Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00164059/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik – II etap”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAŚNIK
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Kraśnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakrasnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasnik.e-bip.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminakrasnik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik – II etap”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-964b8212-15bf-43cf-a7d3-0a048017fa0b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100536/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa świetlicy wiejskiej w Lasach - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164059
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik – II etap”
Zakres robót obejmuje w szczególności:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ,,Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik – II etap” które jest realizowane ze środków własnych Gminy Kraśnik.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie instalacji elektroenergetycznej w nowo wybudowanym budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik
Dane systemu elektroenergetycznego
•napięcie sieci zasilającej 0,4kV AC,
•układ sieci TN-C oraz TN-S,
•ochrona od porażeń poprzez ”samoczynne wyłączenie zasilania”,
•urządzenia w II kl. Izolacji;
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego
- wytyczenie geodezyjne zewnętrznych tras kablowych
- wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych i instalacji siłowej,
- wykonanie instalacji zasilająca urządzenia wentylacyjne,
- wykonanie instalacji zasilającej technologię kotłowni
- wykonanie Rozdzielnic nN
- wykonanie instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych
- wykonanie instalacji ochrony przeciwprzepięciowej
- wykonanie instalacji odgromowej
- wykonanie wewnętrznej linii zasilającej (WLZ)
- Wykonanie instalacji przyzywowej
- Wykonanie instalacji teleinformatycznej
- Wybudowanie zalicznikowych linii kablowych nN 1kV
- Wybudowanie oświetlenia zewnętrznego (w tym 4 słupy oświetleniowe i 5 opraw oświetlenia zewnętrznego)
Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący realizacji przedmiotu umowy określa dokumentacja załączona do SWZ tj. dokumentacja projektowa, opisy techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, wzór umowy. Przy czym Zamawiający wskazuje, iż przedmiar robót mają wyłącznie charakter pomocniczy dla Wykonawcy. Udostępnienie przedmiarów nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty w oparciu o załączony projekt, dokumentację wykonawczą, specyfikacje techniczne oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztorysów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dokonania odbioru końcowego. Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach (liczby całkowite). W przypadku wpisania przez Wykonawcę wartości mniejszych niż liczby całkowite, np. części dziesiętnych, setnych itd. Zamawiający dokona zaokrąglenia, z zastosowaniem reguł matematycznych. W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60 miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca nie poda w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że jest to okres 36 miesięcy. Okres gwarancji obok ceny jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp jako wymogu złożenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314310-7 - Układanie kabli
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124982,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523930,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124982,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PROTON A. I A. JAKUBCZYK sp. j.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150200715
7.3.3) Ulica: Narutowicza 29
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124982,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Poprawa dostępności w Zespole Szkół nr 2 w Kraśniku
- Opracowanie projektu budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stróża-Kolonia ul. Ogrodowa, części ul. Pogodnej i ul. Topolowa Gmina Kraśnik
- BUDOWA DOJAZDU POŻAROWEGO NR 15 W LEŚNICTWIE WRZELOWIEC ETAP III 1+290 - 1+739
- "Przebudowa i budowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Kraśnik"
- Remont drogi gminnej Nr 108371L w m. Pasieka
- Zakup samochodu specjalnego z podnośnikiem koszowym
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Aleksandrowie Kujawskim
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1352P Piotrowo - Skrzetusz - Ryczywół
- Modernizacja boiska sportowego w Stadnikach
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach: B, C, E, F, G, H, I, J w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adama Mickiewicza w Radymnie
- Rewitalizacja łuku triumfalnego znajdującego się w PAN DZiK w Jabłonnie, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1036/210 na terenie działki nr 4/5 w miejscowości Jabłonna, obr. 5, gmina Jabłonna
- "Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Przedbórz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.