eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Przebudowa dróg polegająca na doświetleniu istniejących przejść dla pieszych w ul. Andriollego i w ul. Armii Krajowej Otwocku - trzy Części



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg polegająca na doświetleniu istniejących przejść dla pieszych w ul. Andriollego i w ul. Armii Krajowej Otwocku – trzy Części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Otwocki Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017319004

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andriollego 64

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 779 25 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ozec.ue

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozec.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ozec.eu/tocj.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg polegająca na doświetleniu istniejących przejść dla pieszych w ul. Andriollego i w ul. Armii Krajowej Otwocku – trzy Części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d52b14b-cc90-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146807/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022.OZEC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi polegająca na doświetleniu istniejącego przejścia dla pieszych przy OSM w ul. Andriollego w Otwocku. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 1.1 do SWZ;
Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym: Projekt; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; Przedmiar robót (przedmiar ma charakter pomocniczy) – stanowiące Załączniki Nr: 13, 16, 19 do SWZ (Załączniki szczegółowo wymienione są w punkcie 39 SWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących Załącznik Nr 2.1 do SWZ. Wyżej wymieniona dokumentacja jest załącznikiem do Ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania –adres strony podany jest w punkcie 3.1.) niniejszego Ogłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 156236,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi polegająca na doświetleniu istniejącego przejścia dla pieszych przy OZEC w ul. Andriollego / Lennona w Otwocku. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 1.2 do SWZ; Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym: Projekt; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; Przedmiar robót (przedmiar ma charakter pomocniczy) – stanowiące Załączniki Nr: 14, 17, 20 do SWZ (Załączniki szczegółowo wymienione są w punkcie 39 SWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących Załącznik Nr 2.2 do SWZ. Wyżej wymieniona dokumentacja jest załącznikiem do Ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania –adres strony podany jest w punkcie 3.1.) niniejszego Ogłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 202808,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi polegająca na doświetleniu istniejącego przejścia dla pieszych w ul. Armii Krajowej przy ul. Sosnowej w Otwocku. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 1.3 do SWZ; Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym: Projekt; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; Przedmiar robót (przedmiar ma charakter pomocniczy) – stanowiące Załączniki Nr: 15, 18, 21 do SWZ (Załączniki szczegółowo wymienione są w punkcie 39 SWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących Załącznik Nr 2.3 do SWZ. Wyżej wymieniona dokumentacja jest załącznikiem do Ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania –adres strony podany jest w punkcie 3.1.) niniejszego Ogłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 199666,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu została złożona jedna Oferta Nr 1 przez Wykonawcę
ELSIEĆ-ELEKTRO S.C. Marek i Katarzyna Cwojdzińscy, ul. Armii Krajowej 137 A, 05-075 Warszawa opiewającą na kwotę 196 308,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt sześć tysięcy trzysta osiem złotych i 00/100) brutto.
Zgodnie z informacją udostępnioną przed otwarciem ofert 25 maja 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania, Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 156 236,59 zł (słownie: sto pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście trzydzieści sześć złotych i 59/100) brutto. A zatem, cena Oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej Oferty z powodu braku środków finansowych w budżecie jednostki.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196308,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196308,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu została złożona jedna Oferta Nr 1 przez Wykonawcę
ELSIEĆ-ELEKTRO S.C. Marek i Katarzyna Cwojdzińscy, ul. Armii Krajowej 137 A, 05-075 Warszawa opiewającą na kwotę 233 208,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści trzy tysiące dwieście osiem złotych i 00/100) brutto.
Zgodnie z informacją udostępnioną przed otwarciem ofert 25 maja 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania, Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 202 808,14 zł (słownie: dwieście dwa tysiące osiemset osiem złotych i 14/100) brutto. A zatem, cena Oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej Oferty z powodu braku środków finansowych w budżecie jednostki.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233208,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233208,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczeniu udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu została złożona jedna Oferta Nr 1 przez Wykonawcę ELSIEĆ-ELEKTRO S.C. Marek i Katarzyna Cwojdzińscy, ul. Armii Krajowej 137 A, 05-075 Warszawa opiewającą na kwotę 196 308,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt sześć tysięcy trzysta osiem złotych i 00/100) brutto. (…) W odpowiedzi na pismo Zamawiającego, w wyznaczonym terminie Wykonawca uzupełnił dokument pn.: Zmiana do Umowy spółki cywilnej z dnia 12.03.2021 r., który miał postać skanu dokumentu podpisanego (własnoręcznie) przez dwóch ww. wspólników spółki cywilnej, który to skan nie został opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym tychże dwóch wspólników spółki cywilnej (poświadczającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej), co na wersji papierowej/zeskanowanej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196308,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196308,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.