eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wi±zownaBudowa Pumptracku w Góraszce, gm. Wi±zowna



Og³oszenie z dnia 2021-10-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Pumptracku w Góraszce, gm. Wi±zowna

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wi±zowna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268994

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 59

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi±zowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 512-58-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wiazowna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tuwiazowna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Pumptracku w Góraszce, gm. Wi±zowna

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c7c204f-266b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00219374

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001960/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.19 Budowa pumptracku w Góraszce, gm. Wi±zowna

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar przesy³anych plików: 150 MB.
2. Szczegó³owe instrukcje dla wykonawców znajduj± siê na stronie: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3. Regulamin systemu teleinformatycznego dostêpny jest pod adresem: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
4. Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostêpna jest pod adresem: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
5. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
6. Pe³n± obs³ugê techniczn± platformy zakupowej ¶wiadczy administrator systemu, Logintrade S.A., ul. Legnicka 57D, lok. B/J, 54-203 Wroc³aw. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolini± techniczn±, tel.: +48 71 787 35 34; email: helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna wynikaj±ca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych w zwi±zku z wykonywaniem zadañ publicznych jest Wójt Gminy Wi±zowa z siedzib± w Wi±zownie ul. Lubelska 59, 05-462 Wi±zowna;
2) Z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Wi±zowna mo¿na kontaktowaæ siê pod numerem telefonu 22 51-25-856, email: iod@wiazowna.pl, lub pisemnie na adres urzêdu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniami o udzielenie zamówieñ publicznych prowadzonych w trybach wskazanych w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a ³±cznie z okresem archiwizacji 5 lat;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych, jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
 prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy o ochronie danych osobowych;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych;
 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego wynikaj±cego z ustawy Pzp.

* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.25.2021.JS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporz±dzenie dokumentacji projektowej rowerowego toru przeszkód typu "Pumptrack", uzyskanie niezbêdnych opinii, zezwoleñ, uzgodnieñ i uzyskanie pozwolenia na budowê/ za¶wiadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót budowlanych, a nastêpnie na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w celu zrealizowania zamierzenia inwestycyjnego. Rowerowy tor przeszkód projektuje siê na dzia³ce nr ew. 123, obrêb 0009 Góraszka, gm. Wi±zowna, pow. Otwocki.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia tj. opis prac projektowych oraz robót budowlanych zawarty jest w:
1) Programie Funkcjonalno- U¿ytkowym, który stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) W Projektowanych postanowieniach umowy- Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w postanowieniach umowy stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ.
5. Zamówienie jest finansowane z bud¿etu Województwa Mazowieckiego w ramach programu „Mazowiecki Instrument Wsparcia Infrastruktury Sportowej MAZOWSZE 2021”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

a) dot. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
b) dot. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
c) dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
d) dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie (2) roboty budowlane polegaj±ce na budowie, rozbudowie, przebudowie rowerowych torów przeszkód lub ¶cie¿ek rowerowych o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto ka¿da;

- skieruje do realizacji zamówienia 1 osobê na stanowisko posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ, wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.) oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Osoba ta powinna posiadaæ aktualne za¶wiadczenie o cz³onkostwie we w³a¶ciwej izbie samorz±du zawodowego;

- skieruje do realizacji zamówienia 1 osobê na stanowisko kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej w zakresie pe³nym, wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.) oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Osoba ta powinna posiadaæ aktualne za¶wiadczenie o cz³onkostwie we w³a¶ciwej izbie samorz±du zawodowego;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy Pzp wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa powy¿ej w pkt. 1 ppkt.2) d) tiret pierwszy SWZ zostanie spe³niony wy³±cznie, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców spe³ni warunek samodzielnie.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy, stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp. przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, sposobu realizacji robót budowlanych i terminu realizacji zamówienia w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci:
2. Termin ustalony w § 2 niniejszej umowy ulegnie przesuniêciu w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z nastêpuj±cych przyczyn:
1) wyst±pieniem nadzwyczajnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót. Poprzez nadzwyczajne warunki atmosferyczne niepozwalaj±ce na wykonanie zamówienia w terminie tj.:
- niskie temperatury powietrza poni¿ej 5 ̊C, w ci±gu co najmniej 5 kolejnych dni roboczych, co mog³oby skutkowaæ nienale¿ytym wykonaniem robót lub przed³u¿eniem czasu ich wykonania;
- nadmierne i d³ugotrwa³e opady deszczu, gradu, ¶niegu,
2) wyst±pienia konieczno¶ci± wykonania robót/dostaw dodatkowych niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne lub celowe i które maj± wp³yw na realizacjê niniejszego zamówienia.
3) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± przetargow± w sytuacji, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj.: zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w § 1 ust. 1 niniejszej umowy. W przypadku konieczno¶ci zrealizowania robót zamiennych sporz±dzony przez strony zostanie na podstawie kosztorysu ofertowego wykonawcy protokó³ ró¿nicowy stanowi±cego za³±cznik do niniejszej umowy.
4) zmiany spowodowane klêskami ¿ywio³owymi, przez co rozumie siê zjawiska naturalne zwi±zane z dzia³aniem si³ natury i si³y wy¿szej, w szczególno¶ci wy³adowania atmosferyczne, silne wiatry, intensywne opady atmosferyczne, d³ugotrwa³e upa³y, epidemie ograniczaj±ce prowadzenie robót i maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowe zakoñczenie robót.
5) odmowy wydania lub przekroczenia okre¶lonych przepisami terminów wydania przez w³a¶ciwe organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. z przyczyn niezawinionych przez wykonawcê,
6) zmiany spowodowane opó¼nienie w stosunku do zapisów umowy w terminie przekazania wykonawcy terenu budowy oraz dokumentacji budowlanej,
7) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, powoduj±ce nieprzewidziane przestoje w realizacji robót
8) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy lub jego czê¶ci przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych wskazanych w dokumentacji, a wynikaj±cych z wad dokumentacji projektowej, gdyby zastosowanie przewidzianych w projekcie rozwi±zañ grozi³o nieterminowym lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy,
9) odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych, wykopalisk archeologicznych, niewypa³ów niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zainwentaryzowanych sieci, instalacji lub obiektów, które skutkowaæ mog± nieterminowym wykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy,
10) z powodu dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy ¿adnej ze stron umowy,
11) Wynagrodzenie okre¶lone w § 4, ust. 1 pkt. 1) – 2) niniejszej umowy mo¿e zostaæ zmienione równie¿ w przypadku zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, z tym zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta bêdzie dotyczyæ wy³±cznie nale¿nych podatków, bez ingerencji w kwotê netto wynagrodzenia,;
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e zapisy s± zawarte w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-20 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-20 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.