eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Dostawa ³adowarki ko³owej dla Bio Star Sp. z o.o - leasing operacyjny.



Og³oszenie z dnia 2024-02-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ³adowarki ko³owej dla Bio Star Sp. z o.o - leasing operacyjny.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Bio Star Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320737738

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bogus³awa IV, 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 91 573-35-36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@biostar.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.biostar.stargard.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ³adowarki ko³owej dla Bio Star Sp. z o.o - leasing operacyjny.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cb8e10c2-d08f-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00220089

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/biostar

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W prowadzonym postêpowaniu wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje zamawiaj±cy i wykonawcy przekazuj± w formie elektronicznej. 10.6 Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami
odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu platformy zakupowej OpenNexus https://platformazakupowa.pl/: a) Wykonawca sk³ada ofertê za
po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na platformie zakupowej OpenNexus, b)
Sk³adania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem
Formularza do wysy³ania wiadomo¶ci dostêpnego na platformie zakupowej OpenNexus. 10.7 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie zakupowej OpenNexus.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania, dobierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej OpenNexus oraz w instrukcjach zawartych na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z konieczno¶ci± wype³nienia obowi±zku okre¶lonego w Rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy:
19.1. Informacje dotycz±ce administratora danych
Administratorem Pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z postêpowaniem i zawarciem umowy na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zmianami dalej zwana „ustawa Pzp”), jest Bio Star Sp. z o.o., ul. Ksiêcia Bogus³awa IV nr 15; 73-110 Stargard.
19.2. Inspektor ochrony danych
Mog± siê Pañstwo kontaktowaæ z naszym inspektorem ochrony danych, we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania Pañstwa danych i korzystania z Pañstwa praw, w nastêpuj±cy sposób:
listownie na adres: Bio Star Sp. z o.o., ul. Ksiêcia Bogus³awa IV nr 15; 73-110 Stargard, poprzez
e-mail: malgorzata.gorka@ochrona.danych.osobowych.pl, telefonicznie: 500 071 091.
19.3. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne.
Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celach wynikaj±cych z postêpowania i zawarcia umowy na podstawie ustawy Pzp oraz w celu utrzymania kontaktów.
Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zmianami), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) art. 6 lit. b oraz c RODO, gdy przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, podjêcia dzia³añ przed jej zawarciem oraz do wype³nienia naszych obowi±zków prawnych.
19.4. Okres przechowywania danych.
Pañstwa dane przetwarzane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji warunków umowy oraz spe³nienia obowi±zków archiwizacyjnych.
19.5. Komu przekazujemy Pañstwa dane?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
1) upowa¿nieni pracownicy Bio Star Sp. z o.o., którzy musz± mieæ dostêp do danych, aby wykonywaæ swoje obowi±zki,
2) podmioty przetwarzaj±ce – którym Bio Star Sp. z o.o. zleci czynno¶ci przetwarzania danych, je¶li bêdzie to konieczne;,
3) dostêp tych podmiotów do Pañstwa danych bêdzie ograniczony wy³±cznie do mo¿liwo¶ci wgl±du do informacji, w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego, prawnego lub archiwizacyjnego. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci danych, w tym danych osobowych,
4) podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa (np. instytucje kontrolne), w przypadku uzasadnionego ¿±dania.
19.6 Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych.
Przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
 prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
 prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
 prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej,
 prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa,
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, na adres: ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
Korzystanie z powy¿szych praw u³atwi Pañstwu nasz inspektor ochrony danych.
19.7 Obowi±zek podania danych.
Podanie danych osobowych w zwi±zku z postêpowaniem i zawarciem umowy na podstawie ustawy Pzp nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do skutecznej realizacji umowy i utrzymania kontaktów.
19.8 Inne informacje na temat przetwarzania danych osobowych.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, nie bêdzie stosowane profilowanie.
Pañstwa dane nie bêd± przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Wszelkich dodatkowych informacji mo¿e Pañstwu udzieliæ nasz inspektor ochrony danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 5/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa ³adowarki ko³owej dla Bio Star Sp. z o.o z zastosowaniem finansowania wykonawcy w formie leasingu operacyjnego.

