eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusinów › Budowa drogi wewnêtrznej w Przysta³owicach Ma³ych dz. nr ew. 194 i 449

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-06-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi wewnêtrznej w Przysta³owicach Ma³ych dz. nr ew. 194 i 449

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rusinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223965

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯eromskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rusinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-411

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 6727022

1.5.8.) Numer faksu: 48 6727022 wew. 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rusinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.rusinow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi wewnêtrznej w Przysta³owicach Ma³ych dz. nr ew. 194 i 449

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6df3d312-f21a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00219119

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021637/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Budowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Przysta³owice Ma³e dz. nr ew. 194 i 449

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.rusinow.pl/m,107,zamowienia-publiczne-i-przetargi.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl; ePUAPu dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrzynki Zamawiaj±cego: /ya2vwq395g/SkrytkaESP (maksymalny rozmiar plików przesy³any za po¶rednictwem ePUAP wynosi 150 MB) oraz skrzynki e-mail: hanna.kobylka@rusinow.pl (pojemno¶æ jednej wiadomo¶ci na skrzynce – 20 MB).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej na stronie internetowej Zamawiaj±cego http://bip.rusinow.pl/m,107,zamowienia-publiczne-i-przetargi.html oraz za po¶rednictwem platformy https://miniportal.uzp.gov.pl;
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl; ePUAPu dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrzynki Zamawiaj±cego: /ya2vwq395g/SkrytkaESP (maksymalny rozmiar plików przesy³any za po¶rednictwem ePUAP wynosi 150 MB) oraz skrzynki e-mail: hanna.kobylka@rusinow.pl (pojemno¶æ jednej wiadomo¶ci na skrzynce – 20 MB).
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP.
4. Za datê przekazania dokumentów i o¶wiadczeñ przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub skrzynkê e-mail.
5. Formy i zasady sk³adania dokumentów i o¶wiadczeñ:
Dokumenty i o¶wiadczenia Wykonawca sk³ada w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Je¿eli orygina³ dokumentu lub o¶wiadczenia nie zosta³y sporz±dzone w postaci dokumentu elektronicznego, Wykonawca mo¿e sporz±dziæ i przekazaæ elektroniczn± kopiê posiadanego dokumentu lub o¶wiadczenia. W przypadku przekazywania przez Wykonawcê elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcê jest równoznaczne z po¶wiadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Rusinów reprezentowana przez Wójta Gminy Rusinów, z siedzib± w Rusinowie, ul. ¯eromskiego 4, 26-411 Rusinów, tel. 48 67 27 022, e-mail: gmina@rusinow.pl;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Rusinów jest Pani El¿bieta Walasik, e-mail: e.walasik@rusinow.pl;
Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
 odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiadaj± Pañstwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Pañstwa narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa jezdni i poboczy na odcinku od km 0+023 do km 0+995 w Przysta³owicach Ma³ych. Na przedmiotowym odcinku zaprojektowano jezdniê szeroko¶ci 3,0 m z poboczami szeroko¶ci 0,5 m. D³ugo¶æ projektowanego odcinka drogi 972,0 m. Konstrukcja poszczególnych elementów drogi Nawierzchnia jezdni :
- warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 3 cm,
- warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC11W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa ³amanego 0/63 stab. mech. gr. 23 cm,
- warstwa ods±czaj±ca z piasku grubego gr. 10 cm .
Pobocza:
- warstwa z kruszywa ³amanego 0/31 gr. 10 cm,
- pod³o¿e gruntowe uzupe³nione, wyrównane i zagêszczone, wska¼nik zagêszczenia Is ? 1.
Roboty ziemne polegaæ bêd± na wykonaniu wykopów pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, koryta pod jezdniê i pobocza maksymalnie do 0,3 m od powierzchni terenu. Prace ziemne w pobli¿u sieci elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz wodoci±gowej nale¿y prowadziæ pod nadzorem przedstawiciela W³a¶ciciela sieci z zachowaniem szczególnej ostro¿no¶ci.
Organizacja ruchu wed³ug projektu organizacji ruchu, który jest integraln± czê¶ci± dokumentacji projektowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp i którzy wyka¿± ich spe³nienie na poziomie wymaganym przez Zamawiaj±cego zgodnie z poni¿szym opisem.
2. Warunki w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie i nie bêdzie dokonywa³ oceny jego spe³nienia.
3. Warunki w zakresie posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie i nie bêdzie dokonywa³ oceny jego spe³nienia.
4. Warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie i nie bêdzie dokonywa³ oceny jego spe³nienia.
5. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej.
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum trzy roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie dróg (z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane) i udokumentuje, ¿e roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
b) Dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku w oparciu o wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia pe³ni±c funkcjê kierownika budowy/robót, i które posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y drogowej (minimum jedna osoba).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia tj.:
1) Wykaz wykonywanych robót budowlanych polegaj±cych na budowie lub przebudowie dróg nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum trzy roboty budowlane. Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem – za³±cznik nr 6 do SWZ. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykazane w za³±czonym wykazie roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dokumentami tymi s±: referencje lub inne dokumenty. Je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia wystawionego przez odbiorców na rzecz których realizowa³ roboty sk³ada o¶wiadczenie.
2) Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia pe³ni±c funkcjê kierownika budowy/robót w specjalno¶ci – bran¿a drogowa. Do sporz±dzenia wykazu nale¿y wykorzystaæ za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert nale¿y z³o¿yæ w postaci dokumentu elektronicznego pod rygorem niewa¿no¶ci, podpisanego podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomoc± wa¿nego kwalifikowalnego certyfikatu lub równowa¿nego ¶rodka, spe³niaj±cego wymagania dla tego rodzaju podpisu (za³±cznik nr 3).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa wy¿ej sk³ada ka¿dy Wykonawca.
3. Zobowi±zanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania Wykonawcy na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej i opatrzyæ elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – za³±cznik nr 4).
4. Pe³nomocnictwo – upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z odpisu z w³a¶ciwego rejestru Wykonawcy, to do oferty nale¿y do³±czyæ dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ takie pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ sporz±dzony w postaci elektronicznej – za³±cznik nr 5.
5. Dowód wniesienia wadium (je¶li jest wymagane), orygina³ w przypadku wnoszenia wadium w innej formie ni¿ pieni±dz.
6. Kosztorysy ofertowe.
7. Wszystkie dokumenty sk³adane wraz z ofert± powinny byæ aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wadium w wysoko¶ci 7 000,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych) nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Dowód wniesienia wadium w oryginale nale¿y za³±czyæ do oferty je¿eli wadium zosta³o wniesione w formie niepieniê¿nej.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku: 56 9145 1053 3200 2378 2000 0017
z dopiskiem „Wadium do postêpowania na budowê drogi wewnêtrznej w Przysta³owicach Ma³ych dz. nr ew. 194 i 449” – nr postêpowania ZP.271.5.2022.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zamawiaj±cy zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrze¿eniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana;
3) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
4) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
5) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ramach tzw. wspólnej oferty, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych wymagañ.
2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
a) dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców,
b) ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi udzieliæ pe³nomocnictwa w tym samym zakresie.
3. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê wspóln± nie mo¿e z³o¿yæ w jednym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrêbnej oferty w³asnej lub drugiej oferty wspólnie z innym Wykonawcami. Je¶li tak siê stanie to wszystkie oferty z udzia³em tego Wykonawcy zostan± odrzucone.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¶li jest wymagane). Dla Zamawiaj±cego nie s± wi±¿±ce w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne pomiêdzy Wykonawcami. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wykonania zamówienia w ca³o¶ci od któregokolwiek z Wykonawców, od kilku lub od wszystkich ³±cznie.
5. O¶wiadczenia, formularze, dokumenty sporz±dzone wzorach, sk³ada i opisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pe³nomocnik lub wszyscy Wykonawcy.
6. Kopie dokumentów za³±czone do oferty musz± byæ opisane „za zgodno¶æ z orygina³em” i podpisane przez Wykonawcê, Pe³nomocnika lub wszystkich Wykonawców.
7. Wszelka korespondencja w sprawie postêpowania bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ na formularzu oferty.
8. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyj±tkiem zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci opisanych w poni¿szych punktach.
2. Dopuszcza siê zmiany umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie okre¶lonym w pkt 3, 5 i 6 w sytuacji, gdy podczas wykonywania przedmiotu umowy pojawi³y siê okoliczno¶ci, których w trakcie sporz±dzania dokumentacji projektowej nie mo¿na by³o przewidzieæ i jednocze¶nie powoduj± one, ¿e wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacj± projektow± lub specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót stanowi³oby wadê w prawid³owym funkcjonowaniu obiektu.
3. Zmiany umowy mog± dotyczyæ terminu wykonania zamówienia wy³±cznie w przypadkach:
3.1. konieczno¶ci wykonania robót zamiennych ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczno¶ci sporz±dzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji, która wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikaj±cy z umowy.
3.2. prac lub badañ archeologicznych powoduj±cych, konieczno¶æ wstrzymania robót objêtych niniejsz± umow±.
3.3. opó¼nienia w wydaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., do których wydania w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy prawa, je¿eli nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci , za które odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca.
3.4. zaistnienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac budowlanych lub spe³nienie warunków technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy.
3.5. okoliczno¶ci wynikaj±cych z tzw. „si³y wy¿szej” w rozumieniu kodeksu cywilnego.
4. Wstrzymanie robót z w/w powodów musi byæ potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê kierownika budowy, w sytuacji zdarzeñ losowych uniemo¿liwiaj±cych mu pe³nienie jego funkcji. Zmiana taka mo¿e nast±piæ tylko na osoby, które spe³niaj± warunki w SWZ. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 3 dni wraz z do³±czeniem okre¶lonych w SWZ dokumentów potwierdzaj±cych wymagane kwalifikacje zawodowe danej osoby.
6. Warunki dokonania zmian:
6.1.Wniosek o dokonanie zmian postanowieñ zawartej umowy musi byæ sporz±dzony na pi¶mie.
6.2. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy opisze zaistnia³e okoliczno¶ci i uzasadni ich zaistnienie.
6.3. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron, wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci.
7. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê pod rygorem niewa¿no¶ci za pomoc± „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego w miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-07 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

