eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Remont lokali mieszkalnych przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 15/4 i 8 oraz 17/2,5,8 i 9

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 15/4 i 8 oraz 17/2,5,8 i 9

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Raciborzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272553700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Króla Stefana Batorego 8

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 415 29 16

1.5.8.) Numer faksu: 32 415 22 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzbraciborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbraciborz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mzbraciborz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokali mieszkalnych przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 15/4 i 8 oraz 17/2,5,8 i 9

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2de9bcd8-1163-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012972/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont lokali mieszkalnych przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 15/4 i 8 oraz 17/2,5,8 i 9

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176153/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/MZB/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 71600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pod nazwą:
Remont lokali mieszkalnych przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 15/4 i 8 oraz 17/2,5,8 i 9
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: wykonywanie prac z zakresu ogólno-budowlanego w lokalach mieszkalnych, robót elektrycznych, montowanie urządzeń sanitarnych, osadzanie ościeżnic drzwiowych, wykuwanie bruzd pod przewody, wymiana gniazdek, wymiana instalacji elektrycznej, przeprowadzenie badań instalacji elektrycznej, sporządzenie protokołów, szkiców, wykonywanie tynków, zerwanie wykładzin PCW, skucie posadzek, płyt ceramicznych, malowanie farbami ścian, układanie wykładzin PCW, listew.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót, SWZ oraz wzorze umowy wraz załącznikami.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
1. Dokumentacja projektowa
2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych.
3. Przedmiary robót.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - zał. nr 5 do SWZ.
6. Pozostałe wymagania określono we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111165,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111165,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111165,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMED PBUH Sp z oo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6390004982

7.3.3) Ulica: Raciborska 85

7.3.4) Miejscowość: Zawada Książęca

7.3.5) Kod pocztowy: 47-440

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111165,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.