Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00193895/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzeń UPS stanowiskowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OTMUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Otmuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-385
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774315017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@otmuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otmuchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://otmuchow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup urządzeń UPS stanowiskowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7dd7c7a-446a-42cc-ad1d-719a740d672c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025358/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup urządzeń UPS stanowiskowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd „ o numerze FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193895
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WS.271.7.2025.RM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 26000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup zasilaczy UPS stanowiskowych w ilości 80 szt. wraz z bateriami
w tym:
- 2 letnią gwarancją na urządzenie,
- oraz roczną gwarancją na akumulatory.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” który stanowi integralną część SWZ.
Wykonanie przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony sprzęt do siedziby Zamawiającego:
Urząd Miejski w Otmuchowie, ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów.
Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawa powinna odbyć się w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Otmuchowie.
2) Umowę uważa się za należycie wykonaną:
- po dostarczeniu przez Wykonawcę wszystkich elementów zamówienia;
3) Wykonawca udzieli gwarancji:
- 2 lata na urządzenie,
- 1 rok na akumulatory
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31286,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35325,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31286,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AT COMPUTERS s.c. Jakub Mroczkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bartłomiej Mroczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961
7.3.3) Ulica: Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31286,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia bazy magazynowej w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej - etap III"
- ,,Doposażenie bazy magazynowej obrony cywilnej oraz zorganizowanie szkolenia z kwalifikowanej pierwszej pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" - II post.
- Dostawa 2 sztuk mobilnych agregatów prądotwórczych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- "Zakup serwerów w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz innego sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Grudziądzu"
- Zakup i dostawa 110 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Urzędu Miasta Tarnowa - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miasto Kołobrzeg realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





