eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › ¦wiadczenie us³ug rekreacyjnych i sportowych w zakresie p³ywania oraz rekreacji ruchowej na P³ywalni Miejskiej Winogrady.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-06-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug rekreacyjnych i sportowych w zakresie p³ywania oraz rekreacji ruchowej na P³ywalni Miejskiej Winogrady.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Poznañ Poznañskie O¶rodki Sportu i Rekreacji Samorz±dowy Zak³ad Bud¿etowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.5.7.) Numer telefonu: 61 835 79 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.posir.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug rekreacyjnych i sportowych w zakresie p³ywania oraz rekreacji ruchowej na P³ywalni Miejskiej Winogrady.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7c868e24-f224-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00219556

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025392/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.11 ¦wiadczenie us³ug instruktorskich z zakresu zajêæ rekreacyjno-sportowych na p³ywalniach miejskich nale¿±cych do POSiR w sezonie 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3. Postêpowanie prowadzone jest za po¶rednictwem strony platformazakupowa.pl, dalej: „platforma”. Link do prowadzonego postêpowania znajduje siê na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Funkcjonalno¶æ platformy gwarantuje z³o¿enie przez Wykonawcê w postêpowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z za³±cznikami, w sposób uniemo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu zapoznanie siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. W toku prowadzonego postêpowania komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym oraz Wykonawc±, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za pomoc± udostêpnionego na platformie, w linku postêpowania, formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za po¶rednictwem platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w postaci elektronicznej za po¶rednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
4. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan oraz uznaje Regulamin za wi±¿±cy.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, o¶wiadczeñ oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformy znajduj± siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w zak³adce prowadzonego postêpowania.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu.
8. Wykonawca mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: f.waligora@posir.poznan.pl, zp.@posir.poznan.pl, (za wyj±tkiem przekazania oferty z za³±cznikami).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO* informujê, ¿e:
1. Informacje dotycz±ce administratora danych oraz inspektora ochrony danych
Administratorem Pañstwa danych osobowych s± Poznañskie O¶rodki Sportu i Rekreacji z siedzib± w Poznaniu przy ul. Spychalskiego 34, kod pocztowy 61-553 Poznañ, tel. 61 835 79 01, e-mail: sekretariat@posir.poznan.pl (dalej: my). Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, kieruj±c korespondencjê na powy¿szy adres z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”, telefonicznie pod numerem 61 835 79 17 lub mailowo na adres: iod@posir.poznan.pl
2. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne
Bêdziemy przetwarzali Pañstwa dane w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze) w zwi±zku z: obwi±zuj±c± ustaw± Prawo zamówieñ publicznych, rozporz±dzeniem w sprawie w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, obowi±zuj±cymi nas przepisami archiwalnymi.
3. Komu przekazujemy Pañstwa dane?
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom (zwracaj±cym siê do nas w trybie dostêpu do informacji publicznej) gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne – z wy³±czeniem szczególnych przypadków okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
W przypadku podpisania z Pañstwem umowy Pañstwa dane (nazwa firmy) zostan± umieszczone w ogólnodostêpnym rejestrze umów w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Poznania.
W niektórych sytuacjach mamy prawo przekazywaæ Pañstwa dane dalej (je¶li jest to konieczne) aby¶my mogli wykonywaæ nasze us³ugi.
Odbiorców wymienionych powy¿ej obowi±zuje klauzula poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
4. Okres przechowywania danych
Pañstwa dane po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zosta³y zebrane, o jakim by³a mowa wcze¶niej, bêd± przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowi±zuj±cymi u nas przepisami archiwalnymi.
5. Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
Maj± Pañstwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych**;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych***;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO****; Nie przys³uguje Pañstwu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Maj± Pañstwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Obowi±zek podania danych
Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
7. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG – z wy³±czeniem szczególnych przypadków okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.240.41.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajêæ rekreacyjnych, sportowych oraz z zakresu rekreacji ruchowej na P³ywalni Miejskiej Winogrady, zlokalizowanej na Os. Zwyciêstwa 124 w Poznaniu. Rodzaje zajêæ:
- zajêcia grupowej nauki p³ywania dla dzieci i doros³ych, zajêcia opiekuñcze i animacje w wodzie;
- zajêcia dla niemowl±t i raczków;
- zajêcia grupowe dla niepe³nosprawnych doros³ych i dzieci;
- zajêcia indywidualnej nauki p³ywania;
- zajêcia aqua-aerobik, aqua-senior, zajêcia dla kobiet w ci±¿y i zajêcia gimnastyki w wodzie.
