Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00211078/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
- 2025/BZP 00228295/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-13
- 2025/BZP 00307355/01 - Wynik z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CYBERBEZPIECZEŃSTWA NA RZECZ GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24
1.4.2.) Miejscowość: Ostróda
1.4.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221804
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00211078
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu oraz oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa na rzecz Gminy Miejskiej Ostróda.
2. Zamówienie zostało podzielone na części:
1) Część 1: Dostawa sprzętu;
2) Część 2: Dostawa oprogramowania do zarządzania uprawnieniami;
3) Część 3: Dostawa systemu SIEM.
3. Opis części zamówienia został zawarty w § 18 SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie informacje dotyczące oferowanych urządzeń / oprogramowania, określone wskazane w ust. 3 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ),
5. Oferta wykonawcy, który nie poda informacji, o których mowa w ust. 4, zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem, brak wskazania parametrów podlegających ocenie w kryteriach oceny ofert skutkował będzie nieprzyznaniem punktów w kryterium oceny ofert.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zweryfikowania zgodności oferowanych rozwiązań z opisem przedmiotu zamówienia na podstawie publicznych danych, w przypadku wątpliwości czy zaoferowane urządzenie / oprogramowanie jest zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający może skorzystać z uprawnienia do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.);
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
8. Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych.
9. Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne.
10. Brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach.
11. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest SWZ oraz załącznikach do SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna i systemy referencji technicznych, o których mowa wyżej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
12. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wyżej, jest obowiązany wykazać w ofercie (udowodnić), że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności poprzez opisanie tych rozwiązań, tj. podanie odpowiednio: normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, który charakteryzuje oferowane rozwiązania równoważne. Informacje
te mogą także zostać podane przez wykonawcę w przedmiotowych środkach dowodowych, wymaganych w toku postępowania.
13. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę w okolicznościach wskazanych w § 11 ust. 6 SWZ.
14. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 13, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 13.
15. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 13, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu oraz oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa na rzecz Gminy Miejskiej Ostróda.
2. Zamówienie zostało podzielone na części:
1) Część 1: Dostawa sprzętu;
2) Część 2: Dostawa oprogramowania do zarządzania uprawnieniami;
3) Część 3: Dostawa systemu SIEM.
3. Opis części zamówienia został zawarty w § 18 SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie informacje dotyczące oferowanych urządzeń / oprogramowania, określone wskazane w ust. 3 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ),
5. Oferta wykonawcy, który nie poda informacji, o których mowa w ust. 4, zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem, brak wskazania parametrów podlegających ocenie w kryteriach oceny ofert skutkował będzie nieprzyznaniem punktów w kryterium oceny ofert.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zweryfikowania zgodności oferowanych rozwiązań z opisem przedmiotu zamówienia na podstawie publicznych danych, w przypadku wątpliwości czy zaoferowane urządzenie / oprogramowanie jest zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający może skorzystać z uprawnienia do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.);
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
8. Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych.
9. Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne.
10. Brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach.
11. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest SWZ oraz załącznikach do SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna i systemy referencji technicznych, o których mowa wyżej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
12. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wyżej, jest obowiązany wykazać w ofercie (udowodnić), że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności poprzez opisanie tych rozwiązań, tj. podanie odpowiednio: normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, który charakteryzuje oferowane rozwiązania równoważne. Informacje
te mogą także zostać podane przez wykonawcę w przedmiotowych środkach dowodowych, wymaganych w toku postępowania.
13. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę w okolicznościach wskazanych w § 11 ust. 6 SWZ. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności. W przypadku wykonawcy wykluczonego , Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
14. Termin wykonania zamówienia: część 3: 60 dni od dnia, w którym Zamawiający poinformuje wykonawcę o dostępności wymaganej infrastruktury.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-09 09:00
Po zmianie:
2025-05-15 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-09 09:10
Po zmianie:
2025-05-15 09:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-07
Po zmianie:
2025-06-13
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. "Kompetencje zawodowe - szansą na lepsze jutro III"
- Zakup sprzętu komputerowego celem wyposażenia pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 1 w Cieszynie ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Zakup i wdrożenie dwóch sztuk macierzy dyskowych NVMe oraz zakup i wdrożenie dwóch sztuk przełączników sieci SAN wraz z wkładkami SFP w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup dostępu do platformy zakupowej
- Wdrożenie oprogramowania do obsługi pożyczek z dedykowanym internetowym portalem dla klienta wraz z usługą wsparcia oraz pełną migracją danych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy w Goździe w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Gózd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.