Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184410/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00194210/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów na terenie MŁK (zadanie nr 1) wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji MŁK (zadanie nr 2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369111140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Agrykola 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-460
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 50 60 024
1.5.8.) Numer faksu: +48 22 50 60 174
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lazienki-krolewskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do obiektów na terenie MŁK (zadanie nr 1) wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji MŁK (zadanie nr 2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcdfb819-17a3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005537/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej do wszystkich punktów poboru energii elektrycznej na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie na lata 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184410/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/2021/PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do wskazanych obiektów Muzeum (16 sztuk punktów PPE), a także dostawa energii elektrycznej wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego (1 punkt PPF z fotowoltaiką) przez okres 12 miesięcy. Przewidywane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. ok. 1 170 500 kWh.
Zamówienie zostało podzielone na zadania:
a) Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę energii elektrycznej do 16 sztuk przyłączy PPE. Taryfy: C-11 - 275 875 kWh ; C-21 - 874 500 kWh; C-12B - 125 kWh;
b) Zadanie nr 2 – dotyczy zarówno dostawy energii elektrycznej jak i usługi odbioru oraz rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego (1 punkt PPF z fotowoltaiką) – bilansowanie. Obiekt I - Dawna Oberża: Przewidywane zapotrzebowanie na energię elektryczną w 2022 r. – 20 000 kWh, Grupa Taryfowa: C 11/
Poszczególne punkty PPE maja różne adresy, ale położone są na jednym obszarze Łazienek Królewskich (https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/mapa# )
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu przetargowym na „Dostawę energii elektrycznej do obiektów na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie (zadanie nr 1) wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego (zadanie nr 2)” wpłynęła tylko jedna oferta (zestawienie ofert poniżej) i niniejsza oferta opiewa na kwotę wyższą niż środki finansowe jakie Muzeum zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający we wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 450.000,00 zł netto,tj. 553.500,00 zł brutto. Jedyna oferta firmy ENTRADE Sp. z o.o. (adres: Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce) – na kwotę 688.254,00 PLN netto, tj. 846.552,43 PLN brutto jest droższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia o 238.254,00 PLN netto.
Zamawiający dokonał analizy swoich możliwości finansowych i uznał, że nie dysponuje budżetem pozwalającym na zwiększenie środków finansowych na realizację przedmiotowego zamówienia.
W tej sytuacji należy uznać, iż okoliczności faktyczne wskazane powyżej wyczerpują przesłanki art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846552,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 846552,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby WFOŚiGW w Poznaniu
- Zakup energii elektrycznej na okres od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r. dla pięciu lokalizacji Bursy nr 6 w Warszawie
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Myślibórz w 2026 roku
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Łapanów oraz jednostek organizacyjnych Gminy
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2026 r.
- Dostawa enrgii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





