Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00107645/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w Wągrowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wagrowiec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych w Wągrowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ca65ece-c08c-401a-803e-7950d8c5eef2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029408/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dróg gminnych w Wągrowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zamówienia pn. „Modernizacja dróg gminnych w Wągrowcu”, na które składa się:
- „Remont ulicy Sienkiewicza w Wągrowcu”.
- „Przebudowa ulicy Okrężnej w Wągrowcu”.
- „Przebudowa ulicy Zespołowej w Wągrowcu”.
2. Zakres prac:
1) „Remont ulicy Sienkiewicza w Wągrowcu”. Zamierzenie budowlane obejmuje remont drogi o łącznej długości 483 metra, w tym 331 metrów w ramach drogi publicznej 228591P oraz dwa łączniki do ulicy Kasprowicza (228593P oraz 228592P) o łącznej długości 152 metry. Prace polegać będą głównie na wykonaniu remontu jezdni bitumicznej, chodników (zgodnie z projektem część jezdni zostanie wykonana z eko kostki typu behaton grafitowej). Charakter ulicy pozostawiony bez zmian, lecz w sposób wyraźny wydzielono strefy dla ruchu kołowego i pieszego. Zostanie wykonane nowe oświetlenie ledowe, które zastąpi istniejące. Remontowi podlegać również będzie kanalizacja deszczowa. Wymienione na nowe będą studnie rewizyjne wraz z włazami (wymiana na zestawy naprawcze). Ponadto wymienione na nowe będą wpusty deszczowe wraz ze studzienkami ściekowymi i przykanalikami. Remontowi/wymianie poddane zostaną również studnie rewizyjne kanalizacji sanitarnej wraz z wymianą włazów na nowe zestawy naprawcze.
Remont ulicy Sienkiewicza w Wągrowcu obejmuje w szczególności:
a) Wykonanie robót przygotowawczych (odtworzenie punktów wysokościowych; rozbiórka elementów dróg; sieci;)
b) Remont jezdni bitumicznej;
c) Remont chodników wraz ze zjazdami o nawierzchni z kostki betonowej;
d) Remont kanalizacji deszczowej
e) Wymianę i regulację studni rewizyjnych (kanalizacji deszczowej, sanitarnej) wraz z wymianą włazów na zestawy naprawcze;
f) Wymianę / remont istniejącego oświetlenia ulicznego;
g) Ukształtowanie wysokościowe projektowanych nawierzchni utwardzonych, dostosowanie do istniejących bram, furtek i wjazdów na posesje;
h) Usunięcie wszystkich napotkanych podczas robót kolizji;
i) Opracowanie wraz z uwzględnieniem aktualnych przepisów, wykonanie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu (SOR) na podstawie SOR, która jest załączona do dokumentacji technicznej, nie została wprowadzona;
j) Opracowanie, wykonanie i wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót;
k) Uzyskanie wszystkich uzgodnień a także protokołów odbioru końcowego od gestorów sieci, w związku z prowadzonymi na nich pracami remontowymi.
Uwaga: Szczegółowy zakres określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 10.1 do SWZ
2) „Przebudowa ulicy Okrężnej w Wągrowcu”. Zamierzenie budowlane obejmuje przebudowę drogi o długości 152,90 metrów, przebudowę chodników i zjazdów z kostki betonowej o łącznej powierzchni 798m2. Prace polegać będą głównie na wykonaniu przebudowy jezdni, chodników. Charakter ulicy pozostawiony bez zmian. Zostanie przebudowane oświetlenie uliczne. Remontowi podlegać również będzie kanalizacja deszczowa. Wymienione na nowe będą studnie rewizyjne wraz z włazami (wymiana na zestawy naprawcze). Ponadto wymienione na nowe będą wpusty deszczowe wraz ze studzienkami ściekowymi i przykanalikami. Remontowi/wymianie poddane zostaną również studnie rewizyjne kanalizacji sanitarnej wraz z wymianą włazów na nowe zestawy naprawcze. Wybudowany zostanie kanał technologiczny.
