eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Usługa dystrybucji energii elektrycznej do budynku Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 6



Ogłoszenie z dnia 2024-02-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dystrybucji energii elektrycznej do budynku Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Płocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-404

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 269 72 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@plock.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.plock.so.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


sąd powszechny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dystrybucji energii elektrycznej do budynku Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 6

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63e48b0b-be74-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065707/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa dystrybucji energii elektrycznej do budynku Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00072352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z upływem okresu obowiązywania dotychczasowych umów usługi dystrybucji energii do budynku SO w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 6 konieczne jest zawarcie nowych umów o świadczenie ww. usługi. Zgodnie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: dostawy, usługi lub roboty budowalne mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W Płocku usługę dystrybucji energii świadczy jedynie ENERGA OPERATOR S.A., w związku z czym zamówienie może zostać udzielone tylko jednemu Wykonawcy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.261.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 367123,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dystrybucji energii elektrycznej do budynku Sądu Okręgowego w Płocku przy Pl. Gabriela Narutowicza 6.
2. szacowany wolumen zużycia energii rocznie:
jeden PPE taryfa C 21 -79 800 kWh, moc przyłączeniowa określona w warunkach przyłączenia i umowie przyłączeniowej: 60 kW
trzy PPE taryfa C 11 – 51 100 kWh, moc przyłączeniowa określona w warunkach przyłączenia i umowie przyłączeniowej: 23 kW, 6 kW i 3kW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451562,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451562,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451562,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Operator S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830001190

7.3.3) Ulica: Marynarki Polskiej 130

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-557

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451562,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że z uwagi na wymogi przedstawione przez Wykonawcę, zawarto 4 odrębne umowy dla PPE. Umowa dla PPE 59...........426 zawarta 20.02.2024 r. , umowy dla pozostałych PPE , tj. PPE 590 ....... 663, PPE 59 ....... 430 i PPE 59 .......... 972 zostały zawarte 21.02.2024 r. Wszystkie umowy zostały zawarte na czas nieokreślony.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.