Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00192035/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
- 2025/BZP 00197645/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: ROZBUDOWA ŻŁOBKA I PRZEDSZKOLA
W GMINIE GARWOLIN”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARWOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 16
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garwolin-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://garwolin-gmina.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: ROZBUDOWA ŻŁOBKA I PRZEDSZKOLAW GMINIE GARWOLIN”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4a88bc1-0dc5-460b-aa38-487d1bae4c23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001174/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane z programu Aktywny Maluch 2022-2029 (MALUCH+ 2022–2029) finansowanego ze środków KPO i FERS2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIP.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla branży konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej, branży sanitarnej oraz branży elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin” zgodnie z warunkami projektu umowy, stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, w sposób zgodny z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych oraz zasadami wiedzy technicznej.
1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem umowy, obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Zakres pełnionego nadzoru inwestorskiego obejmuje cały zakres robót budowlanych sanitarnych i elektrycznych, prac i obowiązków, określonych w SWZ dot. zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin”. Dokumentacja zamówienia, w tym opis zadania inwestycyjnego oraz wzór umowy określający obowiązki Wykonawcy robót, udostępnione są na platformie zakupowej pod adresem internetowym https://garwolin-gmina.ezamawiajacy.pl/pn/garwolin-gmina/demand/notice/public/150131/details dot. przetargu na zadanie pn.: „Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin”, numer postępowania: TIP.271.43.2024.
2) Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682) i obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji robót. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora zawarty został w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116604,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116604,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa Józef Sarosiek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 821 105 07 66
7.3.3) Ulica: Olesin 106B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-289
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Sarosiek- Pracownia Projektowa
jakie przetargi wygrała firma
Józef Sarosiek- Pracownia Projektowa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116604,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Przebudowa drogi Nr 1341W od drogi nr 17-Mierżączka-Reducin-Chęciny-Łąki (Gmina Górzno)
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Garwolinie - "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Budowa placów zabaw przy Publicznych Przedszkolach nr 1 i nr 8
- Modernizacja sali widowiskowo-kinowej Domu Kultury w Garwolinie - wymiana foteli w sali kinowej
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1327 W w miejscowości Józefów i Kobyla Wola na długości 825 mb
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. Rozbudowa szpitala powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Część 1: Budowa budynku magazynowego na terenie MON. Część 2: Rozbudowa i przebudowa parkingu na terenie MON"
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla inwestycji w miejscowości Badowo-Dańki ul. Mszczonowska dz. ew. 74
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I KOSZTORYSOWEJ NA PRZEBUDOWĘ WJAZDU OD STRONY ULICY KALISKIEGO I BUDOWĘ NOWEGO WJAZDU OD STRONY ULICY RADIOWEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.