2. Ponadto Wykonawca w ramach zamówienia organizowaæ bêdzie zajêcia konsultacyjne oraz zajêcia pokazowe. Szczegó³owy opis przedmiotu us³ug wraz z wymiarem godzinowym okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 1 i 1a do og³oszenia.
3. Zamawiaj±cy wymaga zapewnienia przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu zamówienia 26 instruktorów.
4. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia realizacji wszystkich zajêæ wskazanych w za³±czniku nr 1a do SWZ. W przypadku je¿eli Wykonawca z³o¿y ofertê ale nie zaoferuje wszystkich wyszczególnionych w danej czê¶ci rodzajów zajêæ, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± SWZ.
5. Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia o¶wiadczenia, ¿e dane osób prowadz±cych zajêcia na basenie nie s± zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestêpstw na Tle Seksualnym z dostêpem ograniczonym, zgodnie z wymogami art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdzia³aniu zagro¿eniom przestêpczo¶ci± na tle seksualnym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 152). Nieprzed³o¿enie o¶wiadczenia, o którym mowa powy¿ej, najpó¼niej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane bêdzie jako uchylenie siê przez wybranego Wykonawcê od zawarcia umowy.
6. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ /sto tysiêcy z³otych/. Przed podpisaniem umowy Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ polisy, b±d¼ innego dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie. Nieprzed³o¿enie polisy najpó¼niej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane bêdzie jako uchylenie siê przez wybranego Wykonawcê od zawarcia umowy.
7. Pojedyncze zajêcia mog± trwaæ 30 minut, 45 minut lub 60 minut, w zale¿no¶ci o mo¿liwo¶ci fizycznych uczestników. Czas trwania zajêæ okre¶la Zamawiaj±cy. Wykonawca dokonuje wyceny zajêæ jednostkowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92000000-1 - Us³ugi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Podane w za³±czniku nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia ilo¶ci godzin zajêæ s± ilo¶ciami szacunkowymi. Zamawiaj±cy deklaruje realizacjê zamówienia w okresie trwania umowy na poziomie 60 % warto¶ci ³±cznego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w ofercie. Jest to zakres podstawowy. Pozosta³y zakres zamówienia w zakresie 40 % warto¶ci ³±cznego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w ofercie objêty jest prawem opcji (zakresem rozszerzonym). Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku zwiêkszenia zapotrzebowania na dany rodzaj zajêæ w okresie trwania umowy. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê poczt± elektroniczn±.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta Wykonawcy, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium cena oraz do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
W przypadku Wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li Wykonawca wpisany jest do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¶li wpis taki jest obowi±zkowy (dotyczy Wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±).
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie opisuje szczegó³owo tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie opisuje szczegó³owo tego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje 26 osobami skierowanymi do prowadzenia zajêæ (instruktorzy), gdzie ka¿da z tych osób posiada kwalifikacje okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 czerwca 2001 r. w sprawie kwalifikacji, stopni i tytu³ów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej oraz szczegó³owych zasad i trybu ich uzyskiwania tj. takimi, które:
a) ukoñczy³a studia wy¿sze na kierunku wychowanie fizyczne lub turystyka i rekreacja ze specjalno¶ci± instruktorsk±, w wymiarze co najmniej 80 godzin w danej dyscyplinie sportu (p³ywanie) lub
b) posiada co najmniej ¶rednie wykszta³cenie oraz ukoñczy³a specjalistyczny kurs instruktorów w danej dyscyplinie sportu (p³ywanie)oraz zda³a egzamin koñcowy.
