Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00100955/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
- 2023/BZP 00112003/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
- 2023/BZP 00120588/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00124570/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00134987/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00138650/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00142143/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
- 2023/BZP 00144159/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 23
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 33 8731811
1.5.8.) Numer faksu: 48 33 8731815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwadowice@wadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ee528e3-aeba-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ee528e3-aeba-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038531/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Budowa gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2411029,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do postępowania przetargowego m.in. wiatę na odpady zbierane selektywnie z wydzielonym miejscem do mycia kontenerów, kontenerowy budynek socjalno-biurowy, utwardzony plac manewrowo-magazynowy, miejsca postojowe, wagę samochodową, ogrodzenie, małą architekturę, zbiornik retencyjny, instalacje wewnętrzne na zewnątrz budynku obejmujące instalację: energetyczną i oświetlenia terenu, wodociągową wraz z hydrantem, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej”, z uwzględnieniem infrastruktury technicznej niezbędnej do funkcjonowania zamierzenia budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem.
Inwestycja realizowana będzie w Wadowicach na działce ewid. nr 424/7, będącej własnością Gminy Wadowice. W zakresie zagospodarowania terenu przewiduje się budowę:
a) typowego kontenerowego budynku socjalno-biurowego do obsługi PSZOK,
b) wiaty na odpady zbierane selektywnie ze stanowiskiem mycia kontenerów,
c) zagłębionej elektronicznej wagi samochodowej,
d) oddzielnych, zamykanych pojemników na zbieranie odpadów niebezpiecznych i ZSEiE,
e) powierzchni utwardzonych z podbudową pod ruch ciężki wraz z odwodnieniem,
f) placu z kontenerami na odpady,
g) elementów edukacyjno-informacyjnych wraz z obiektami małej architektury i ogrodem deszczowym,
h) infrastruktury towarzyszącej: zjazd z drogi, system odwodnienia i oświetlenia terenu, monitoring, alarm, ogrodzenia, tj. wszelkie instalacje i urządzenia niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu,
i) wewnętrznych instalacji elektrycznej, teletechnicznej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, wodociągowej wraz z przyłączem do sieci,
j) wykonanie nasadzeń zastępczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2829000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3783212,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2829000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLAX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462930914
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2829000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1742K w km od 4+636 do km 5+740 w miejscowości Roczyny, Powiat Wadowicki
- Remont zabytkowej elewacji budynku, remont zabytkowej sali rozpraw nr 33 oraz remont toalet publicznych na II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego ZZOZ w Wadowicach
- Zakup i dostawa urządzenia UPS dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1788K w km ok. 0+227 do km 0+433 w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną w m. Kopytówka"
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.