Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00168709/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nabiału
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna, 18
1.5.2.) Miejscowość: Branice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-140
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swsb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalbranice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalbranice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nabiału2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18305848-d736-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063376/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Dostawa żywności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168709/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1600000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 222885,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału do siedziby zamawiającego 3 razy w tygodniu w okresie do 31.12.2022
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i nie ma możliwości skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy Pzp z uwagi na odrzucenie oferty drugiego Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 5, prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI BRANICE
- Modernizacja pomieszczeń I piętra na oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w Pawilonie J - posadzki
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY BRANICE
- Sukcesywne dostawy leków do Działu Farmacji ROPS w Branicach
- "Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej w Branicach"
więcej: przetargi BRANICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księdza Jana Twardowskiego w Białymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Białystok
- "Dostawy żywności dla PP1 w Radlinie, w okresie lipiec, wrzesień-grudzień 2025r, z podziałem na 6 zadań"
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 9 w Lubinie na okres IX. 2025 r.- VIII. 2026 r.
- Dostawa artykułów nabiałowych dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Radzyminie z podziałem na zadania
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.