6.5. Formy i zasady sk³adania dokumentów i o¶wiadczeñ:
6.5.1. Dokumenty i o¶wiadczenia Wykonawca sk³ada w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Je¿eli orygina³ dokumentu lub o¶wiadczenia nie zosta³y sporz±dzone w postaci dokumentu elektronicznego, Wykonawca mo¿e sporz±dziæ i przekazaæ elektroniczn± kopiê posiadanego dokumentu lub o¶wiadczenia. W przypadku przekazywania przez Wykonawcê elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcê jest równoznaczne z po¶wiadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em.
6.5.2. Zamawiaj±cy informuje, ze przes³ana przez Wykonawcê informacja/wiadomo¶æ ¶rodkiem komunikacji elektronicznej w przypadku skrzynki e-mail lub poprzez ePUAP bêdzie generowa³a automatycznie odpowied¼ zwrotn±, potwierdzaj±c± datê, godzinê otrzymanych informacji.
6.5.3. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê, zadaj±c pytanie lub prosz±c o udzielenie wyja¶nieñ zwi±zanych z postêpowaniem (SWZ) jest proszony w jej tre¶ci o podanie swoich danych identyfikuj±cych mo¿liwo¶æ skorzystania z tych ¶rodków komunikacji elektronicznej. Pozwoli to na sprawny przebieg postêpowania.
6.5.4. Wiadomo¶ci przekazywane drog± elektroniczn± powinny w sposób jednoznaczny wskazywaæ nr postêpowania oraz dane identyfikuj±ce Wykonawcê.
6.5.5. Formaty plików musz± byæ zgodne z Krajowymi Ramami Interoperacyjno¶ci Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2247).
6.5.6. W przypadku podpisania dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoba sk³adaj±ca taki podpis musi byæ umocowana w imieniu Wykonawcy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
6.6. Wymagania dotycz±ce sk³adania ofert i o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania:
Art. 68 Pzp: „Przekazywanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, wniosków, o których mowa w art. 371 ust. 3, oraz prac konkursowych odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zapewniaj±cych zachowanie integralno¶ci, autentyczno¶ci, nienaruszalno¶ci danych i ich poufno¶ci w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniaj±cych mo¿liwo¶æ zapoznania siê z ich tre¶ci± wy³±cznie po up³ywie terminu na ich sk³adanie”.
6.7. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z pro¶b± – wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Zamawiaj±cy udzieli informacji niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy umie¶ci tak± informacjê na w³asnej stronie internetowej, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed terminem up³ywu sk³adania ofert.
6.8. Je¿eli Zamawiaj±cy nie udzieli wyja¶nieñ w terminie, o którym mowa w ppkt 6.7., przed³u¿a termin sk³adania odpowiednio ofert o czas niezbêdny do zapoznania siê wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyja¶nieniami niezbêdnymi do nale¿ytego przygotowania i z³o¿enia odpowiednio oferty.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.