eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWsparcie techniczne Zespołu KP GDDKiA O/Opole w zakresie badań laboratoryjnych w ramach realizowanej inwestycji: Budowa obwodnicy Praszki w ciągu drogi krajowej DK45



Ogłoszenie z dnia 2021-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wsparcie techniczne Zespołu KP GDDKiA O/Opole w zakresie badań laboratoryjnych w ramach realizowanej inwestycji: Budowa obwodnicy Praszki w ciągu drogi krajowej DK45

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 4016310

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie techniczne Zespołu KP GDDKiA O/Opole w zakresie badań laboratoryjnych w ramach realizowanej inwestycji: Budowa obwodnicy Praszki w ciągu drogi krajowej DK45

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d25a05fe-25c6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00220886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011850/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wsparcie techniczne Zespołu Kierownika Projektu GDDKiA O/Opole w zakresie realizowanych inwestycji : - Budowa obw. Olesna w ciągu drogi S11 ; - Budowa obw. Praszki w ciągu DK 45 ( 2 części )

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, projekt X, Pomoc Techniczna, działanie 10.1 - Pomoc Techniczna

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.gddkia.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: gddkia.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert
oraz wszelkich oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków
,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
2) Instrukcja korzystania z Platformy : - w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do
postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy ; - w przypadku, gdy Wykonawca nie
posiada konta na Platformie – należy w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych”
wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu”
przejść do Formularza rejestracyjnego .
3)Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: - dla dokumentów w
formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES ; -
dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES .
Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego :- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml”
zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony) ;- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym . Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu
zaufanego : -wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml” .
4) Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie : - stały dostęp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 Mb/s ; - komputer klasy PC lub MAC
, o następującej konfiguracji : pamięć min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ , jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje ; - zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2 , w najnowszej wersji , w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;- włączona obsługa JavaScript ;- zainstalowany
program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”.
5) Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami
prawa tj. m.in. : .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv,.pdf,.jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar,
przy czym Zamawiający
zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 50 MB ,
przy czym nie określa się limitu liczby plików.
6) Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych :
- pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako
zaszyfrowane . Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert ; - oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę
stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) , znajdującą się
po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania” .
7) Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki” .
Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załączniki wciśnięciu polecenia „Pobierz” . W
celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „pobierz paczkę” , a
następnie „pobierz wszystkie załączniki organizatora”.
8) Ofertę ,oświadczenie , o którym mowa w pkt 10.2. IDW , zobowiązanie , o
którym mowa w pkt 11.3. IDW, dokumenty i oświadczenia należy wczytać jako załączniki na Platformie,
według Instrukcji korzystania z Platformy .9) W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu
elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego
kompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku
podpisem kwalifikowanym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10) W przypadku zmiany lub
wycofania Oferty, o których mowa w pkt. 16.10. IDW, Wykonawca za pośrednictwem Platformy może
samodzielnie usunąć wczytaną przez siebie Ofertę .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje , że Administratorem danych
osobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad , ul. Wronia 53 , 00-
874Warszawa , tel. (022) 375 88 88 , e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl .
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych , można kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych , za pośrednictwem adresu e-mail : iod@gddkia.gov.pl .
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz w celu archiwizacji .
4.Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych
,wydane na jej podstawie akty wykonawcze , a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach.
5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem
przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie
zawartych umów.6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania
umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania
umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane , jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy) .
7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo: dostępu do danych. W
przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku , Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; sprostowania danych, ich usunięcia oraz
ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w
zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia
przetwarzania , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu
dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do
należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub
odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O.Op.D-3.2413.22.2021 (50)

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 126829,27 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług wsparcia technicznego Zespołu Kierownika Projektu GDDKiA O/Opole w zakresie badań laboratoryjnych w ramach realizowanej inwestycji „Budowa obwodnicy Praszki w ciągu drogi krajowej nr 45”

Podstawowe czynności które winny być wykonywane w ramach każdej części obejmują między innymi:
• Pobieranie w terenie i przygotowywanie próbek kruszyw i gruntów do badań
• Wykonywanie podstawowych badań laboratoryjnych i terenowych kruszyw i gruntów
• Określanie parametrów materiałów nasypowych przeznaczonych do wbudowania
• Wykonywanie badań odbiorowych warstw nasypowych/zasypek
• Pobieranie w terenie i przygotowywanie do badań próbek mieszanek mineralno-asfaltowych i mieszanek betonowych
• Wykonywanie podstawowych badań laboratoryjnych próbek betonowych i próbek nawierzchni z m.m.a
• Przygotowywanie dokumentów będących efektem wykonywanych badań
• Wykonywanie innych prac wynikających z działalności Wydziału Technologii zleconych przez Zamawiającego
• Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości związanej z Programem Zachowania
Jakości, archiwizowanie wyników,
• Prowadzenie monitoringu jakości wykonywanych robót w oparciu o wyniki badań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby przewidzianej na Stanowisko Specjalisty (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na każdym etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
1) Specjalista:
wymagana liczba osób: 1, posiadająca:
- prawo jazdy kat. B
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office oraz programów poczty elektronicznej
Doświadczenie zawodowe:
- posiadanie minimum 12 – miesięcy doświadczenia w laboratorium drogowym przy wykonywaniu badań laboratoryjnych stacjonarnych lub terenowych, inwestycji drogowych współfinansowanych z UE.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca składa:
- wykaz osób , skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
1 500,00 zł słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w pkt 9.2. IDW , natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami PPU

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 10:45

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty powinny by złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej https:// gddkia.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia wynosi 26 miesięcy od daty zawarcia umowy, lecz nie dłużej niż do 31 grudnia 2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.