eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie III - XII 24 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie III – XII 24 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY BEMOWO M. ST. WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010773800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rozłogi 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-310

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224871301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsbemowo.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsbemowo.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1eb44f95-c748-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie III – XII 24 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eb44f95-c748-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00167679/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy , w tym do jednostek wsparcia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206468

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOD.26.1.2.2024.SJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 91807,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania i dowożenia we wskazane miejsce obiadów dla uprawnionych klientów Ośrodka Wsparcia dla Seniorów w Warszawie przy ul. Lazurowej 14 (OWdS) działającego w strukturze Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy od marca do grudnia 2024 roku;
2. Łączna liczba obiadów wyniesie do 5 267 sztuk.
3. Liczba osób korzystających z obiadów w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie, co za tym idzie, ulec zmianie może liczba obiadów wydawanych w poszczególnych miesiącach.
4. Zamawiający ma prawo do ograniczenia liczby zamawianych gorących posiłków, o których mowa w ust. 3, przy czym ograniczenie to nie może przekraczać 20 % łącznej liczby obiadów określonej w ust. 3. Ostateczne całkowite wynagrodzenie za obiady wydane przez cały okres obowiązywania umowy wynikać będzie z faktycznej liczby wydanych obiadów. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej liczby przedmiotu zamówienia.
5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi codzienne przygotowywanie i dowożenie obiadów, w okresie od dnia 18.03.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. włącznie, do siedziby OWdS przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z ustawą
z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy.
6. Skład obiadów szczegółowo opisany w Rozdz. III SWZ.
7. Sposób uzgadniania jadłospisów opisany w Rozdz. III SWZ.
8. Wykonawca winien zapewnić również obiady dietetyczne, np. lekkostrawne, wegetariańskie, cukrzycowe, niskosodowe, niskopotasowe, niskocholesterolowe – ich liczba w skali całego zamówienia nie przekroczy 30% i będzie zmienna, uzależniona od rzeczywistych potrzeb osób uprawnionych do korzystania z obiadów, które ze względów zdrowotnych nie mogą jeść potraw tradycyjnych. Obiady dietetyczne winny być przygotowane zgodnie z zasadami żywienia właściwymi dla ww. diet.
9. Gorące posiłki dwudaniowe muszą charakteryzować się wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę tj. zupa: minimum +75o C, drugie danie: minimum +63oC, potrawy serwowane na zimno minimum +4o C.
10. Sposób wydawania posiłków
1) Obiady będą dowożone do siedziby OWdS, od poniedziałku do piątku na 15 minut przed wydaniem obiadów, tzn. o godz. 13:45. (W Ośrodku nie ma możliwości podgrzewania potraw).
2) Obiady będą dowożone własnym transportem Wykonawcy w szczelnie zamkniętych, zbiorczych, termoizolacyjnych – termosach i pojemnikach w sposób gwarantujący utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości potraw, spełniających wymagania sanitarne. Wykonawca nie będzie stosować pojemników na żywność wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych oraz jednorazowych toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych. Za utrzymanie pojemników w czystości odpowiada Wykonawca.
3) Istnieje możliwość dowożenia w uzasadnionych przypadkach, suchego prowiantu jako zamiennika za obiad, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu Zamawiającego z Wykonawcą. Wartość produktów do przygotowania suchego prowiantu musi stanowić równowartość ceny posiłków. Produkty te muszą być świeże, dobre jakościowo, poporcjowane i zapakowane dla każdego klienta OWdS.
4) Wszelkie koszty związane z pakowaniem i dowozem obiadów ponosi Wykonawca.
11. Kontrola jakości i odpowiedzialność Wykonawcy
1) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność prawną i materialną wobec organów kontroli (stacji sanitarno – epidemiologicznej i innych instytucji kontroli) w zakresie wykonywanej usługi w tym m.in. jakości produktów, przygotowania i transportu posiłków w zakresie wymagań higieniczno - sanitarnych.
2) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego, o każdej kontroli podjętej przez Powiatową Stację Sanitarno – Epidemiologiczną.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości realizacji przedmiotowego zamówienia w każdym czasie trwania usługi. W przypadku kontroli Wykonawca zobowiązany jest do wydania kontrolującemu próbki przygotowanej żywności w dniu przeprowadzenia kontroli.
12. Sposób zgłaszania liczby zamówionych obiadów: Liczbę zamówionych obiadów wyznaczeni pracownicy OWdS będą zgłaszać mailowo lub telefonicznie do godz. 15:00 dnia poprzedzającego dostarczenie obiadów (dopuszczalna jest weryfikacja zamówionej liczby obiadów do godz. 9:00 w dniu dostarczenia zamówionych obiadów).
13. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt.
14. Do obowiązku Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadków pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki na posiłki i odpadki stanowią własność Wykonawcy. Pojemniki na posiłki i odpadki będą zabierane w dniu dostawy posiłków maksymalnie do godz. 15:30. Pojemniki muszą być zamykane.
15. Wykonawca przed dostarczeniem posiłków do OWdS pobiera próbki żywności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007 r. sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. Nr 80, poz. 545).
16. Usługi objęte przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia, w tym w szczególności:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
2) ustawy z dnia 5 sierpnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi,
3) rozporządzeniami wykonawczymi do ww. ustaw,
4) odpowiednimi rozporządzeniami unijnymi oraz z zachowaniem zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli – HACCP,
5) według aktualnych norm żywieniowych oraz zgodnie z zasadami żywienia zbiorowego.
17. KLAUZULE SPOŁECZNE (art. 95 ustawy Pzp):
1) Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności związane bezpośrednio z przygotowaniem posiłków tj. obróbka wstępna surowców (ręczna, mechaniczna, termiczna), posługiwanie się narzędziami, maszynami i urządzeniami przy przygotowywaniu potraw i napojów, utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy (mycie, wyparzanie, suszenie i polerowanie naczyń oraz sprzętu kuchennego).
2) W terminie 7 dni od rozpoczęcia realizacji umowy i na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE7 (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO (Dz. Urz. UE L 119, s. 1 ze zm.) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników.
3) Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
4) Zamawiający dopuszcza spełnienie klauzuli społecznej poprzez wyznaczenie do realizacji tego zamówienia zatrudnionych już pracowników.
5) Zamawiający określa w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ:
a) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:
c) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
6) Zatrudnienie kierowcy do rozwożenia posiłków na podstawie umowy o pracę stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (opisane w Rozdziale SWZ dot. oceny ofert).
18. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się w trakcie realizacji umowy do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 110 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą o elektromobilności”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.