eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › "Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (od Zakład Gospodarki Komunalnej do ul. Rolniczej) - roboty budowlane" w ramach 2 części.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (od Zakład Gospodarki Komunalnej do ul. Rolniczej) - roboty budowlane” w ramach 2 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (od Zakład Gospodarki Komunalnej do ul. Rolniczej) - roboty budowlane” w ramach 2 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7fa7f96-b1d6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (od Zakład Gospodarki Komunalnej do ul. Rolniczej) - roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108607

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.12.2023.ED

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 1:

Etap I Podetap 1 inwestycji – „Rozbudowa drogi gminnej ul. Podmiejskiej – Etap I odcinek od km. 0+000,00 (ZGK) do km. 1+230,60 w ramach zadania pn. „Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (od Zakład Gospodarki Komunalnej do ul. Rolniczej) - roboty budowlane”.

1. Stan istniejący:
Przedmiotem zamówienia jest istniejąca droga gminna klasy L, ul. Podmiejska w Zawierciu, która podlega rozbudowie.
Ze względu na znaczne koszty inwestycji realizacja inwestycji podzielona została na odrębne etapy realizacyjne:
Etap I (w tym Podetap 1 i 2) - odcinek od km. 0+000,00 (ZGK) do km. 1+230,60 (rejon posesji 84).
Etap II (w tym Podetap 1 i 2) - odcinek od km. 1+230,60 (Aluron) do km. 1+785,75 (ul. Rolnicza).
Każdy z etapów dokumentacja projektowa i przedmiary robót dzielą na Podetap 1 i Podetap 2.

Przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: części nr 1 - jest tylko ETAP I – Podetap 1 (zamówienie podstawowe).

Łączna długość planowanej rozbudowy ulicy Podmiejskiej wynosi około 2238 mb. Objęty zamówieniem Podetap 1 Etapu 1 obejmuje odcinek od skrzyżowania z odrębnie zaprojektowaną drogą łączącą ul. Podmiejską z ul. Myśliwską (km. 0+406.53) do rejonu posesji 84 (km 1+230,60).
W ciągu ul. Podmiejskiej występuje skrzyżowanie z ul. Inwestycyjną, które nie jest objęte inwestycją.

W stanie istniejącym występuje droga o zniszczonej nawierzchni asfaltowej i częściowo towarzyszy jej chodnik. Od skrzyżowania z ul. Inwestycyjną w kierunku ZGK ulica posiada jezdnię asfaltobetonową o szerokości 3,50mb. Na długości tego odcinka usytuowano cztery „mijanki”, które poszerzają jezdnię do 5,50 mb. Droga obciążona ruchem ciężkim, stanowi jedyny dojazd do licznych istniejących i w stanie budowy przedsiębiorstw, zakładów produkcyjnych oraz obiektów ZGK – składowiska odpadów komunalnych.
W stanie istniejącym ulica Podmiejska na odcinku od ZGK do ul. Inwestycyjnej jest odwadniana przez istniejące otwarte, nieumocnione i nieszczelne rowy drogowe. W kilometrażu 1km+075,00m (w rejonie zakładu Aluron) bierze swój początek istniejący rów otwarty stanowiący główny odbiornik wód opadowych z rozpatrywanego obszaru zlewni ulicy Podmiejskiej i przydrożnych terenów inwestycyjnych. W archiwalnych materiałach tj. na mapach dawnych spółek wodnych przedmiotowy rów jest oznaczony numerem 9. W stanie obecnym rów numer 9 kieruje wody opadowe w kierunku północnym i uchodzi do rzeki Warty (w km 785+702,59 rzeki). Długość rowu numer 9 to około 1372mb. Przekrój poprzeczny rowu oraz głębokość zmieniają się w sposób nieuregulowany. Stan techniczny rowu otwartego w stanie obecnym określa się jako zły, rów koniecznie należy przebudować i doprowadzić do parametrów technicznych zapewniających sprawne odwodnienie ul. Podmiejskiej oraz terenów inwestycyjnych zlokalizowanych w sąsiedztwie drogi. Przedmiotowy rów został zarurowany w rejonie ulicy Mrzygłodzkiej tj. DW 791 na odcinku 180,5mb. kanałem o średnicy od DN800 - DN1000. Część kanału została zmodernizowana w ramach inwestycji ZDW przebudowy DW791. Dalszy odcinek kanału przebiega przez zabudowane posesje. Stan techniczny kanału jest zadowalający, kanał w stanie obecnym nie wymaga modernizacji, natomiast przepustowość hydrauliczna kanału nie jest wystarczająca do przejęcia całości wód opadowych z ulicy Podmiejskiej oraz przyległych terenów inwestycyjnych w związku z czym zaplanowano budowę zbiornika retencyjnego.
W stanie istniejącym na odcinku od ZGK do ul. Inwestycyjnej znajduje się przewód ciśnieniowy kanalizacji sanitarnej tłoczący ścieki w rejon skrzyżowania ulic Podmiejskiej oraz Inwestycyjnej. Ponadto na tym odcinku brak istniejącej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej mogącej stanowić odbiornik ścieków dla działek inwestycyjnych zlokalizowanych otoczeniu drogi.
W terenie inwestycji występuje sieć kanalizacji deszczowej, sanitarnej, teletechniczna, elektroenergetyczna, gazociągowa i wodociągowa.
2. Zakres robót obejmuje:
Zamówienie obejmuje wydzielony w dokumentacji projektowej ETAP I - PODETAP 1 inwestycji „Rozbudowa drogi gminnej ul. Podmiejskiej – Etap I, odcinek od km. 0+000,00 (ZGK) do km. 1+230,60” podetap 1.