Ka¿da z osób, któr± dysponuje Wykonawca musi posiadaæ minimum 24 miesiêczne do¶wiadczenie w prowadzeniu zajêæ stanowi±cych przedmiot zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie okre¶la siê.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem, je¶li Wykonawca prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± – w przypadku Wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz±, maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania na terytorium RP: odpis z Krajowego Rejestru S±dowego lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej,
2) Wykazu osób, zgodny z za³±cznikiem nr 3 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w zakresie dysponowania przez Wykonawcê 26 instruktorami, spe³niaj±cymi wymagania, o których mowa w dziale XII SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnymi do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez ww. osoby czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania przez Wykonawcê tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia dokumentów/dokumentu potwierdzaj±cych wymagane kwalifikacje wzglêdem osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie posiadanego wykszta³cenia (w przypadku, je¿eli instruktor posiada co najmniej ¶rednie wykszta³cenie oraz ukoñczy³ specjalistyczny kurs instruktorów w danej dyscyplinie sportu (p³ywanie) i zda³ egzamin koñcowy – Wykonawca zobligowany jest wy³±cznie do przed³o¿enia dokumentu – legitymacji instruktorskiej).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia dokumentów/dokumentu potwierdzaj±cych wymagane kwalifikacje wzglêdem osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie posiadanego wykszta³cenia (w przypadku, je¿eli instruktor posiada co najmniej ¶rednie wykszta³cenie oraz ukoñczy³ specjalistyczny kurs instruktorów w danej dyscyplinie sportu (p³ywanie) i zda³ egzamin koñcowy – Wykonawca zobligowany jest wy³±cznie do przed³o¿enia dokumentu – legitymacji instruktorskiej).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

- pe³nomocnictwo, o ile jest konieczne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ustala siê wadium w wysoko¶ci 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100 z³).
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego nr: 29 1020 4027 0000 1302 1262 2371.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnosi siê na ca³y okres zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
7. Zamawiaj±cy uzna wymóg wniesienia wadium za spe³niony je¿eli:
1) przed up³ywem terminu sk³adania ofert rachunek bankowy Zamawiaj±cego zostanie uznany kwot± wadium (w przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu);
2) dokument wadium bêdzie zawiera³ co najmniej elementy wymienione w ust. 8 poni¿ej i jego orygina³ zostanie z³o¿ony zgodnie z zasadami wskazanymi w ust. 5 przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w przypadku wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na).
8. Dokument wadium winien zawieraæ co najmniej nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê i dok³adny adres gwaranta (porêczyciela),
2) okre¶lenie nazwy postêpowania, dla którego wystawiany jest dokument,
3) zobowi±zanie gwaranta (porêczyciela) do nieodwo³alnej i bezwarunkowej, na pierwsze ¿±danie, wyp³aty beneficjentowi (Zamawiaj±cemu) oznaczonej kwoty pieniê¿nej odpowiadaj±cej wysoko¶ci ustalonego wadium, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy,
4) zobowi±zanie gwaranta (porêczyciela) do wyp³acenia pe³nej kwoty wadium w terminie nie d³u¿szym ni¿ 21 dni licz±c od otrzymania od Zamawiaj±cego pierwszego pisemnego wezwania do zap³aty,
5) okres wa¿no¶ci wadium - który musi pokrywaæ siê z terminem zwi±zania ofert± wskazanym w SWZ,
6) wskazanie, ¿e do rozstrzygania wszelkich sporów zastosowanie bêdzie mia³o prawo polskie,
7) wskazanie, ¿e wszelkie spory rozstrzygane bêd± przez s±d powszechny w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego (Beneficjenta).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

- O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
- W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±cza siê odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany w zawartej umowie bêd± mog³y byæ dokonywane na zasadach okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany w przepisach prawa powszechnie obowi±zuj±cego, skutkuj±cych konieczno¶ci± wprowadzenia zmian, w zakresie realizacji us³ugi stanowi±cej przedmiot zamówienia,
2) zmiany warto¶ci umowy brutto na skutek zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug, przy niezmienno¶ci ceny netto,
3) zmiany danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
4) wyst±pienia si³y wy¿szej - co do zakresu realizowanej us³ugi wraz ze skutkami wynikaj±cymi z tego faktu,
5) ograniczenia zakresu lub rezygnacji z czê¶ci ¶wiadczonych us³ug, stanowi±cych przedmiot zamówienia ze wzglêdu na czasowe zamkniêcie obiektu lub ograniczenie funkcjonowania obiektu, wynikaj±ce w szczególno¶ci z wprowadzenia przepisów lub rekomendacji zwi±zanych z sytuacj± epidemiczn± dotycz±c± rozprzestrzeniania siê choroby zaka¼nej COViD-19,
6) konieczno¶ci zwiêkszenia zakresu ¶wiadczenia us³ugi wynikaj±cej z utworzenia przez Zamawiaj±cego dodatkowych grup zajêæ; zwiêkszenie bêdzie mog³o nast±piæ do maksymalnej wysoko¶ci 30 % wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 6 ust. 1 umowy, po wykorzystaniu zakresu podstawowego zamówienia oraz objêtego opcj±.
2. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-30 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-30 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-29

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena oraz do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.