Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196284/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00246787/01 - Wynik z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA BIOMASY - ZRĘBKI DRZEWNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Prostkach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790275386
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kolejowa 26
1.4.2.) Miejscowość: Prostki
1.4.3.) Kod pocztowy: 19-335
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.4.7.) Numer telefonu: 87 6112078
1.4.8.) Numer faksu: 87 6112078
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pukprostki@wp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.puk.prostki.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219541
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00196284/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena rozpatrywanej oferty
Termin płatności faktury
Liczba punktów = ( Tmin/Tof ) * 40
gdzie:
- Tmin – najkrótszy termin płatności faktury spośród wszystkich ofert
- Tof - termin płatności faktury rozpatrywanej oferty
Uwaga:
W zakresie kryterium nr 2 do porównania i oceny ofert brany będzie termin płatności faktury podany przez Wykonawcę w Formularzu oferty - Załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający ustala, że:
- minimalny termin płatności faktury wynosi 35 dni
- maksymalny termin płatności faktury 45 dni
Zaoferowanie krótszego terminu płatności faktury od terminu minimalnego będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Brak wskazania/wpisania w „Formularzu ofertowym" terminu płatności faktury, skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego, iż Wykonawca oferuje najdłuższy (maksymalny akceptowany przez Zamawiającego) termin płatności faktury.
Końcową liczbę punktów stanowić będzie suma przyznanych punktów dwóch w/w kryteriów.
Po zmianie:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena rozpatrywanej oferty
Termin płatności faktury
Liczba punktów = ( Tof/Tmax ) * 40
gdzie:
- Tof - termin płatności faktury rozpatrywanej oferty
- Tmax – najdłuższy termin płatności faktury spośród wszystkich ofert
Uwaga:
W zakresie kryterium nr 2 do porównania i oceny ofert brany będzie termin płatności faktury podany przez Wykonawcę w Formularzu oferty - Załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający ustala, że:
- minimalny termin płatności faktury wynosi 35 dni
- maksymalny termin płatności faktury 45 dni
Zaoferowanie krótszego terminu płatności faktury od terminu minimalnego będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Brak wskazania/wpisania w „Formularzu ofertowym" terminu płatności faktury, skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego, iż Wykonawca oferuje najdłuższy (maksymalny akceptowany przez Zamawiającego) termin płatności faktury.
Końcową liczbę punktów stanowić będzie suma przyznanych punktów dwóch w/w kryteriów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa biomasy - zrębki drzewnej”
Wspólny Słownik Zamówień: 03416000-9 – Odpady drzewne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy zrębki drzewnej ( dostawa paliwa) do kotłowni PUK Spółka
z o.o. w ilości 13500 mp (metrów przestrzennych) zgodnie z harmonogramem dostaw określonym w Załączniku nr 4 do SWZ – Harmonogram dostaw
Parametry jakościowe przedmiotu zamówienia:
Jakość zrębki musi zapewniać jej dłuższe przechowywanie (np. zrębka potartaczna).
Średnie parametry zrębki drzewnej:
- wilgotność w masie surowej do 40% (M40)
- wartość opałowa minimum 10 GJ/t tj. 2,6 GJ/mp
- wielkość do 50 mm (P45)
- zawartość popiołu poniżej 1% (A1.0)
Nie dopuszcza się zrębki produkowanej w rębakach bijakowych (konstrukcja paleniska nie jest przystosowana do tego typu zrębki).
Nie dopuszcza się zawartości części niepalnych takich jak: ziemia, piasek, kamienie, śnieg, i inne.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są dostawy zrębki drzewnej ( dostawa paliwa) do kotłowni PUK Spółka z o.o. w ilości 13500 mp (metrów przestrzennych) zgodnie z harmonogramem dostaw określonym w Załączniku nr 8 do SWZ – Harmonogram dostaw
Parametry jakościowe przedmiotu zamówienia:
Jakość zrębki musi zapewniać jej dłuższe przechowywanie (np. zrębka potartaczna).
Średnie parametry zrębki drzewnej:
- wilgotność w masie surowej do 40% (M40)
- wartość opałowa minimum 10 GJ/t tj. 2,6 GJ/mp
- wielkość do 50 mm (P45)
- zawartość popiołu poniżej 1% (A1.0)
Nie dopuszcza się zrębki produkowanej w rębakach bijakowych (konstrukcja paleniska nie jest przystosowana do tego typu zrębki).
Nie dopuszcza się zawartości części niepalnych takich jak: ziemia, piasek, kamienie, śnieg, i inne.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Fakultatywne podstawy wykluczenia Przed zmianą:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a,Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b,Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c,Art. 109 ust. 1 pkt 3,Art. 109 ust. 1 pkt 4,Art. 109 ust. 1 pkt 5,Art. 109 ust. 1 pkt 7,Art. 109 ust. 1 pkt 8,Art. 109 ust. 1 pkt 9,Art. 109 ust. 1 pkt 10
Po zmianie:
Art. 109 ust. 1 pkt 4,Art. 109 ust. 1 pkt 5,Art. 109 ust. 1 pkt 7,Art. 109 ust. 1 pkt 8,Art. 109 ust. 1 pkt 9,Art. 109 ust. 1 pkt 10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie
z Załącznikiem nr 2 do SWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Po zmianie:
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ;
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ;
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz urządzeń technicznych
Wykaz dostaw lub usług
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy - Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz dostaw i usług
Harmonogram dostaw
Wykonawca akceptuje harmonogram dostaw wymagany przez Zamawiającego
z możliwością tolerancji wielkości poszczególnych dostaw do 20% - Załącznik nr 8 – Harmonogram dostaw
Po zmianie:
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz urządzeń technicznych
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio - uczestniczył lub uczestniczy - Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz dostaw i usług
Wykonawca akceptuje harmonogram dostaw wymagany przez Zamawiającego
z możliwością tolerancji wielkości poszczególnych dostaw do 20% - Załącznik nr 8 – Harmonogram dostaw
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy – w wysokości 1,2% ceny ofertowej brutto
Po zmianie:
12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać
w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-08 11:00
Po zmianie:
2021-10-12 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-08 11:15
Po zmianie:
2021-10-12 11:15
INNE PRZETARGI PROSTKI
więcej: przetargi PROSTKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





