eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanDOSTAWA POJAZDU DO PRZEWOZU PACJENTÓW



Ogłoszenie z dnia 2025-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA POJAZDU DO PRZEWOZU PACJENTÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM NEUROPSYCHIATRYCZNE IM. OSKARA BIELAWSKIEGO W KOŚCIANIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411049324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ignacego Paderewskiego 1A

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wcn@wcn-koscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wcn-koscian.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wcnkoscian.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA POJAZDU DO PRZEWOZU PACJENTÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eca7c933-705c-4185-814b-acd42cfbea54

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205514

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdu – typu Bus do przewozu 6-7 osób (pacjentów) z silnikiem typu hybryda plug-in na potrzeby Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego w Kościanie Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
Definicja pojazdu nowego zawarta jest w ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług art. 2 pkt 10 lit a.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania pojazdu oraz opłacenia polisy OC, NNW i AC na rok i przekazania Zamawiającemu wszelkich dokumentów odnośnie rejestracji i ubezpieczenia pojazdu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w dniu dostawy samochodu kompletnej dokumentacji sporządzonej w języku polskim, zawierające w szczególności:
a) Kartę gwarancyjną
b) Dowód rejestracyjny
c) Instrukcję obsługi pojazdu i wyposażenia
d) Wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdów (jeśli dotyczy)
e) Dokumenty potwierdzające spełnianie normy zużycia energii, emisji dwutlenku węgla, emisji zanieczyszczeń (jeśli dotyczy)
f) komplet kluczyków (min. 2)
g) opłaconą polisę OC, NNW, AC na rok
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji dokumentu gwarancji, w którym wskaże jakie elementy sprzętu objęte są gwarancją. Niniejszy dokument będzie stanowił załącznik do umowy. W przedmiotowym dokumencie musi być wskazane mi.in.:
• przeglądy gwarancyjne zapewniające bezusterkową eksploatację wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych w okresie udzielonej gwarancji,
• usuwanie wszelkich wad i usterek objętych gwarancją ujawnionych w okresie gwarancji,
• czas wykonania przeglądu w okresie gwarancyjnym,
• okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni niesprawności przedmiotu umowy spowodowanej awarią i czasem naprawy,
Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami, normami oraz zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 1.1. W związku z powyższym wykonawca przygotowując ofertę musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost z SWZ jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.

4) Wskazane w załączniku nr 1 oraz załączniku 1.1 w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy własne itp. (jeśli takie się pojawiły) – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano nazwy materiałów; dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały użyte w opisie przedmiotu zamówienia służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach użytkowych i jakościowych. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych, zawartych w załącznikach do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność zaoferowanego asortymentu. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do SWZ minimalnych wymaganiach jakościowych. Ewentualne zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenia zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie, gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zamówienia zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał Przedmiot Zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.

5) Dostawa i odbiór samochodu nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, który zostanie podpisany przez osoby upoważnione.
Gwarancja biegnie od odbioru przedmiotu zamówienia i wynosić będzie minimum 24 miesiące (kryterium oceny ofert).
Przewidywany roczny przebieg samochodu - ok 40 000 km
Spory mogące wyniknąć na tle wykonania postanowień umowy poddają rozstrzygnięciu właściwemu miejscowo sądowi powszechnemu wg siedziby Zamawiającego.
Wykonawca wyraża zgodę na oznakowanie przedmiotu zamówienia znakami (logotypami) wg potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca zagwarantuje dostawę samochodu w terminie nie później niż w ciągu 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.