Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00150230/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00153017/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00172871/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00176841/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dachu budynku przy ul. Strumieńskiego 5 w Mysłowicach.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 1
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323171195
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.janusz@um.myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://myslowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dachu budynku przy ul. Strumieńskiego 5 w Mysłowicach.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aa76eff-cf75-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025689/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Remont dachu budynku przy ul. Strumieńskiego 5 w Mysłowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150230/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2022.AJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 302730,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE;
1.1.2. ROBOTY ROZBIÓRKOWE;
a) Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku
b) Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku
c) Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych
d) Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku
e) Rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku
f) Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku-okucia kominów
1.1.3. ROBOTY POKRYWCZE;
a) Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - koniec krokwi
b) Wymiana deskowania dachu
c) Montaż systemowej maty strukturalnej separująco - drenażowej pod pokrycie z blachy
d) Pokrycie dachów blachą z cynku
e) Obróbki z blachy z cynku
f) Rynny dachowe półokrągłe, rynny dachowe z blachy z cynku
g) Obróbki wyłazów dachowych w dachach krytych blachą - z blachy z cynku
h) Uzupełnienie tynków zwykłych cementowo-wapiennych kat. III na kominach ponad dachem spadzistym
i) Montaż zabezpieczenia przeciwśnieżnego z płotkiem
1.1.4. ROBOTY MALARSKIE;
a) Odbicie tynków wewnętrznych
b) Odgrzybianie powierzchni ścian
c) Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych
d) Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, przygotowanie powierzchni do malowania
e) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321358,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321358,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321358,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa „NOWIX” Mariusz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441530186
7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 7
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321358,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Regulacja stanów prawnych nieruchomości. Część 1 - wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych. Część 2 - Regulacja stanów prawnych nieruchomości drogowych.
- Dostawa różnych wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Remonty bieżące dróg - gmina
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Remont połaci dachu w budynku socjalnym przy ul. Powstańców Wlkp. 28 we Wronkach
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja obiektów szkolnych - Zespołów Szkolno-Przedszkolnych w miejscowościach Bielcza, Borzęcin Górny i Przyborów.
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.