Przebudowa ulicy Okrężnej w Wągrowcu obejmuje w szczególności:
a) Wykonanie robót przygotowawczych (odtworzenie punktów wysokościowych; rozbiórka elementów dróg; sieci;);
b) Budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej – 841m2;
c) Budowę / przebudowę istniejących chodników (554m2) i zjazdów o nawierzchni (244m2) z kostki betonowej;
d) Budowę sieci kanalizacji deszczowej;
e) Wymianę istniejącej sieci wodociągowej;
f) Budowę kanału technologicznego;
g) Budowę / przebudowę sieci oświetlenia ulicznego;
h) Ukształtowanie wysokościowe projektowanych nawierzchni utwardzonych, dostosowanie do istniejących bram, furtek i wjazdów na posesje;
i) Usunięcie wszystkich napotkanych podczas robót kolizji;
j) Opracowanie wraz z uwzględnieniem aktualnych przepisów, wykonanie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu (SOR) na podstawie SOR, która jest załączona do dokumentacji technicznej, nie została wprowadzona;
k) Opracowanie, wykonanie i wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót;
l) Uzyskanie wszystkich uzgodnień a także protokołów odbioru końcowego od gestorów sieci, w związku z prowadzonymi na nich pracami remontowymi.
Uwaga: Szczegółowy zakres określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 10.2 do SWZ
3) Przebudowa ulicy Zespołowej w Wągrowcu. Zamierzenie budowlane obejmuje przebudowę drogi o długości 147,20 metrów., przebudowę chodników i zjazdów z kostki betonowej (329m2), budowę miejsc postojowych
o nawierzchni z kostki betonowej (375m2). Prace polegać będą głównie na wykonaniu przebudowy jezdni, chodników. Charakter ulicy pozostawiony bez zmian, Zostanie przebudowane oświetlenie uliczne. Remontowi podlegać również będzie kanalizacja deszczowa. Wymienione na nowe będą studnie rewizyjne wraz z włazami (wymiana na zestawy naprawcze). Ponadto wymienione na nowe będą wpusty deszczowe wraz ze studzienkami ściekowymi i przykanalikami. Remontowi/wymianie poddane zostaną również studnie rewizyjne kanalizacji sanitarnej wraz z wymianą włazów na nowe zestawy naprawcze. Wybudowany zostanie kanał technologiczny.
Przebudowa ulicy Zespołowej w Wągrowcu obejmuje w szczególności:
a) Wykonanie robót przygotowawczych (odtworzenie punktów wysokościowych; rozbiórka elementów dróg; sieci;);
b) Budowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej - 589m2;
c) Budowę / przebudowę istniejących chodników (247m2) i zjazdów o nawierzchni (82m2) z kostki betonowej;
d) Przebudowę chodnika łączącego ulice Zespołową z ulicą Okrężną;
e) Budowę miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej (375m2);
f) Budowę sieci kanalizacji deszczowej;
g) Wymianę istniejącej sieci wodociągowej;
h) Budowę kanału technologicznego;
i) Budowę / przebudowę sieci oświetlenia ulicznego;
j) Ukształtowanie wysokościowe projektowanych nawierzchni utwardzonych, dostosowanie do istniejących bram, furtek i wjazdów na posesje;
k) Usunięcie wszystkich napotkanych podczas robót kolizji;
l) Opracowanie wraz z uwzględnieniem aktualnych przepisów, wykonanie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu (SOR) na podstawie SOR, która jest załączona do dokumentacji technicznej, nie została wprowadzona;
m) Opracowanie, wykonanie i wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót;
n) Uzyskanie wszystkich uzgodnień a także protokołów odbioru końcowego od gestorów sieci, w związku z prowadzonymi na nich pracami remontowymi.
Uwaga: Szczegółowy zakres określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 10.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3489254,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3985200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3489254,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Olga Agnieszka Pilarska Zakład Usług Komunalnych prowadząca działalność w formie s.c. pod nazwą Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski s.c
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Juliusz Marcin Pilarski Zakład Usług Komunalnych, Roman Franciszek Pilarski Zakład Usług Komunalnych prowadzący działaność w formie s.c. pod nazwą Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581823207
7.3.3) Ulica: Młyńska 22
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3489254,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Rewitalizacja parku podworskiego w Bludziach.
- Modernizacja kładki edukacyjnej "Rechot" - remont fragmentu ścieżki edukacyjnej.
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