Zakres rzeczowy podetapu 1 zobrazowany został w projekcie zagospodarowania terenu na rysunkach:
- Z-04.1 Projekt zagospodarowania terenu Arkusz 1, Etap 1
- Z-04.2 Projekt zagospodarowania terenu Arkusz 2, Etap 1
- Z-04.3 Projekt zagospodarowania terenu Arkusz 3, Etap 1
- Z-04.4 Projekt zagospodarowania terenu Arkusz 4, Etap 1
- Z-04.5 Projekt zagospodarowania terenu Arkusz 5, Etap 1

Zakres rzeczowy Podetapu 1 obejmuje:
- rozbudowę odcinka ul. Podmiejskiej od skrzyżowania z projektowaną w odrębnym zadaniu drogą łączącą ul. Podmiejską i ul. Myśliwską tj. od km. 0+406.53 do rejonu posesji nr 84 tj. km 1+230.60 polegającą w szczególności na:

• Wycince kolidujących drzew i krzewów z wywozem i utilizację. Dłużyce po obmiarze przekazane mają zostać do Chrześcijańskiego Stowarzyszenia Dobroczynnego (schronisko dla bezdomnych) 42-400 Zawiercie-Żerkowice, ul. Jurajska 121 zgodnie z Zarządzeniem Nr 1353/17 Prezydenta Miasta Zawiercia z dnia 12.12.2017 r. w sprawie określenia zasad gospodarki drewnem pozyskiwanym z wycinki w wyniku robót budowlanych realizowanych na nieruchomościach będących własnością Gminy Zawiercie w związku z budową, przebudową lub remontem kapitalnym na zamówienie Gminy Zawiercie;
• Rozbiórce istniejących nawierzchni mineralno-bitumicznych, z kostki brukowej z warstwami konstrukcyjnymi, rozbiórce krawężników, kolektorów sanitarnych, deszczowych, gazociągu, przepustów betonowych, rozbiórce i odtworzeniu w nowej lokalizacji kolidujących ogrodzeń;
• Budowie nasypów, warstw konstrukcyjnych i nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych jezdni drogowej o szerokości 6,0-6,5 m z obramowaniem obustronnym krawężnikami i z powiązaniem do istniejących nawierzchni jezdni ul. Podmiejskiej nieobjętych robotami w podetapie 1 (w kierunku składowiska ZGK oraz w kierunku ul. Rolniczej) – 6004 m2;
• Budowie nasypów, warstw konstrukcyjnych i nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3,15 m na odcinku od km. 0+406,53 do skrzyżowania z ul. Inwestycyjną – 1015 m2;
• Budowie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni z kostki brukowej betonowej chodnika o szerokości 2,15 m na odcinku od skrzyżowania z ul. Inwestycyjną do km. 1+230,60 - 800 m2
• Budowie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych zjazdów publicznych na przyległe terenu inwestycyjne – 470 m2;
• Budowie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni z kostki brukowej betonowej zjazdów indywidualnych – 464 m2;
• Budowie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni z kruszywa drogi dojazdowej do zbiornika retencyjnego – 470 m2;
• Budowie kanalizacji deszczowej otwartej z okładziną płytami betonowymi i kamienną oraz kolektorów deszczowych DN400-DN1200mm ze studniami żelbetowymi DN 600-2500 mmm, z przykanalikami do przyległych terenów inwestycyjnych;
• Budowie otwartego szczelnego zbiornika retencyjnego o wymiarach 60mx70m i głębokości 2m z ogrodzeniem, separatorem, piaskownikiem o pow.175 m2 o konstrukcji monolitycznej żelbetowej, drogą dojazdową z atoką do zawracania i oświetleniem;
• Wyprofilowaniu rowu nr 9 od upustu ze zbiornika retencyjnego do Rzeki Warty w celu nadania zgodnego z projektem spadku oraz pochylenia skarp z ułożeniem darniny, humusowaniem, obsianiem, odcinkowym umocnieniem rowu płytkami betonowymi, materacami, koszami gabionowymi, zarurowaniem przepustami skrzynkowymi – 787,5 m;
• Budowie kanalizacji sanitarnej z rur PVC DN 250 mm z przykanalikami do przyległych działek inwestycyjnych z rur DN200mm na odcinku od km. 0+406,53 do skrzyżowania z ul.Inwestycyjną oraz w drodze dojazdowej do zbiornika retencyjnego wraz z odcinkiem tłocznym i pomownią ścieków z zasilaniem;
• Budowie oświetlenia ulicznego z zasilaniem z dwóch nowobudowanych złączy kablowych;
• Przebudowie kolidującego uzbrojenia: sieci gazowej, wodociągowej, teletechnicznych, energetycznych;
• Wykonaniu należnego do podetapu 1 oznakowania pionowego, poziomego z montażem barier chodnikowych U12a i słupków U12c.
Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zapewnić bezpieczne warunki ruchu pieszego i kołowego w rejonie prowadzonych robót.
Obowiązkiem Wykonawcy jest organizowanie robót w sposób zapewniający stały dojazd do przylegających do ulicy posesji mieszkańców, przedsiębiorstw, Schroniska dla zwierząt a w szczególności obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. (składowisko odpadów komunalnych).
Ze względu, że objęta inwestycją ulica od skrzyżowania z ul. Inwestycyjną stanowi jedyny dojazd do obiektów ZGK roboty należy prowadzić odcinkowo z zapewnieniem stałej możliwości dojazdu do składowiska taboru ZKG np. poprzez wykonaną w ramach wynagrodzenia drogę tymczasową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

