eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa › Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dąbrowie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dąbrowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-306

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523153215

1.5.8.) Numer faksu: 523153201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug-dabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ug-dabrowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dąbrowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41bb5ecf-d503-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066424/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dąbrowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168699

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dąbrowie,
w tym:
Roboty na termomodernizacji:
1) Termomodernizacja ścian poniżej cokołu – styropian XPS grub. 15 cm,
2) Termomodernizacja ścian powyżej cokołu – styropian grub. 18 cm lambda min. 0,038,
3) Termomodernizacja dachu – ocieplenie wełna mineralna grub. 20 cm lambda min. 0,037,
4) Pokrycie dachu na wełnie mineralnej – papa samoprzylepna paroizolacyjna podkładowa mocowana na kołki,
5) Pokrycie dachu na papie samoprzylepnej z papy termozgrzewalnej grub. 5,2 mm,
6) Wymiana obróbek blacharskich na blachę stalowa powlekana na podbudowie z płyty OSB,
7) Ocieplenie od spodu stropu nad piwnicą w systemie Eccorock-GL gr. 8 cm,
8) Wymiana stolarki zewnętrznej drzwiowej,
9) Wymiana rur spustowych – nowe rury z blachy stalowej powlekanej,
10) Parapety wymiana na parapety z blachy stalowej powlekanej,
11) Naprawa schodów zewnętrznych i podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem nowej okładziny z płytek gresowych antypoślizgowych.
W zakresie instalacji fotowoltaicznej:
1) Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 395 Wp w ilości 52 szt. Łączna moc zainstalowana 20,54 KWp. Panele montowane na dachu na balastach systemowych wg. załączonego w dokumentacji technicznej rysunku. Układ paneli na dachu przedstawiono na rysunku w dokumentacji technicznej.


Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji określone zostały w dokumentacji technicznej, zał. nr 10 i przedmiarze, zał. nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

09332000-5 - Instalacje słoneczne

09331000-8 - Baterie słoneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713320,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1190900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713320,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "B.W. INVEST DOM" Dp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621810991

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713320,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.