eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa energii elektrycznej do obiektów na terenie MŁK (zadanie nr 1) wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji MŁK (zadanie nr 2)



Ogłoszenie z dnia 2021-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów na terenie MŁK (zadanie nr 1) wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji MŁK (zadanie nr 2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369111140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Agrykola 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-460

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 50 60 024

1.5.8.) Numer faksu: +48 22 50 60 174

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lazienki-krolewskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do obiektów na terenie MŁK (zadanie nr 1) wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji MŁK (zadanie nr 2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcdfb819-17a3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005537/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej do wszystkich punktów poboru energii elektrycznej na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie na lata 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184410/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/2021/PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 450000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do wskazanych obiektów Muzeum (16 sztuk punktów PPE), a także dostawa energii elektrycznej wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego (1 punkt PPF z fotowoltaiką) przez okres 12 miesięcy. Przewidywane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. ok. 1 170 500 kWh.

Zamówienie zostało podzielone na zadania:
a) Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę energii elektrycznej do 16 sztuk przyłączy PPE. Taryfy: C-11 - 275 875 kWh ; C-21 - 874 500 kWh; C-12B - 125 kWh;
b) Zadanie nr 2 – dotyczy zarówno dostawy energii elektrycznej jak i usługi odbioru oraz rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego (1 punkt PPF z fotowoltaiką) – bilansowanie. Obiekt I - Dawna Oberża: Przewidywane zapotrzebowanie na energię elektryczną w 2022 r. – 20 000 kWh, Grupa Taryfowa: C 11/

Poszczególne punkty PPE maja różne adresy, ale położone są na jednym obszarze Łazienek Królewskich (https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/mapa# )

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu przetargowym na „Dostawę energii elektrycznej do obiektów na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie (zadanie nr 1) wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego (zadanie nr 2)” wpłynęła tylko jedna oferta (zestawienie ofert poniżej) i niniejsza oferta opiewa na kwotę wyższą niż środki finansowe jakie Muzeum zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający we wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 450.000,00 zł netto,
tj. 553.500,00 zł brutto. Jedyna oferta firmy ENTRADE Sp. z o.o. (adres: Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce) – na kwotę 688.254,00 PLN netto, tj. 846.552,43 PLN brutto jest droższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia o 238.254,00 PLN netto.

Zamawiający dokonał analizy swoich możliwości finansowych i uznał, że nie dysponuje budżetem pozwalającym na zwiększenie środków finansowych na realizację przedmiotowego zamówienia.

W tej sytuacji należy uznać, iż okoliczności faktyczne wskazane powyżej wyczerpują przesłanki art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który nakłada na Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846552,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 846552,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.