eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › OPIEKA WETERYNARYJNA NAD ZWIERZĘTAMI BEZDOMNYMI I WOLNO ŻYJĄCYMI W 2024 ROKU (1).



Ogłoszenie z dnia 2024-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPIEKA WETERYNARYJNA NAD ZWIERZĘTAMI BEZDOMNYMI I WOLNO ŻYJĄCYMI W 2024 ROKU (1).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e679fa79-abc3-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OPIEKA WETERYNARYJNA NAD ZWIERZĘTAMI BEZDOMNYMI I WOLNO ŻYJĄCYMI W 2024 ROKU (1).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e679fa79-abc3-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Kompleksowa opieka weterynaryjna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036216

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. OPIEKA WETERYNARYJNA W LECZNICY

Zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym przebywającym w Schronisku dla Zwierząt w Gliwicach-Sośnicy, przy ul. Wschodniej 56 oraz adoptowanym z ww. Schroniska, na podstawie wydanych przez Schronisko skierowań ze wskazaniem wykonania usługi weterynaryjnej, w zakresie:

• szczepień przeciwko wściekliźnie w ilości około 10 miesięcznie,
• pozostałych szczepień profilaktycznych w ilości około 10 miesięcznie, obejmujących m.in.: psie choroby wirusowe, tj.: nosówkę, parwowirozę, kaszel kennelowy, chorobę Rubartha, leptospirozę oraz kocie choroby, kocie choroby wirusowe, m.in. tj.: koci katar, panleukopenia,
• leczenia zachowawczego/profilaktycznego oraz wykonanie drobnych zabiegów chirurgicznych, wraz
z lekami i materiałami chirurgicznymi, a także eutanazje,
• większych zabiegów operacyjnych,
• niezbędnych badań krwi i moczu oraz RTG i USG,
• prowadzenie niezbędnej dokumentacji (książki leczenia zwierząt) wraz z rejestrem wykorzystania środków opatrunkowych i lekarstw oraz wykazem eutanazji z podaniem daty i przyczyny.

Przy następujących założeniach:

• opieka weterynaryjna odbywać się będzie w lecznicy weterynaryjnej Zleceniobiorcy, w godzinach pracy lecznicy,
• średni stan zwierząt wynosi: 80 psów i 130 kotów,
• rotacja zwierząt waha się w granicach 500 psów i 500 kotów w skali roku,
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż 12 km od Schroniska, ponieważ schronisko nie posiada pomieszczenia do wykonywania zabiegów operacyjnych i konieczne

jest dowożenie przez Zleceniodawcę zwierząt do lecznicy,
• lecznica zleceniobiorcy musi być wyposażona w sprzęt diagnostyczny typu Rtg i USG oraz zapewniać wykonanie niezbędnych badań krwi i moczu,
• Zleceniobiorca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, oraz zasoby kadrowe
do wykonywania kompleksowej opieki weterynaryjnej,
• Wykonawca musi zapewnić usługi w czasie absencji chorobowej i urlopów w oferowanych cenach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 88760,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. STERYLIZACJA I KASTRACJA KOTÓW WOLNO ŻYJĄCYCH
Zadanie obejmuje:
a) sterylizację - tzw. metoda brytyjską (niewielkich rozmiarów rana pooperacyjna), kotki - około 115 sztuk,
b) kastrację - tzw. metodą jednego cięcia, kocury - około 70 sztuk.

Przy następujących założeniach:
• miejsce wykonywania zabiegów - lecznica dla zwierząt Zleceniobiorcy, do której będą dowożone zwierzęta przez Zleceniodawcę, w dni robocze w godzinach od 9.00 do 13.00 oraz przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt (po wcześniejszym uzgodnieniu),
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się na terenie Miasta Gliwice, w odległości nie większej niż
12 km od Schroniska, ze względu na czas, koszt dowozu oraz kondycję zwierząt po zabiegach,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, w tym specjalizację chirurgiczną, oraz zasoby kadrowe i sprzętowe do wykonywania ww. zabiegów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 25650,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. LECZENIE KOTÓW WOLNO ŻYJĄCYCH Z TERENU GLIWIC
Zadanie obejmuje leczenie ok. 180 kotów wolno żyjących w trakcie trwania umowy Przewidywany zakres usług obejmuje:
• badanie diagnostyczne podstawowe (pierwsza wizyta)
• jednostkowe badania diagnostyczne dodatkowe - m.in. Rtg, USG
• jednostkowe badania diagnostyczne dodatkowe - m.in. bad. krwi i moczu - 1 parametr
• leczenie zachowawcze wraz z niezbędnymi lekami i opatrunkami - kontynuacja leczenia (kolejne wizyty)
• drobne zabiegi chirurgiczne
• duże zabiegi chirurgiczne
• odrobaczenie i odpchlenie
• szczepienia profilaktyczne
• eutanazja, w uzasadnionych przypadkach
• hospitalizacja - koszt usługi za dobę

Przy następujących założeniach:
• miejsce wykonywania zabiegów - lecznica dla zwierząt, do której będą dowożone zwierzęta przez Zleceniodawcę oraz przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt,
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż 12 km od schroniska miasta Gliwice.
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, w tym specjalizację chirurgiczną, oraz zasoby kadrowe i sprzętowe do wykonywania ww. zabiegów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. STERYLIZACJA I KASTRACJA KOTÓW POSIADAJĄCYCH WŁAŚCICIELI Z TERENU GLIWIC
Zadanie obejmuje sterylizację i kastrację około 60 zwierząt.
Rodzaj zabiegu:
- zabiegi sterylizacji suk - 20 szt.
- zabiegi sterylizacji kotek - 10 szt.
- zabiegi kastracji psów - 10 szt.
- zabiegi kastracji kocurów - 20 szt.

Przy następujących założeniach
• miejsce wykonywania zabiegów - lecznica dla zwierząt Zleceniobiorcy, do której będą dowożone zwierzęta w dni robocze, przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt, po wcześniejszym uzgodnieniu,
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować w odległości nie większej niż 12 km od centrum Gliwic, ze względu na koszt dowozu oraz kondycję zwierząt po zabiegach,
• Zleceniobiorca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, w tym specjalizację chirurgiczną, oraz zasoby kadrowe i sprzętowe do wykonywania ww. zabiegów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 10900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125675,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125675,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125675,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet weterynaryjny Animagus s.c. Piotr Cieślik, Katarzyna Ostrowska-Cieślik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312646011

7.3.3) Ulica: Reymonta 3

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-103

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMICUS Praktyka Weterynaryjna s.c. M. Jaworska Staszkiewicz, Jan Soliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312533620

7.3.3) Ulica: Pszczyńska 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabient weterynaryjny ANIMAGUS s.c. Piotr Cieślik , Katarzyna Ostrowska Cieślik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312646011

7.3.3) Ulica: Reymonta 3

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-103

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMICUS Praktyka weterynaryjna s.c. M. Jaworska - Staszkiewicz, J. Soliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 63112533620

7.3.3) Ulica: Pszczczyńsa 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.