eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaModernizacja pomieszczeń SOR



Ogłoszenie z dnia 2025-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń SOR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. K. K. Baczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozolawa.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zozolawa.wroc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1cad83a2-ef47-482c-9689-2f7c7d4a7220

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń SOR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cad83a2-ef47-482c-9689-2f7c7d4a7220

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132754

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOZ/DZP/PN/6/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Modernizacja pomieszczeń SORwZOZ w Oławie, ul. Baczyńskiego 1

2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem1 zadanie:
Przedmiot zamówienia
Modernizacja pomieszczeń SOR

3. Do zadań wykonawcy należy wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie na jej podstawie wykonie robót budowlanych, polegających na modernizacji części pomieszczeń piętra -I w budynku A i B Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oławie na rzecz SOR.
Szczegółowy Zakres Przedmiotu Zamówienia opisuje ProgramFunkcjonalno – Użytkowy (PFU), Koncepcja Architektoniczna oraz SWZ wraz z załącznikami.
Wykonawca wykona roboty objęte przedmiotem zamówienia z materiałów własnych. Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia materiały użyte do wykonania Przedmiotu umowy.

Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne zezwolenia, pozwolenia, decyzji administracyjnych etc. związanych w wykonaniem Przedmiotu umowy (*jeżeli dotyczy);

4. Zakres rzeczowy zamówienia podano w
• Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami
• Załączniku nr 2do SWZ
• SWZ i załącznikach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wybrany Wykonawca – firma Nomyt Marta Łakota, ul. Wiosenna 2/13, 55-200 Oława, który złożył ofertę
najkorzystniejszą, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pozostałe oferty złożone w niniejszym postępowaniu znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia
postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5990100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8913115,9 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.