1. Szczegó³owe parametry:
1) Dostawa ³adowarki (nowa, u¿ywana, testowa).
2) Ciê¿ar roboczy – od 12 do 14 ton.
3) D³ugo¶æ ca³kowita – od 6,5 do 7,5 m.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66114000-2 - Us³ugi leasingu finansowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144710-8 - £adowarki jezdne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postêpowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
1) P1 - cena – 60 %
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana ta oferta, której oferta zawiera najni¿sz± cenê i uzyska najwy¿sza punktacjê.

Ka¿da oferta bêdzie oceniona (punktowana) wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

Cena oferty najtañszej
P1 = ---------------------------------------- x 100 x 60%, przy czym 1 % = 1 pkt.
Cena oferty ocenianej

(P1 = ilo¶æ punktów w kryterium najni¿sza cena)
Maksymalna ilo¶æ punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 60.

2) P2 – termin dostawy – 40 %
Zasady oceniania w kryterium „termin dostawy”. Maksymalny termin dostawy wyznaczony przez Zamawiaj±cego do 15 czerwca 2024 r. Za skrócenie terminu dostawy Zamawiaj±cy przyzna punkty zgodnie z nastêpuj±c± zasad±:

1. Termin dostawy do 25 maja 2024 r. - 40 pkt
2. Termin dostawy do 5 czerwca 2024 r. – 20 pkt
3. Termin dostawy do 15 czerwca 2024 r. – 10 pkt

Maksymalna ilo¶æ punktów do zdobycia: 40 pkt.

14.2 Oferty oceniane bêd± wg wzoru:
P = P1+ P2
gdzie: P – ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w ³±cznej punktacji ocenianych kryteriów.
P1 – ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium ceny.
P2 – ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium termin dostawy.
Maksymalna ilo¶æ punktów w ³±cznej punktacji ocenianych kryteriów wynosi 100. Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów w ³±cznej punktacji ocenianych kryteriów. Obliczenia bêd± wykonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Minimalny poziom zdolno¶ci: - zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wyka¿e, ¿e: wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, jedn± dostawê ³adowarki ko³owej.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Minimalny poziom zdolno¶ci: - zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 490 000,00 z³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdz. 6 pkt 6.2, tj.:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykaz dostaw, potwierdzaj±cych realizacjê wykonania i dostawy ³adowarki ko³owej przegubowej, dostawa obejmowa³a jeden pojazd.
Przy czym wykaz dostaw, musi obejmowaæ dostawy wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie. Nale¿y podaæ ich warto¶ci, przedmiot, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane. Przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Minimalny poziom zdolno¶ci: - zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 490 000,00 z³.

Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej, sk³ada siê w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) W celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów okre¶lonych w pkt 6.1 oraz, ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 6.2 wykonawca do³±cza do oferty aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu
warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w ppkt 1), sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ppkt 1), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z pkt 6.2 SWZ.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej, sk³ada siê w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

7.9 Kartê katalogow± - ofertowanego przedmiotu zamówienia - (opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ jest po¶wiadczona przez Wykonawcê).
W przypadku oferowania przez Wykonawcê przedmiotu zamówienia powystawowego/testowego lub u¿ywanego nale¿y przed³o¿yæ dok³adna dokumentacjê fotograficzn±. Zamawiaj±cy w przypadku stwierdzenia, ¿e przedmiot oferowany posiada, wgnieceni, uszkodzenia, wad wynikaj±ce z zewnêtrznych uszkodzeñ na skutek dotychczasowej eksploatacji, zastrzega sobie prawo odrzucenia takiej oferty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê: a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24
lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.
17.4 Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-14 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ Zamawiaj±cemu poprzez platformê Zakupow± OpenNexus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-14 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.