eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa podzespołów komputerowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa podzespołów komputerowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 359 13 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa podzespołów komputerowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f082cb8a-c891-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157935

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 928225,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10761,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych: dysku, zwanego dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash

4.5.5.) Wartość części: 190,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych: pamięci RAM, zwanej dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

4.5.5.) Wartość części: 159,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych: dysku, zwanego dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash

4.5.5.) Wartość części: 595,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych: dysków, zwanych dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash

4.5.5.) Wartość części: 1635,15 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych: dysków, zwanych dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.5.5.) Wartość części: 2935,15 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych: dysku, zwanego dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash

4.5.5.) Wartość części: 3180,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych: dysków, zwanych dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash

4.5.5.) Wartość części: 320,16 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych: dysków, zwanych dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash

4.5.5.) Wartość części: 1071,88 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych: dysków, zwanych dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash

4.5.5.) Wartość części: 163,33 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych: dysku, zwanego dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash

4.5.5.) Wartość części: 267,11 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych: dysków, zwanych dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.5.5.) Wartość części: 1351,01 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych: dysku, zwanego dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash

4.5.5.) Wartość części: 373,46 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych: dysku, zwanego dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.5.5.) Wartość części: 389,63 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów komputerowych: dysku, zwanego dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), być w aktualnej ofercie producenta na dzień składania ofert, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.5.5.) Wartość części: 991,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT-Technologies P. Tomczyk, D. Biernat, M. Permus Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808

7.3.3) Ulica: Połomińska 16

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-585

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT-Technologies P. Tomczyk, D. Biernat, M. Permus Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808

7.3.3) Ulica: Połomińska 16

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-585

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części C podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca AF SEKO Sp. z o.o. w dniu 28.04.2023 r. uchylił się od
zawarcia umowy w części C postępowania.
Zamawiający nie może skorzystać z dyspozycji art. 263 ustawy Pzp i dokonać ponownego badania i oceny ofert oraz wybrać oferty najkorzystniejszej w tej części, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu w części C została złożona jedna oferta.
Wobec powyższego, w związku z uchyleniem się Wykonawcy od zawarcia umowy, postępowanie w części C podlega unieważnieniu zgodnie z przytoczona podstawą prawną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1599,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1771,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1648,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540403403

7.3.3) Ulica: Kośnego 50

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-372

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1648,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3542,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3699,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3542,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540403403

7.3.3) Ulica: Kośnego 50

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-372

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3542,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT-Technologies P. Tomczyk, D. Biernat, M. Permus Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808

7.3.3) Ulica: Połomińska 16

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-585

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT-Technologies P. Tomczyk, D. Biernat, M. Permus Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808

7.3.3) Ulica: Połomińska 16

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-585

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1217,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1389,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1254,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540403403

7.3.3) Ulica: Kośnego 50

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-372

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1254,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT-Technologies P. Tomczyk, D. Biernat, M. Permus Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808

7.3.3) Ulica: Połomińska 16

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-585

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT-Technologies P. Tomczyk, D. Biernat, M. Permus Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808

7.3.3) Ulica: Połomińska 16

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-585

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1719,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1734,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1719,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT-Technologies P. Tomczyk, D. Biernat, M. Permus Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808

7.3.3) Ulica: Połomińska 16

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-585

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1719,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT-Technologies P. Tomczyk, D. Biernat, M. Permus Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808

7.3.3) Ulica: Połomińska 16

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-585

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5996,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT-Technologies P. Tomczyk, D. Biernat, M. Permus Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808

7.3.3) Ulica: Połomińska 16

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-585

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1131,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1131,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540403403

7.3.3) Ulica: Kośnego 50

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-372

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1131,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.