eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › "Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych ".



Ogłoszenie z dnia 2022-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych ”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311093742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 21

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632457541

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mtbs.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.konin.pl/mtbs/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budowa domów mieszkalnych, zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych ”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4e64240-d5c9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162460/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/MTBS/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 366000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach będących w zarządzie i własnością Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych oraz wykonywanie usług pomocniczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług sprzątania powierzchni
wewnętrznych w budynkach będących w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i
terenach przynależnych oraz wykonywanie usług pomocniczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 116000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r poz. 2019 z zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po otwarciu ofert stwierdzono, że oferta z najniższą kwotą przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384017,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384017,28 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art.254 pkt.2 oraz art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z zm.) Zamawiający Miejskie TBS Sp. z o.o. w Koninie unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych ”nr sprawy 3/MTBS/2022 dla części II .

Uzasadnienie faktyczne i prawne
Zamawiający informuje, że jako najwyżej ocenioną została oferta nr 1:
Przedsiębiorstwo Usługowe SZOR-PRACZ Michał Zinkowski, ul. 1-go Maja 63,
62-590 Golina
z ceną 134.798,40 zł (netto)+14.224,75 zł podatek VAT=149.023,15 zł (brutto)
W/w oferta w przyjętych kryteriach otrzymała następującą liczbę punktów za:
cenę ofertową: 60,00 pkt
częstotliwość kontroli : 40,00 pkt.
Łącznie oferta otrzymała 100,00 pkt x 4 członków komisji przetargowej - 400,00 pkt.

Mając na uwadze powyższe Zamawiający działając na podstawie art.274 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019
z późn.zm.) wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia
w terminie do dnia 14.06.2022r. do godziny 10:00 podmiotowych środków.
W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca przesłał za pośrednictwem platformy zakupowej podmiotowe środki dowodowe, jednakże przesłane dokumenty nie zostały dostarczone terminie wskazanym przez Zamawiającego.
W związku z tym Zamawiający działając na podstawie art.128 ust. 1 w/w ustawy wezwał ponownie Wykonawcę do złożenia w terminie do dnia 17.06.2022r. do godziny 10:00 podmiotowych środków dowodowych. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca przesłał za pośrednictwem platformy zakupowej podmiotowe środki dowodowe we wskazanym terminie. Zamawiający dokonując oceny złożonych dokumentów stwierdził, że Wykonawca nie uzupełnił i błędnie złożył podmiotowe środki dowodowe.
W załączonych dokumentach pn. „Wykaz usług” Wykonawca nie uzupełnił tabeli
w kolumnie „ Doświadczenie” oraz w dokumencie pn. „ Wykaz osób” nie uzupełnił tabeli
w kolumnie „Dysponowanie osobami” . Ponadto załączony dokument „Zaświadczenie ZUS
o niezaleganiu w opłacaniu składek z dnia 02.06.2022 – ( dokument w wersji PDF) został złożony nieprawidłowo, gdyż na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji (…) Dz.U. 2020 poz.2452 par.6 „w przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe (…) zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca(…) jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.”
W konsekwencji uznać należy , iż złożone podmiotowe środki dowodowe nie mogą zostać uznane za prawidłowe . Zamawiający zauważa, że zgodnie z zapisami ustawy Pzp nie można w niniejszym stanie faktycznym skierować kolejnego wezwania do uzupełnienia brakujących dokumentów. Mając na uwadze powyższe działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej zwanej Pzp „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń” .
W świetle powyższego Zamawiający działając na podstawie art.254 pkt.2 oraz art. 255 pkt 2 w/w ustawy unieważnił podmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.