eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaINWENTARYZACJA REKLAM NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA WRAZ Z OCENĄ ZGODNOŚCI Z UCHWAŁĄ KRAJOBRAZOWĄ



Ogłoszenie z dnia 2025-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
INWENTARYZACJA REKLAM NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA WRAZ Z OCENĄ ZGODNOŚCI Z UCHWAŁĄ KRAJOBRAZOWĄ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/206738/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

INWENTARYZACJA REKLAM NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA WRAZ Z OCENĄ ZGODNOŚCI Z UCHWAŁĄ KRAJOBRAZOWĄ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79f37846-aa36-4c4e-a8d2-a3c63f79fa5e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035400/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Inwentaryzacja reklam na terenie Gminy Miejskiej Ostróda wraz z oceną zgodności z uchwałą krajbrazową

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198670

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wykonanie dokumentacji fotograficznej pasa drogi (fotorejestracja sferyczna),
2) Wykonanie mobilnego skaningu laserowego wraz z pozyskaniem chmury punktów 3D,
3) Sporządzenie cyfrowej bazy danych GIS 3D reklam (ewidencja reklam 3D).
4) Udostępnienie oprogramowania desktop GIS 3D
5) Sporządzenie raportu podsumowującego;
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) i wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje odcinki dróg na terenie Gminy Miejskiej Ostróda, o łącznej długości wynoszącej 88 km, w tym:
1) ok. 42 km dróg gminnych publicznych;
2) ok. 38 km dróg powiatowych;
3) ok. 2,5 km dróg wojewódzkich;
4) ok. 5,5 km dróg krajowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
4. Uzasadnienie nie dokonania podziału zamówienia na części: Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość oraz wartość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. W ocenie Zamawiającego przedmiot zamówienia jest niepodzielny. Podział zamówienia na części mógłby spowodować ograniczenie konkurencji i zwiększenie kosztów (w przypadku możliwości składania ofert częściowych, po stronie wykonawców wystąpią ryzyka związane z koniecznością współpracy i uzgadniania rozwiązań z innymi podmiotami realizującymi przedmiot zamówienia, co spowoduje mniejsze zainteresowanie postępowaniem i przełoży się na wyższą cenę). Ponadto nie dokonano podziału przedmiotu zamówienia na części ze względu na jego zakres. Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie inwentaryzacji reklam na terenie Gminy Miejskiej Ostróda wraz z oceną zgodności z uchwałą krajobrazową, którego nie można dzielić, poszczególne elementy są ze sobą nierozerwalnie związane zarówno pod względem technicznym jak i organizacyjnym. Realizacja przedmiotu zamówienia przez różnych wykonawców stanowiłaby zagrożenie dla właściwego wykonania umowy. Zamawiający działając racjonalnie, poprzez uzyskanie najlepszych efektów z poniesionych nakładów, nie może dopuścić do maksymalnego możliwego rozdrobnienia zamówienia, z uwagi na fakt, że nadmierne rozdrobnienie przedmiotowego zamówienia na części może pociągnąć za sobą negatywne skutki dla Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355100-2 - Usługi fotogrametryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72311100-9 - Usługi konwersji danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208955,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208955,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2089550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Factor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5223088299

7.3.3) Ulica: ul. Poselska 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-931

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208955,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.