Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00120678/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00128352/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWO-PŁACOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z ROZSZERZENIEM POSIADANEJ LICENCJI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Zasób Nieruchomości.
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368112343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-029
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 511 53 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzn.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/kzn/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA WSPARCIA SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWO-PŁACOWEGO: SYMFONIA ERP WRAZ Z ROZSZERZENIEM POSIADANEJ LICENCJI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f01574ca-ba5f-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078169/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa wsparcia systemu finansowo-księgowo-płacowego: Symfonia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120678/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.ZP.260.01.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 83270,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: usługa wsparcia systemu finansowo – księgowo - płacowego: Symfonia ERP (dalej „systemu”) wraz z rozszerzeniem posiadanej licencji o tzw. moduł „e-pracownik” (zakup i wdrożenie) i szkoleniem online (dot. niniejszego modułu) zrealizowanym na potrzeby pracowników Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN). Usługa wsparcia winna być realizowana sukcesywnie począwszy od dnia 02.06.2022 r. do końca okresu obowiązywania licencji na przedmiotowy system tj. do dnia 18.03.2024 r. Tym samym Zamawiający zakłada, że okres obowiązywania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia wyniesie około 21 miesięcy, przy czym zastrzega, że wraz z udzieleniem zamówienia okres ten może się nieznacznie zmienić gdyż jest uzależniony od czasu trwania / daty zakończenia przedmiotowego postępowania.
Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z tzw. prawa opcji (szczegóły poniżej i w SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96850,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96850,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96850,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Excellence Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145820972
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 15/17,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-271
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96850,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr255 im. C.K.Norwida w Warszawie w 2026 r.
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z karty chemioterapii określonych w 3 pakietach.
- Dostarczanie obiadów do ośrodków wsparcia. Część 3.
- Dostawa termowagi sprzężonej ze spektrometrem masowym.
- Przygotowywanie i dowożenie gorących zestawów obiadowych uczestnikom Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego z wdrożeniem oraz podniesieniem poziomu bezpieczeństwa dla UG oraz CUS w Skrzyszowie w związku z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla stanowisk dydaktycznych z zakresu fotowoltaiki na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Dostawa sprzętu informatycznego związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" - 2 zadania
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu i innych rozwiązań cyberbezpieczeństwa dla Gminy Milówka
- "Dostawa licencji na oprogramowanie i urządzeń zwiększających odporność na cyberataki w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Miechowski"
więcej: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





