Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00190779/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów sanitarnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 29/22/P
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261517525
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów sanitarnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 29/22/P2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aa3b051-e195-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Materiały sanitarne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190779/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/22/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5699,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów sanitarnych.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu materiały sanitarne w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 1) oraz Projektowanymi postanowieniami umowy (Załącznik Nr 5 do SWZ).
Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I, wolnej od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy.
Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu zamówienia, zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu odbioru przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – magazynu Zamawiającego, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin - Lotnisko.
Odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonany w magazynie Odbiorcy komisyjnie i protokolarnie z udziałem Wykonawcy lub jego przedstawiciela. Brak uczestnictwa Wykonawcy w czynnościach odbioru upoważnia Odbiorcę do dokonania czynności odbioru bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.
W cenie oferty powinny być uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia (w tym koszty transportu i ubezpieczenia na czas transportu, załadunku i rozładunku oraz wszelkie należności pośrednie i bezpośrednie w tym podatek VAT).
Wykonawca wraz z dostawą wyrobów sanitarnych dostarczy deklaracje właściwości użytkowych lub deklaracje zgodności wskazujące wprowadzenie wyrobu do powszechnego użytku, certyfikaty CE, aprobaty techniczne, wyroby muszą być oznakowane tabliczką CE lub B - do tych pozycji, które zgodnie z obowiązującymi przepisami takie deklaracje, certyfikaty, aprobaty, bądź tabliczki posiadają.
Odbiór nastąpi na podstawie Protokołu Odbioru, który zostanie sporządzony przez Zamawiającego. Protokół ten winien potwierdzić dostawę przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego, w tym faktyczną datę dostarczenia kompletnego i bezusterkowego przedmiotu zamówienia, bądź jego części oraz dane identyfikacyjne przedmiotu zamówienia, a ponadto winien być podpisany przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz podpisany i opatrzony pieczęcią Odbiorcy. Protokół winien także określać numer faktury dotyczącej przekazywanego przedmiotu zamówienia, ceny jednostkowe wynikające z określonej na fakturze oraz dokładny adres Zamawiającego.
Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych i prawnych nie następuje mimo upływu terminu gwarancji, jeżeli Wykonawca wadę zataił.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w niniejszej SWZ, ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ tj. Formularzu ofertowym.
Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 5 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10553,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10553,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10553,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe "SEA" Paweł Bronikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957
7.3.3) Ulica: Norbertańska 3
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10553,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Dęblinie - dokończenie inwestycji ETAP II
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie"
- Usługi przygotowania i wykonania badań dozorowych w obecności Inspektora WDT, legalizacji, wzorcowania oraz napraw,regeneracji i konserwacji sprzętu , urządzeń służby MPS na rzecz 41. BLSz Nr 23/24/P
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Roboty budowlane w zakresie remontu części wojskowej bocznicy kolejowej nr 240 w kompleksie wojskowym Stawy, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 21/24/P
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap 2 prace remontowe
- Dostawa materiałów eksploatacyjno-montażowych instalacji wodnych, cieplnych, gazu ziemnego, gazów medycznych.
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- "Starostwo Powiatowe w Kozienicach bez barier".
- Modernizacja Całodobowego Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej nr 12
więcej: Wyroby sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.