Og³oszenie z dnia 2022-06-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00277605/01 - Wynik z dnia 2022-07-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont instalacji przyzywowej i radiowêz³owej w pawilonie B oraz ³±czniku C w Zak³adzie Karnym w K³odzku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Karny K³odzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320561
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_klodzko@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji przyzywowej i radiowêz³owej w pawilonie B oraz ³±czniku C w Zak³adzie Karnym w K³odzku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7b63a013-f1f9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00219240
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00094149/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Remont instalacji przyzywowej i radiowêz³owej w pawilonie B oraz ³±czniku C w Zak³adzie Karnym w K±³odzku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.p3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
a)miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
b) e-PUAPu https://epuap.gov.pl
c) skrzynkê e-mail zamawiaj±cego : zp_klodzko@sw.gov.pl Zamawiaj±cy dopuszcza pocztê elektroniczn±, jako ¶rodek komunikacji miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami, z wyj±tkiem sk³adania ofert oraz dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert±.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (stanowi±ce za³±czniki nr 1-7 oraz 9 do SWZ), podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
a)miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
b) e-PUAPu https://epuap.gov.pl
c) skrzynkê e-mail zamawiaj±cego : zp_klodzko@sw.gov.pl Zamawiaj±cy dopuszcza pocztê elektroniczn±, jako ¶rodek komunikacji miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami, z wyj±tkiem sk³adania ofert oraz dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert±.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zak³adu Karnego w K³odzku z siedzib± przy ul. Bohaterów Getta 16, 57-300 K³odzko, e mail: zk_klodzko@sw.gov.pl, tel. 74/865-18-00;
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: krzysztof.pielech@sw.gov.pl;
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, poniewa¿ przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, w której reprezentantami Wykonawcy s± osoby, których dane dotycz±, oraz do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osób, których dane dotycz±, przed zawarciem umowy, w tym zwi±zanych z przeprowadzeniem postêpowania, art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, o którym mowa w art. 2 ust. 2 Ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o S³u¿bie Wiêziennej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1427 z pó¼n.zm.) oraz art. 73a § 1 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 523 z pó¼n. zm.). Monitoring obejmuje teren Zak³adu Karnego w K³odzku oraz obszar bezpo¶rednio przyleg³y, a zapisy z monitoringu s± przechowywane przez okres 7 dni,
4.Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
5. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
6. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmie ca³y czas trwania umowy;
8. przys³uguje Panu/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych,
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
z zastrze¿eniem, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z zastrze¿eniem, ¿e prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9 nie przys³uguje Panu/Pani:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DF.2232.7.2022.AR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 395865,89 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.2. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu remontu instalacji przyzywowo – radiowêz³owej w pawilonie B oraz C budynku penitencjarnego nr 5 w kompleksie 788 przy ul. Bohaterów Getta 16 w Zak³adzie Karnym w K³odzku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych
45314310-7 - Uk³adanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 122 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z najwiêksz± ³±czn± liczb± punktów „P” we wszystkich kryteriach. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi
100 punktów. Ocena nast±pi po zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru arytmetycznego:
PO = C + G
gdzie:
PO – punkty badanej oferty,
C – liczba punktów w kryterium „Cena brutto oferty”,
G – liczba punktów w kryterium „Okres gwarancji”
Wyniki zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim przedstawionym w SWZ wymaganiom.
4. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów przez dwie lub wiêcej ofert,
Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w postêpowaniu je¿eli posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych
2. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy uzna ¿e Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej 2 roboty o warto¶ci minimum 300.000,00 z³ brutto ka¿da zwi±zane z budow±, remontem instalacji niskopr±dowych, instalacji okablowania komputerowego lub instalacji antyw³amaniowych i interkomowych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Z 2020 r. Poz. 1076, 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
– za³±cznik nr 4 do SWZ;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2. Za¶wiadczenie/a w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³atami podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
3. Za¶wiadczenie/a albo inne dokumenty w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczaniem albo innymi dokumentami Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
4. Wykonawca którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona sk³ada o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w : art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy PZP; art. 108 ust 1 pkt. 6 ustawy PZP; Zamawiaj±cy w dokumentacji postêpowania za³±czy³ wzór dokumentu za³±cznik nr 7, z którego mo¿e skorzystaæ wykonawca lub mo¿e samodzielnie sporz±dziæ o¶wiadczenie którego tre¶æ bêdzie zgodna z zakresem wskazanym
w ppkt. 2).
5. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona sk³ada na podstawie art. 125 ust 1 i 5 PZP o¶wiadczenie uwzglêdniaj±ce regulacje „sankcyjne”:
a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
Zamawiaj±cy w dokumentacji postêpowania w za³±czniku nr 2 umie¶ci³ o¶wiadczenie, które nale¿y wype³niæ.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
W przypadku oferty w której Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby jest zobowi±zany z³o¿yæ o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby uwzglêdniaj±ce regulacje „sankcyjne” na za³±czniku nr 9.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Odpis z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencja i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto ka¿da oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ka¿da z tych robót budowlanych zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, w dokumencie nale¿y uj±æ zakres prac, które zosta³y wykonane z wyszczególnieniem czy robota dotyczy³a prac budowlanych zwi±zanych z budow± lub remontem instalacji niskopr±dowych, instalacji okablowania komputerowego lub instalacji antyw³amaniowych i interkomowych. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 5 do SWZ;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1 Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci: 6 000,00 PLN.2 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) w pieni±dzu - na rachunek bankowy Zamawiaj±cego prowadzony w BGK nr 08 1010 1674 0055 5513 9120 0000 z opisem wadium do zamówienia: Realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont instalacji przyzywowej i radiowêz³owej w pawilonie B oraz ³±czniku C w Zak³adzie Karnym w K³odzku” znak sprawy: DF.2232.7.2022.AR przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego;
b) w gwarancji bankowej;
c) w gwarancji ubezpieczeniowej;
d)w porêczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy bêd± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia nale¿y ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówieñ publicznych. Niniejsze pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do dokumentacji postêpowania.
3. W stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia postanowienia i warunki zawarte w niniejszej SWZ dotycz±ce wykonawców stosuje siê odpowiednio do ka¿dego
z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
4. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówieñ publicznych kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian w postanowieniach zawartej umowy w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcê przepisów dotycz±cych stawki procentowej nale¿nego podatku VAT - je¿eli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana stawki VAT dla us³ug objêtych przedmiotem zamówienia – Strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego w stosunku do czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki VAT jeszcze nie wykonano. Zamawiaj±cy wymaga uwidocznienia w dokumentacji robót budowlanych pozycji w stosunku od której bêdzie liczona inna stawka VAT.
3. Zmiana w przypadku regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dniu podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê jej zmiany.
4. Rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy – w takim przypadku Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³. Wykonawcy z tego tytu³u nie przys³uguj± ¿adne dodatkowe roszczenia.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza p³atno¶ci czê¶ciowe za elementy robót wykonane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz p³atno¶æ koñcow± po wykonaniu prac objêtych umow±.
6. Szczegó³owe wytyczne warunków p³atno¶ci okre¶lone zosta³y w rozdziale VII Warunki P³atno¶ci za³±cznika nr 8 do SWZ wzór umowy.
7. Zmiana terminów realizacji zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku:
a)Gdy wykonanie Zamówienia w pierwotnie okre¶lonym terminie nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili podpisywania umowy;
b) Dzia³ania si³ wy¿szych, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie Przedmiotu umowy w okre¶lonym pierwotnym terminie - termin zostanie przed³u¿ony o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz o czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania;
c)Zaistnienie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac budowlanych lub spe³nienie wymogów technologicznych – termin zostanie przed³u¿ony o czas trwania niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uzgodniony wspólnie przez Strony;
d) Wyst±pi konieczno¶æ i uzasadnionym bêdzie wykonanie Zamówienia dodatkowego, robót dodatkowych lub robót zamiennych, które bêd± mija³y wp³yw na przed³u¿enie terminu zakoñczenia robót;
e)Konieczno¶æ uwzglêdnienia wp³ywu innych przedsiêwziêæ i dzia³añ powi±zanych z przedmiotem Zamówienia,
f)Przerwy w dostawie pr±du, wody, fazy trwaj±ce ponad 7 dni - termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody w prowadzeniu robót objêtych przedmiotem umowy, potwierdzony wspólnie przez Strony;
g)B³êdy w dokumentacji projektowej - termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkód w prowadzeniu robót objêtych przedmiotem umowy, potwierdzony wspólnie przez Strony;
h)Konieczno¶æ uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do uzyskania wymaganych decyzji b±d¼ uzgodnieñ, potwierdzony wspólnie przez strony;
i)Konieczno¶æ wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz - termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, potwierdzony wspólnie przez strony.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-07 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-07 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-05
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- Odbudowa murów oporowych zniszczonych podczas powodzi z wrze¶nia 2024 r.
- Us³uga pe³nienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania o nazwie: "Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej - Ratusza - Urzêdu Gminy Miejskiej K³odzko".
- Przebudowa dwóch odcinków drogi powiatowej nr 3302D ul. Batorów w Szczytnej o ³±cznej d³ugo¶ci 0,79 km
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej - Ratusza - Urzêdu Gminy Miejskiej K³odzko.
- TWIERDZE BEZ GRANIC II
- Rozbiórka budynku wielorodzinnego ¦cinawica 22a, dz. nr 93/18, 93/20
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii", z opcj±.
- Wymiana o¶wietlenia ulicznego na terenach wiejskich w gminie Góra Kalwaria
- Termomodernizacja zabytkowej Willi Daisy wraz z instalacj± OZE na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiêbiorczo¶ci, Wiedzy i Edukacji w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja systemów w Inspektoratach ZUS podleg³ych Oddzia³owi w Zielonej Górze (4 czê¶ci).
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wzmocnienie efektywno¶ci energetycznej obiektu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Ludwinie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.