Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. – inne odpady
(w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590585041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stara Droga 85
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk-radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.pgk-radomsko.pl/przetargi/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83546b99-3389-4d3c-865b-cf80a55f3b511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sp. z o.o. (100% udziałów własnością gm. M. Radomsko) - wytwarzanie energii cieplnej;dostarczanie wody;odprowadzanie,oczyszczanie ścieków;zbieranie odpadów komunalnych;gosp. odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. – inne odpady(w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83546b99-3389-4d3c-865b-cf80a55f3b51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, tj. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w niniejszym polu uzasadnienie faktyczne zostało zawarte w Informacjach dodatkowych Ogłoszenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ/3/3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i przetwarzanie łącznie z nadzorem nad tego rodzaju działaniami, odpadów powstałych po procesie przetwarzania, w skład których wchodzi frakcja nadsitowa o granulacji powyżej 60 mm, oznaczona kodem 19 12 12 w ilości 900 Mg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FCC Śląsk sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6480000290
7.3.3) Ulica: Lecha 10
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 806760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający w związku z zaniechaniem realizacji umowy nr SZ/5/2025 przez Wykonawcę wyłonionego w wyniku poprzedniego postępowania zmuszony został do naliczenia kar umownych oraz w dniu 20.03.2025 r. Zamawiający złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. Przeprowadzenie kolejnej procedury przetargowej w trybie przetargu nieograniczonego wiąże się ze zbyt długim procesem wyłonienia Wykonawcy, a sytuacja wymaga natychmiastowego wykonania zamówienia. Brak odbioru odpadów 19 12 12 spowoduje przekroczenie stanów magazynowych określonych w decyzjach administracyjnych ZUOK oraz znaczące ograniczenie przyjęcia odpadów na instalację. Zamawiający z uwagi na przepisy w zakresie składowania odpadów nie może deponować frakcji będącej przedmiotem postępowania na składowisku odpadów. Magazynowanie frakcji do czasu rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego jest niemożliwe ze względu na wolumen wytwarzanych odpadów. Wstrzymanie przyjęcia odpadów na instalację spowoduje konieczność kierowania odpadów z gmin ościennych na inne instalacje zlokalizowane w odległości ponad 100 km bez gwarancji przyjęcia z uwagi na ograniczone może przerobowe powyższych zakładów.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
- Wykonanie izolacji pionowej i poziomej piwnic budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
- Dostawa systemu aspiracyjno - próżniowego do pobierania krwi w Szpitalu Powiatowym w Radomsku.
- "Dostawa i montaż separatora metali żelaznych i nieżelaznych"
- Modernizacja sanitariatów w ZPO-W w Radomsku - etap I
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Rogoźno w 2025 roku - II półrocze
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości położonych na terenie gminy Szulborze Wielkie
- "Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego w 2025 r." w ramach zadania "Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego w latach 2025-2026"
- Odbiór i transport odpadów z miejsc użyteczności publicznej na terenie Gminy Stary Targ
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Suchożebry
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.