowa nabrzeży portowych w Dziwnowie przy moście zwodzonym w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi DZIWNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego krytej pływalni "CENTRUM 7" na potrzeby RCS Sp. z o.o. w Lubinie
- Usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni w Centrum Sportowym Kosakowo
- Kompleksowe usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Mogilno Sport sp. z o.o. w okresie od 1.07.2025 r. do 30.06.2026 r.
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.