eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Organizacja aktywności rekreacyjno-sportowych nad Jeziorem Zegrzyńskim w ramach CIVICA Sport and Culture Festival w dniu 15 czerwca 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja aktywności rekreacyjno-sportowych nad Jeziorem Zegrzyńskim w ramach CIVICA Sport and Culture Festival w dniu 15 czerwca 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja aktywności rekreacyjno-sportowych nad Jeziorem Zegrzyńskim w ramach CIVICA Sport and Culture Festival w dniu 15 czerwca 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6c83f88-fe19-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sgh.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania / Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail dzl@sgh.waw.pl. Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest: Katarzyna Wojtyńska, e-mail: dzl@sgh.waw.pl lub inna osoba zastępująca.
Więcej informacji w Rozdziale IX SWZ - Sposób porozumiewania się z Wykonawcami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.20.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja aktywności rekreacyjno-sportowych nad Jeziorem Zegrzyńskim w ramach CIVICA Sport and Culture Festival w dniu 15 czerwca 2024 r. dla ok. 250 osób.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określają nw. załączniki do SWZ:
- załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”),
- załącznik nr 4 – Wzór umowy.
3. Zamówienie jest finansowane z projektu “CIVICA - The European University of Social Sciences” w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+.
4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej
w ust. 2 stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp.
5. Termin aktywności rekreacyjno-sportowych: 15.06.2024 r.
6. Szacowana liczba uczestników: ok. 250 osób.
7. Minimalna liczba uczestników: 200 osób.
8. Maksymalna liczba uczestników: 250 osób.
9. Wymagana lokalizacja: Jezioro Zegrzyńskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena: 70% - C
a) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C:
cena brutto oferty z najniższą ceną
cena (70%) = --------------------------------------------- x 70
cena brutto oferty badanej

b) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie łączną cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
c) Zamawiający zaokrągli wagi do 2 miejsc po przecinku.

2) Atrakcyjność proponowanej Koncepcji imprezy: 30% - K
W kryterium „Atrakcyjność proponowanej Koncepcji imprezy” oferta zostanie oceniona na podstawie złożonej przez Wykonawcę wraz z ofertą Koncepcji imprezy, o której mowa rozdziale VI SWZ, która powinna być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia i z zakładanymi celami imprezy. Punkty zostaną przyznane na podstawie indywidualnej oceny przez członków Komisji Przetargowej w następujących podkryteriach:
a) Scenariusz imprezy (K1)
W podkryterium „Scenariusz imprezy” oferta Wykonawcy będzie mogła otrzymać maksymalnie 8 pkt., z czego ocenie podlegać będzie oryginalność i spójność wszystkich elementów, tj. scenariusza imprezy. Wykonawca może otrzymać od 1 do 8 punktów. Do obliczeń przyjmowana będzie suma punktów w podkryterium K1, przyznana ocenianej ofercie przez członków Komisji Przetargowej. Każdy z członków Komisji Przetargowej przyzna punkty w następujący sposób:
0 pkt nie spełnia oczekiwań
3 pkt częściowo spełnia oczekiwania
5 pkt spełnia oczekiwania
8 pkt zdecydowanie spełnia oczekiwania

Liczba punktów w podkryterium „Scenariusz imprezy”, zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Liczba punktów uzyskana przez ocenianą ofertę
K1 (8%) = ------------------------------------------------------------- x 8
Najwyższa liczba punktów spośród wszystkich ocenianych ofert
b) Wycieczka z opisem zaproponowanej aktywności krajoznawczej (K2)
W podkryterium „Wycieczka z opisem zaproponowanej aktywności krajoznawczej” oferta Wykonawcy będzie mogła otrzymać maksymalnie 8 pkt., z czego ocenie podlegać będzie propozycja atrakcji (miejsca zejścia na ląd – atrakcje turystyczne, obiekty dziedzictwa kulturowego Polski) – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w rozdziale V SWZ, i ich atrakcyjność.
Wykonawca może otrzymać od 1 do 8 punktów. Do obliczeń przyjmowana będzie suma punktów w podkryterium K2, przyznana ocenianej ofercie przez członków Komisji Przetargowej. Każdy z członków Komisji Przetargowej przyzna punkty w następujący sposób:
0 pkt nie spełnia oczekiwań
3 pkt częściowo spełnia oczekiwania
5 pkt spełnia oczekiwania
8 pkt zdecydowanie spełnia oczekiwania
Liczba punktów w podkryterium „Wycieczka z opisem zaproponowanej aktywności krajoznawczej”, zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Liczba punktów uzyskana przez ocenianą ofertę
K2 (8%) = ------------------------------------------------------------- x 8
Najwyższa liczba punktów spośród wszystkich ocenianych ofert
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe uregulowania zawarte zostały w rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Atrakcyjność proponowanej Koncepcji imprezy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia
i we wzorze umowy Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego, tj. Koncepcji imprezy, wykonanej na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.
2. Projekt Koncepcji imprezy (w formacie prezentacji PDF), powinien uwzględniać w swej treści co najmniej:
a) Lokalizację wydarzenia – Jezioro Zegrzyńskie;
b) Scenariusz imprezy zgodnej z Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ, liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia ze wskazaniem przypisanych obowiązków (np. sterników, sędziów);
c) Propozycję pucharów, medali oraz certyfikatów uczestnictwa;
d) Plan wycieczki z opisem zaproponowanej aktywności krajoznawczej;
e) Propozycja co najmniej dwóch aktywności na wodzie lub w pobliżu wody dla co najmniej łącznie 120 osób;
f) Aktywność alternatywna.
3. Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy składają do upływu terminu składania ofert, w sposób określony w rozdziale XI ust. 1 i 4 SWZ.
4. Na podstawie złożonej przez Wykonawcę Koncepcji imprezy Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „Atrakcyjność proponowanej koncepcji imprezy”.
5. Nie złożenie do upływu terminu składania ofert przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w ust. 2, będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) Ustawy Pzp, ponieważ stanowi treść oferty i służyć będą potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.
6. Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w ust. 2, nie podlega uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 Ustawy Pzp.
7. Wykonawca może przedstawić wyłącznie 1 Koncepcję imprezy. Przedstawienie dwóch lub więcej Koncepcji przez wykonawcę będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach określonych w rozdziale XV ust. 3 – 10, dokumenty wymienione w rozdziale XV ust. 1:
1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ);
2) odpis lub informacja (wydruk) z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczy każdego z tych Wykonawców).
/Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Wykonawca powinien wskazać dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów/;
3) dowody dot. „samooczyszczenia” (jeżeli dotyczy);
4) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy);
6) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);
7) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
8) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale
VI SWZ, wymagane do oceny ofert, w kryterium „Atrakcyjność proponowanej koncepcji imprezy”.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie powinien wykazać się całością doświadczenia wskazanego w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) SWZ.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 3 i 4 Ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.
6. Każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy.
7. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów
związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w § 6 Wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sgh.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Okres realizacji zamówienia:
Umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia do dnia 15 czerwca 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.