eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobieszowice › ,,Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobieszowicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobieszowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY PUBLICZNE PRZEDSZKOLE I SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W DOBIESZOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277669872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 32

1.5.2.) Miejscowość: Dobieszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-584

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspdobieszowice@bobrowniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspdobieszowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6f13e09-aba7-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobieszowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6f13e09-aba7-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013346/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 ,,Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobieszowicach”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013468

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142575,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

,,Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w
Dobieszowicach” – Pozostałe artykuły spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 60528,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - ,,Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Szkolno-
Przedszkolnego w Dobieszowicach” – Jajka, nabiał, mięso i wędliny

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15500000-3 - Produkty mleczarskie

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 82046,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49244,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53272,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52569,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT-DETAL JOLANTA WRÓBEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6251001187

7.3.3) Ulica: Kościuszki 124

7.3.4) Miejscowość: Rogoźnik

7.3.5) Kod pocztowy: 42-582

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52569,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75552,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89459,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75552,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Agata Sobczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252152971

7.3.3) Ulica: Dolna 29A

7.3.4) Miejscowość: Dąbie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-504

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75552,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy Części nr 1 i 2:
1. Termin wykonania zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2024 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec, sierpień – przerwa wakacyjna), z zastrzeżeniem, iż umowę uważać się będzie za wykonaną w momencie wyczerpania kwoty, o której
mowa w § 2 ust. 1 projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia.
2. Określenie terminu realizacji umowy w postaci wskazania konkretnej daty nie pozostaje w sprzeczności z regulacją art. 436 pkt 1 ustawy Pzp, która wprost dopuszcza możliwość wskazania konkretnej daty wykonania umowy, gdy jest to
uzasadnione obiektywną przyczyną. Obiektywną przyczynę (która nie musi się ziścić – o czym też świadczy generalne zapisanie terminów w dniach) stanowią zaś w tym przypadku regulacje z zakresu finansów publicznych, w tym dotyczące zasady roczności budżetu, określonej w art. 46 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
Konsekwencją zasady roczności budżetu jest ograniczony zakres czasowy jego obowiązywania (a utrata mocy obowiązującej następuje z końcem roku budżetowego). Przywołany akt prawny, będący na równi ustawie Pzp, wskazuje na obiektywność wprowadzenia omawianych zapisów, albowiem nakłada na Zamawiającego jako dysponenta środków
publicznych obowiązek nie naruszenia zasad wydatkowania środków z budżetu i przestrzegania dyscypliny finansów publicznych.
W opinii Zamawiającego, przyczyna określenia terminu datą dzienną nie jest okolicznością zależną od Zamawiającego, a powód zastosowania nieprzekraczalnej końcowej daty wykonania zamówienia do 31 grudnia 2024 r. znajduje obiektywne uzasadnienie, zgodnie z przywołanymi przez Zamawiającego regulacjami z obszaru finansów publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.