Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00148605/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienia sali konferencyjnej na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141132577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 0
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzjawinska@milegal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kcer.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kcer-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/kcer-brwinow/demand/200909/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienia sali konferencyjnej na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4670a254-070c-4df4-8259-d8b043310d1e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034812/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi hotelarskie, tj. usługi hot. noclegowe,restaur. i dot. podawania posiłków oraz zapewnienie sal konfere. na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER w Brwinowie(zam. udzielane w cz.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAF.11.25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 26829 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienia sali konferencyjnej na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkolenia dla nauczycieli szkół rolniczych pt. „Integrowana ochrona roślin przed chorobami i szkodnikami” odbędą się w dniach 21 – 23 maja 2025 r. Dla 25 osób - zamówienie gwarantowane.Zamówienie przewiduje opcje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
55250000-7 - Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25698 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46428 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32228,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTYTUT OCHRONY ROŚLIN - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770002702
7.3.3) Ulica: Władysława Węgorka 20,
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-318
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ESTELLA GALAS, NOWAK, KNASIECKI SPÓŁKA JAWNA
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT OCHRONY ROŚLIN - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT OCHRONY ROŚLIN - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32229 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-21 do 2025-05-23INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Opracowanie koncepcji budowy parkingu przy ul. Pałacowej w Brwinowie
- Ochrona gleby i wód podziemnych - wykonanie konserwacji rowów odwadniających na terenie gminy Brwinów
- Zakup automatycznej paczkowarki wody pitnej wraz z osprzętem
- Remont dwóch sal lekcyjnych nr 301 i 304 usytuowanych na 3 piętrze w budynku szkoły podstawowej w ZSO w Brwinowie przy ulicy Żwirowej 16
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie Pakietów Rehabilitacyjnych realizowanych w latach 2025-2026 w ramach realizacji projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2025r. DO 30.06.2026r.
- Organizacja 10 - dniowego psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieci młodszych z rodzinnej pieczy zastępczej - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''.
- Organizacja 10-dniowego wyjazdu terapeutycznego dla młodzieży z rodzinnej pieczy zastępczej - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''.
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 62. Tygodnia Kultury Beskidzkiej
- Obsługa szkoleń świadomościowych w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim".
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.