eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierczeBudowa budynku administracyjnego w ¦wierczach- etap II



Og³oszenie z dnia 2022-06-23

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa budynku administracyjnego w ¦wierczach- etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIERCZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378491

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pu³tuska 47

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiercze

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-150

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236916045

1.5.8.) Numer faksu: 236916045

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swiercze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://swiercze.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/swiercze

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku administracyjnego w ¦wierczach- etap II

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6a2c814a-da6b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00220297

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00011516/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Budowa budynku administracyjnego w ¦wierczach- etap 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:

W uprzednio prowadzonym postêpowaniu nie wyp³ynê³a oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcze¶niejszego postêpowania: ocds-148610-3a09ef09-c6e6-11ec-b879-9a86e5ac3946

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.7.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 883073,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Za³±cznik nr 8b do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39000000-2 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce

39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1095013,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1095013,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Office Plus Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182234849

7.3.3) Ulica: Go¶cinna 13

7.3.4) Miejscowo¶æ: Blizne £aszczyñskiego

7.3.5) Kod pocztowy: 05-082

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1095013,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.