77315000-1 - Usługi w zakresie siewu

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

44313100-8 - Siatka druciana ogrodzeniowa

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających

44322100-4 - Kanały kablowe

4.5.5.) Wartość części: 16175594,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2:

Etap II Podetap 1 i Podetap 2 inwestycji - „Rozbudowa drogi gminnej ul. Podmiejskiej – Etap II, odcinek od km. 1+230,60 (Aluron) do km. 1+785,75 (ul. Rolnicza)” w ramach zadania pn. „Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (od Zakład Gospodarki Komunalnej do ul. Rolniczej) - roboty budowlane”.

1. Stan istniejący:
Przedmiotem zamówienia jest istniejąca droga gminna klasy L, ul. Podmiejska w Zawierciu, która podlega rozbudowie.
Ze względu na znaczne koszty inwestycji realizacja inwestycji podzielona została na odrębne etapy realizacyjne:
Etap I (w tym Podetap 1 i 2) - odcinek od km. 0+000,00 (ZGK) do km. 1+230,60 (rejon posesji 84).
Etap II (w tym Podetap 1 i 2) - odcinek od km. 1+230,60 (Aluron) do km. 1+785,75 (ul. Rolnicza).
Każdy z etapów dokumentacja projektowa i przedmiary robót dzielą na Podetap 1 i podetap 2.

Przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: części nr 2 jest - ETAP II – Podetap 1 oraz Podetap 2.

Łączna długość planowanej rozbudowy ulicy Podmiejskiej wynosi około 1800 mb.
Objęty zamówieniem Etap II od rejonu posesji 84, zakładu Aluron (km 1+230,60) do skrzyżowania z drogą wojewódzką DW 791 (ul.Rolnicza) km. 1+785,75.
Skrzyżowanie w formie ronda z DW 791 nie jest objęte zamówieniem.

W stanie istniejącym występuje droga o zniszczonej nawierzchni asfaltowej, której towarzyszy zniszczony chodnik. W chodniku słupy oświetleniowe do przebudowy.
Część objętego zamówieniem odcinka ul. Podmiejskiej w stanie istniejącym jest odwadniana przez będącą w złym stanie technicznym kanalizację deszczową, która wymaga wymiany oraz rozbudowy w kierunku skrzyżowania z ul. Inwestycyjną.
W terenie inwestycji występuje sieć kanalizacji deszczowej, sanitarnej, teletechniczna, elektroenergetyczna, gazociągowa i wodociągowa.

