eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego wraz z uzupełnieniem punktowych elementów odblaskowych na drogach krajowych GDDKiA O/Opolu w latach 2021-2025 - 3 części



Ogłoszenie z dnia 2021-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego wraz z uzupełnieniem punktowych elementów odblaskowych na drogach krajowych GDDKiA O/Opolu w latach 2021-2025 - 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego wraz z uzupełnieniem punktowych elementów odblaskowych na drogach krajowych GDDKiA O/Opolu w latach 2021-2025 - 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7df6c9e-eac4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00220965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011850/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Wykonanie oznakowania poziomego cienko i grubowarstwowego wraz z uzupełnieniem punktowych elementów odblaskowych w latach 2021 - 2025 na drogach krajowych GDDKiA Oddział w Opolu – 3 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123886/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.Op.D-3.2412.15.2021 (27)

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9636889,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego wraz z uzupełnieniem punktowych elementów odblaskowych na drogach krajowych na terenie GDDKiA Oddziału w Opolu w latach 2021-2025 Rejon w Kluczborku drogi krajowe nr 11, 42, 42c, 43, 45, 45d

Przedmiot zamówienia i obejmuje miedzy innymi wykonanie robót i usług:
- Zorganizowanie i zabezpieczeniu robót, w tym oznakowanie.
- Usunięcie zbędnego oznakowania cienkowarstwowego
- Wykonanie oznakowanie poziomego cienkowarstwowego – linie krawędziowe i osiowe
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego – pozostałe elementy
oznakowania poziomego
- Wykonanie oznakowanie poziomego cienkowarstwowego o barwie niebieskiej -
stanowiska postojowe dla pojazdów osób niepełnosprawnych
- Uzupełnienie Punktowych Elementów Odblaskowych na jezdni
- Uzupełnienie Punktowych Elementów Odblaskowych na krawężnikach
- Usunięcie zniszczonego oznakowania poziomego grubowarstwowego
- Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego
- Wykonanie (odnowienie) piktogramów (termoznaku) na starym śladzie - trójkąt
znak A-17 o wymiarach 1400x2500mm
- Wykonanie (odnowienie) piktogramów (termoznaku) na starym śladzie - trójkąt
znak A-17 o wymiarach 1600x3200mm
- Wykonanie nowych piktogramów ( termoznaku) znak STOP B-20 o wymiarach
2000x2000mm
- Przywrócenie terenu prowadzonych prac do użytkowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 3343200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego wraz z uzupełnieniem punktowych elementów odblaskowych na drogach krajowych na terenie GDDKiA Oddziału w Opolu w latach 2021-2025Rejon w Nysie drogi krajowe nr 38,38a, 40, 40a,40b, 41, 41a, 41b, 45, 45b, 46, 46c, 46g, 46i

Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi wykonanie robót i usług:
- Zorganizowanie i zabezpieczeniu robót, w tym oznakowanie.
- Usunięcie zbędnego oznakowania cienkowarstwowego
- Wykonanie oznakowanie poziomego cienkowarstwowego – linie krawędziowe i osiowe
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego – pozostałe elementy
oznakowania poziomego
- Wykonanie oznakowanie poziomego cienkowarstwowego o barwie niebieskiej -
stanowiska postojowe dla pojazdów osób niepełnosprawnych
- Uzupełnienie Punktowych Elementów Odblaskowych na jezdni
- Uzupełnienie Punktowych Elementów Odblaskowych na krawężnikach
- Usunięcie zniszczonego oznakowania poziomego grubowarstwowego
- Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego
- Wykonanie (odnowienie) piktogramów (termoznaku) na starym śladzie - trójkąt
znak A-17 o wymiarach 1400x2500mm
- Wykonanie (odnowienie) piktogramów (termoznaku) na starym śladzie - trójkąt
znak A-17 o wymiarach 1600x3200mm
- Wykonanie nowych piktogramów ( termoznaku) znak STOP B-20 o wymiarach
2000x2000mm
- Przywrócenie terenu prowadzonych prac do użytkowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 2900304,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego wraz z uzupełnieniem punktowych elementów odblaskowych na drogach krajowych na terenie GDDKiA Oddziału w Opolu w latach 2021-2025Rejon w Opolu drogi krajowe nr 39, 40, 42, 45, 46,46a, 46j,88, 94

Przedmiot zamówienia obejmuje miedzy innymi wykonanie robót i usług:
- Zorganizowanie i zabezpieczeniu robót, w tym oznakowanie.
- Usunięcie zbędnego oznakowania cienkowarstwowego
- Wykonanie oznakowanie poziomego cienkowarstwowego – linie krawędziowe i osiowe
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego – pozostałe elementy
oznakowania poziomego
- Wykonanie oznakowanie poziomego cienkowarstwowego o barwie niebieskiej -
stanowiska postojowe dla pojazdów osób niepełnosprawnych
- Uzupełnienie Punktowych Elementów Odblaskowych na jezdni
- Uzupełnienie Punktowych Elementów Odblaskowych na krawężnikach
- Usunięcie zniszczonego oznakowania poziomego grubowarstwowego
- Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego
- Wykonanie (odnowienie) piktogramów (termoznaku) na starym śladzie - trójkąt
znak A-17 o wymiarach 1400x2500mm
- Wykonanie (odnowienie) piktogramów (termoznaku) na starym śladzie - trójkąt
znak A-17 o wymiarach 1600x3200mm
- Wykonanie nowych piktogramów ( termoznaku) znak STOP B-20 o wymiarach
2000x2000mm
- Przywrócenie terenu prowadzonych prac do użytkowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 3393385,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4044016,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4329432,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4044016,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008013982

7.3.3) Ulica: Łódzka 247d,

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-655

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4044016,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3842946,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4747456,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3842946,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ DROGPOL” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150909702

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 39

7.3.4) Miejscowość: Poraj

7.3.5) Kod pocztowy: 42-360

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Około 50 % części zamówienia za wyjątkiem wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego, które zgodnie z zastrzeżeniem w pkt. 6.5. SWZ jako kluczowe zadanie wykonamy sami

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3842946,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3663501,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4853133,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3887465,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ DROGPOL” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150909702

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 39

7.3.4) Miejscowość: Poraj

7.3.5) Kod pocztowy: 42-360

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Około 50 % części zamówienia za wyjątkiem wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego, które zgodnie z zastrzeżeniem w pkt. 6.5. SWZ jako kluczowe zadanie wykonamy sami

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3887465,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.