eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn¦WIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP



Og³oszenie z dnia 2023-05-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wschowska 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozwolsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ce651100-ef08-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00220475

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/spzozwolsztyn

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzozwolsztyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozdz. III SWZ; 1.1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn,
1.2. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1. Komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, z wyj±tkiem sk³adania ofert, odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie Platformy dotycz±cej danego postêpowania. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy Zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w przedmiotowym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy Zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3. Wykonawca, przystêpuj±c do przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
4. Wykonawca za po¶rednictwem Platformy Zakupowej i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert – pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ po up³ywie terminu sk³adania wniosku, zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz obowi±zku przed³u¿enia terminu sk³adania ofert. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
6. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotycz±ce przedmiotowego postêpowania zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego wykonawcy. Wykonawca w trakcie tocz±cego siê postêpowania powinien sprawdzaæ komunikaty i wiadomo¶ci przes³ane przez zamawiaj±cego bezpo¶rednio na Platformie Zakupowej, gdy¿ system powiadomieñ Platformy mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
7. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
Pe³ne informacje, ze wzglêdu na ograniczona ilo¶æ znaków zosta³y okre¶lone w rozdz. III SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Rozdz. I pkt. 16 SWZ: 16.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 RODO Rozporz±dzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej „RODO”, informujê ¿e, Administratorem Pani/Pana danych osobowych ujawnionych w przedmiotowym postêpowaniu jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie Szpital im. dr Roberta Kocha
16.2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych dostêpny jest pod adresem email: IOD@SPZOZWOLSZTYN.PL
16.3. Podane dane w zakresie wynikaj±cym z w³a¶ciwych przepisów ustawy Pzp oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych, przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu przeprowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W pozosta³ym zakresie na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wynikaj±cej z faktu z³o¿enia przedmiotowej oferty.
16.4. Administrator przekazuje dane osobowe odbiorcom w ramach ¶wiadczenia us³ug na administrowanie i serwisowanie systemami informatycznymi, obs³ugê poczty oraz innym zainteresowanym na zasadach, w szczególno¶ci wynikaj±cych z art. 18, art. 74, art. 76, art. 222, art. 253, art. 260 wymienionej ustawy Pzp.
16.5. Dane przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
16.6. Przys³uguje Pani/Panu prawo: dostêpu do swoich danych, w tym otrzymania kopii, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych oraz do cofniêcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie. Dane nie bêd± podlegaæ zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
16.7. Podanie danych, w zakresie wynikaj±cym z wymienionych przepisów prawa, jest niezbêdne do realizacji celu. W pozosta³ym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
16.8. Ponadto informujê, ¿e:
16.8.1. w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (prawo dostêpu do swoich danych i otrzymania ich kopii), wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
16.8.2. skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO nie mo¿e skutkowaæ zmiana wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnych z ustaw±;
16.8.3. w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenia ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o których mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2022, poz. 1710)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 16.8.3. SWZ -w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenia ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o których mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/16/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: ¶wiadczenie opieki serwisowej dla systemu informatycznego Eskulap. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ zamawiaj±cego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: – za³±cznik nr 2 do SWZ;
Projektowane postanowienia umowy, tj.: – za³±cznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania

72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

72268000-1 - Us³ugi dostawy oprogramowania

72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami
Cena
Czas na usuniêcie awarii

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na usuniêcie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy/-e:
7.1. SWZ zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.
7.2.SWZ uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owego warunku w tym zakresie
7.3. SWZ sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owego warunku w tym zakresie
7.4. SWZ zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie- zrealizowa³ lub realizuje co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu dostêpu do nowych wersji oraz opieki serwisowej SSI (Szpitalnego Systemu Informatycznego) w obiektach zwi±zanych z prowadzeniem dzia³alno¶ci leczniczej tj.: w szpitalach lub przedsiêbiorstwach o charakterze podobnym rozumianych jako przedsiêbiorstwo podmiotu leczniczego, w którym podmiot ten wykonuje dzia³alno¶æ lecznicz± w rodzaju ¶wiadczenia szpitalne – w rozumieniu ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej (DZ. U. 2020, poz. 295)
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie przedmiotowy warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden tych podmiotów.
9.1.6. SWZ O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6- do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±-cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawia-j±cego w zakresie art 108 ust 1 pkt 3, 108 ust.1 pkt. 4, 108 ust.1 pkt.5, 108 ust.1 pkt.6. (Wzór o¶wiad-czenia o aktualno¶ci stanowi Za³±cznik nr 7do SWZ).
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia-³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 mie-si±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 pkt 3 ) ppkt. 1 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 pkt 3 ) ppkt. 1 zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.1. na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP zobowi±zany bêdzie do przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
3. Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ przes³ankê wykluczenia, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835). - za³. 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywa-nych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wyko-nane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wykaz us³ug stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wy¿ej dotycz± us³ug faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych - równie¿ faktycznie przez niego wykonywanych.
2) dowody, ¿e wskazane przez Wykonawcê us³ugi na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,
Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy ¿±da, by wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce, przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
-o¶wiadczenie o posiadaniu aktualnych dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie praw autorskich do szpitalnego systemu informatycznego Eskulap lub autoryzacjê w³a¶ciciela maj±tkowych praw autorskich do w/w systemu z których wynika, ¿e Wykonawca jest uprawniony do ¶wiadczenia us³ug opieki serwisowej oraz do dostarczania us³ugi dostêpu do nowych wersji oprogramowania.
-Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane ¶wiadczenia spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