2. Zakres rzeczowy Etapu II obejmuje:
- rozbudowę odcinka ul. Podmiejskiej od rejonu posesji nr 84, zakładu Aluron tj. km 1+230.60 do skrzyżowania z drogą wojewódzką polegającą w szczególności na:
• Rozbiórce istniejących nawierzchni mineralno-bitumicznych, z kostki brukowej z warstwami konstrukcyjnymi, rozbiórce krawężników, kolektorów sanitarnych, deszczowych, gazociągu, przepustów betonowych, rozbiórce i odtworzeniu w nowej lokalizacji kolidujących ogrodzeń
• Budowie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych jezdni drogowej z obramowaniem obustronnym krawężnikami i z powiązaniem do istniejącego ronda na drodze wojewódzkiej DW 791 – 3371,50 m2
• Budowie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni z kostki brukowej betonowej chodnika i utwardzonych poboczy - 1161 m2
• Budowie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni z kostki brukowej betonowej zjazdów indywidualnych – 340 m2
• Budowie kanalizacji deszczowej kolektorów deszczowych DN400-DN200mm ze studniami żelbetowymi DN 1200 mmm, z wpustami ulicznymi i z włączeniem do kolektora istniejącego w rondzie na DW 791 – 579 m,
• Parking dla samochodów osobowych z odwodnieniem i oświetleniem
• Budowie oświetlenia ulicznego
• Przebudowie kolidującego uzbrojenia - sieci wodociągowej, teletechnicznych
• Wykonanie należnego do etapu II oznakowania pionowego, poziomego
Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zapewnić bezpieczne warunki ruchu pieszego i kołowego w rejonie prowadzonych robót.
Obowiązkiem Wykonawcy jest organizowanie robót w sposób zapewniający stały dojazd do przylegających do ulicy posesji mieszkańców, przedsiębiorstw, Schroniska dla zwierząt a w szczególności obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. (składowisko odpadów komunalnych).

dot. cz. 1 oraz cz. 2:
Wykonawca zapewni kierownika budowy (warunek udziału w postępowaniu patrz. Rozdział V ust. 3 pkt 4 lit. b SWZ) oraz kierowników robót branżowych.

Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 4315792,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15133800,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19792137,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15133800,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DROGOMEX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584-020-14-24

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Bryły 4

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Roboty drogowe: wycinka drzew, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, budowa krawężników, podbudowy z kruszyw, budowa zjazdów indywidualnych, pobocza z kruszyw, budowa drogi z kruszywa do zbiornika, obsiewanie obszaru nasionami traw, korytka odwodnieniowe pod zjazdami, przepusty rurowe, organizacja ruchu drogowego, obsługa sprzętu do układania nawierzchni bitumicznych.
2. Roboty branży elektroenergetycznej, teletechnicznej, oświetlenie drogi.
3. Budowa zbiornika retencyjnego, kanalizacja deszczowa, umocnienia rowów, kanalizacja sanitarna, przebudowa gazociągu.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15133800,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą do unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.”

W przedmiotowym postępowaniu na część nr 2 wpłynęły oferty od Wykonawców:

1. „DROGOMEX” Sp. z o.o.
ul. Stefana Bryły 4
05-800 Pruszków
Cena: 5 614 746,98 zł
2. RAF GROUP Rafał Górski
Ul. Kamienna 29A
42-400 Zawierci
Cena: 6 615 520,26 zł
3. P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika
42-283 Boronów, ul. Grabińska 8
Cena: 6 760 105,83 zł
Zamawiający przed otwarciem ofert zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postepowania kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.:
1 900 000,00 zł brutto.
Oferta z najniższą ceną tj. oferta „DROGOMEX” Sp. z o.o. przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny złożonej oferty.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5614746,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6760105,83 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. Częsci nr 1:
Wartość szacunkowa podana w ogłoszeniu 16 175 594,51 zł netto w sekcji Przedmiot zamówienia obejmuje wartość zamówienia podstawowego oraz wartość zamówienia podobnego (uzupełniającego).
Wartość zamówienia podstawowego:
11 246 696,31 zł netto.
Wartość zamówienia podobnego (uzupełniającego):
4 928 89,20 zł netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.