o¶wiadczenie o posiadaniu aktualnych dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie praw autorskich do szpitalnego systemu informatycznego Eskulap lub autoryzacjê w³a¶ciciela maj±tkowych praw autorskich do w/w systemu z których wynika, ¿e Wykonawca jest uprawniony do ¶wiadczenia us³ug opieki serwisowej oraz do dostarczania us³ugi dostêpu do nowych wersji oprogramowania.
Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane ¶wiadczenia spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykaz dokumentów wymaganych przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± zosta³ okre¶lony w rozdz. II, pkt 9. pkt. 9.1 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

2.4.5. SWZ- ¯aden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z prowadzonego postêpowania; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunki udzia³u musz± spe³niaæ wszyscy wykonawcy

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z wy³±czeniem zmian, których akceptacja nastêpuje bezpo¶rednio w systemie HelpDesk, pozosta³e zmiany w Umowie wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci kolejno numerowanych aneksów, z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w Umowie, jako niewymagaj±cych pisemnego aneksu.
2. Strony na zasadzie art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych ustalaj±, ¿e zmiana umowy mo¿e nast±piæ wg zasad i na warunkach okre¶lonych poni¿ej.
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) dopuszczalne s± zmiany postanowieñ umowy, które wynikaj± ze zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie postanowieñ umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone bêd± wy³±cznie do dostosowania umowy do zmienionych regulacji prawnych. Rozliczenie nast±pi zgodnie z cenami okre¶lonymi w za³±czniku nr 4 do Umowy.
2) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku, gdy ze wzglêdów organizacyjnych lub technicznych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, nie by³o mo¿liwe przyst±pienie do wykonania lub kontynuowanie umowy, w terminie przewidzianym przez Zamawiaj±cego,
3) Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian czê¶ci Przedmiotu Umowy, które Wykonawca przewidzia³ do realizacji za pomoc± podwykonawców na inne czê¶ci Przedmiotu Umowy, w tym równie¿ na czê¶ci, których Wykonawca nie wskaza³ w z³o¿onej przez siebie ofercie. Zmiana nie mo¿e poci±gn±æ za sob± zwiêkszenia wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.
4) W przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie cz³onka lub cz³onków konsorcjum upowa¿nionych do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia.
5) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie tre¶ci dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ braku informacji niezbêdnych Zamawiaj±cemu do prawid³owej realizacji Umowy.
6) Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmniejszenia ilo¶ci przedmiotu umowy– zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana ze zmian± obowi±zuj±cych przepisów, konieczno¶ci± zmiany technologii wykonywania przedmiotu umowy, zmniejszon± ilo¶ci± przyjmowanych pacjentów, zmian± sytuacji epidemiologicznej przy czym Zamawiaj±cy gwarantuje realizacjê zamówienia na poziomie 60 % warto¶ci brutto umowy. Wykonawcy w takim przypadku nie bêdzie przys³ugiwa³o roszczenie do zrealizowania ca³o¶ci umowy oraz naliczania kar umownych. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie ustalone za faktycznie zrealizowane us³ugi.
7) strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia trwania umowy, w przypadku nie zrealizowania ca³ego zakresu rzeczowego umowy do czasu jego zrealizowania przy czym okres trwania umowy nie mo¿e byæ przed³u¿ony d³u¿ej ni¿ o 6 miesiêcy. Zmiana w tym zakresie spowoduje zwiêkszenie wynagrodzenia wykonawcy proporcjonalnie do wyd³u¿onego okresu. Pe³ne informacje ze wzglêdu na ograniczona ilo¶æ znaków - zosta³y okre¶lone w za³. 3 do SWZ; §16 wzoru umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spzozwolsztyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-25 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.